Gjest Märtha Skrevet 9. desember 2004 #1 Skrevet 9. desember 2004 Hjelp! Jeg har funnet ut at jeg er elendig til å ri typen min :-( Jeg eier ikke teknikk, det blir bare fomling og jeg (vi?) finner ikke rytmen. Kan få det til 3-4 sekunder liksom, så begynner senga å gynge og så sitter vi og gynger opp og ned i takt uten noe bevegelse der nede. Lurer på om jeg gjør det feil. Sitter på knærne. Skal bevegelsen gå mest mulig opp og nett, eller er det bedre å gynge litt fram og tilbake? Er senga for myk kanskje? Har sett på noen filmer, men der sitter dama med beina på gulvet og bruker lårene, og det er noe jeg hvertfall ikke er sterk nok til å klare. Hva er hemmeligheten for dere som får det til med typene deres?
Gjest Ari he he Skrevet 9. desember 2004 #2 Skrevet 9. desember 2004 For å ta det i hestetermer: Begynn i svært sakte gange og øk heller til gallopp etterhvert som man blir mer og mer vant til det. Det er bedre å lære seg det ved trening enn å alltid miste rytmenslik at det blir dårlig. Selv så liker jeg bedre en lang ridetur, enn en hurtig gallopp.
Kevin Skrevet 9. desember 2004 #3 Skrevet 9. desember 2004 Jeg tror det er nokså krevende å ri en mann skikkelig. Jeg tror også at det er en merkelig oppfatning av hvordan man er nødt til å ri for at det skal være deilig for mannen. Om det begynner å bli tungt i en stilling, da er det bare å skifte stilling. Små pauser når man holder på er heller ikke skummelt. Det er bare opphissende om man tar en klinepause feks når dama er oppå. Man er ikke nødt til å hoppe opp og ned hele tiden heller. Det går an å skli seg fram og tilbake på en måte, så det er mange variasjoner som kan utføres på samme tema. En liten favoritt for min del er når jenta rir meg, hever seg såpass mye at pikken nesten faller ut, tar tak i penis og roter litt rundt med den, trekker den ut og gnir den mot klitoris, for så å føre den inn igjen og sette seg helt ned. En herlig følelse... Vær kreativ, og finn ut selv hvordan du skal sitte for at du ikke blir så sliten, og skift stilling hyppig.... Det fungerer veldig bra på meg iallefall...
Gjest Anonymous Skrevet 9. desember 2004 #4 Skrevet 9. desember 2004 Gjør det slik du syns det er godt, da blir det godt for han og. Len deg litt forover, mens du hever og senker underlivet. Innimellom kan du variere med å sitte helt ned å jokke med underlivet.
Gjest Sexy Mother Fucker Skrevet 10. desember 2004 #5 Skrevet 10. desember 2004 Rull med hoftepartiet!
Mamma1 Skrevet 10. desember 2004 #6 Skrevet 10. desember 2004 Du kan også snu deg helt rundt slik at du sitter med ryggen mot han!
Minette Skrevet 11. desember 2004 #7 Skrevet 11. desember 2004 Du kan også snu deg helt rundt slik at du sitter med ryggen mot han! og lene seg tilbake ved å støtte seg med armene, på denne måten har jo han et veldig godt utgangspunkt for å bruke en hånd på klitoris og
Hu i Svingen Skrevet 11. desember 2004 #8 Skrevet 11. desember 2004 Jeg tror det er nokså krevende å ri en mann skikkelig. Jeg tror også at det er en merkelig oppfatning av hvordan man er nødt til å ri for at det skal være deilig for mannen. Om det begynner å bli tungt i en stilling, da er det bare å skifte stilling. Små pauser når man holder på er heller ikke skummelt. Det er bare opphissende om man tar en klinepause feks når dama er oppå. Man er ikke nødt til å hoppe opp og ned hele tiden heller. Det går an å skli seg fram og tilbake på en måte, så det er mange variasjoner som kan utføres på samme tema. En liten favoritt for min del er når jenta rir meg, hever seg såpass mye at pikken nesten faller ut, tar tak i penis og roter litt rundt med den, trekker den ut og gnir den mot klitoris, for så å føre den inn igjen og sette seg helt ned. En herlig følelse... Vær kreativ, og finn ut selv hvordan du skal sitte for at du ikke blir så sliten, og skift stilling hyppig.... Det fungerer veldig bra på meg iallefall... Enig med Kevin! Prøv også å sitte på ham mens han sitter i en sofa eller på en vanlig spisestol - mye lettere å få kontroll da. Ellers er det jo mye kniping (melking) som hever opplevelsen, stram mens den er på vei ut av deg, og slapp av på vei inn. Varier bevegelsene mellom f. eks. frem og tilbake, rotasjon (vær forsiktig!) og litt opp og ned. Prøv å gjøre bevegelsene med underlivet, og ikke med hele kroppen - det er gjerne da sprettingen/gyngingen opp og ned begynner, hehe... Beveg deg selvfølgelig, men prøv å kontrollere bevegelsen.
Gjest gjest1 Skrevet 11. desember 2004 #9 Skrevet 11. desember 2004 Det jeg synes er best med å ri er ikke opp-og-ned, men fram-og-tilbake!
Gjest Anonymous Skrevet 13. desember 2004 #10 Skrevet 13. desember 2004 beveg hoften frem og tilbake, nesten slik menn gjør når de puler...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå