AnonymBruker Skrevet 11. februar 2017 #21 Del Skrevet 11. februar 2017 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg merker ikke noe særlig effekt av sensodyne. Bruker zendium sensitive, og den er helt super. Pusser tennene som vanlig. Bruker også flux eller fluorskylling morgen og kveld, veldig effektivt for å forebygge hull. Har ikke hatt hull på over 10 år. Jeg reagerer på såpestoffer i tannkremer, derfor iser det. Zendium er den eneste tannkremen som ikke inneholder såpestoff men som også inneholder fluor. Anonymkode: edb38...2c1 Den hjelper ingenting? Hvilken sensodyne bruker du da? Anonymkode: 73c50...fd9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2017 #22 Del Skrevet 13. februar 2017 Har brukt sensodyne i 2 dager nå, og isingen er ikke helt vekke. Kanskje litt bedre, men føler den ennå. Bør jeg fortsette? Anonymkode: 73c50...fd9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2017 #23 Del Skrevet 13. februar 2017 På 2/11/2017 den 23.54, AnonymBruker skrev: Jeg merker ikke noe særlig effekt av sensodyne. Bruker zendium sensitive, og den er helt super. Pusser tennene som vanlig. Bruker også flux eller fluorskylling morgen og kveld, veldig effektivt for å forebygge hull. Har ikke hatt hull på over 10 år. Jeg reagerer på såpestoffer i tannkremer, derfor iser det. Zendium er den eneste tannkremen som ikke inneholder såpestoff men som også inneholder fluor. Anonymkode: edb38...2c1 Det er ikke sant. Alle tannkremer du får kjøpt på apoteket er fri for såpestoffer, sensodyne er èn av de. Anonymkode: 8b641...3b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tdm900 Skrevet 13. februar 2017 #24 Del Skrevet 13. februar 2017 På 11.2.2017 den 12.28, AnonymBruker skrev: 1. Kjøpte sensodyne tannkrem mot ising. Skal jeg børste som vanlig eller bare børste i de 1-2 tennene der det er ising? 2. Hvor lang tid/hvor mange dager hos dere tok det før dere merket veldig bra effekt av tannkrem mot ising? Anonymkode: 73c50...fd9 Har selv prøvd Sensodyne mot ising jeg hadde i tennene, men hjalp ikke en dritt! Tannlegen jeg brukte da, sa jeg hadde blottlagte tannhalser, noe du også kan ha, og han hadde på noe som hjalp ei stund men så var samme igjen etter få dager. Ikke bare gamle som har blottlagte tannhalser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2017 #25 Del Skrevet 13. februar 2017 3 timer siden, tdm900 skrev: Har selv prøvd Sensodyne mot ising jeg hadde i tennene, men hjalp ikke en dritt! Tannlegen jeg brukte da, sa jeg hadde blottlagte tannhalser, noe du også kan ha, og han hadde på noe som hjalp ei stund men så var samme igjen etter få dager. Ikke bare gamle som har blottlagte tannhalser Hva hjalp for deg da? Anonymkode: 73c50...fd9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissPierce Skrevet 13. februar 2017 #26 Del Skrevet 13. februar 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Har brukt sensodyne i 2 dager nå, og isingen er ikke helt vekke. Kanskje litt bedre, men føler den ennå. Bør jeg fortsette? Anonymkode: 73c50...fd9 Har du sluttet å pusse så hardt da?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tdm900 Skrevet 13. februar 2017 #27 Del Skrevet 13. februar 2017 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva hjalp for deg da? Anonymkode: 73c50...fd9 Det som tannlegen hadde på, ikke noe anna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2017 #28 Del Skrevet 13. februar 2017 1 time siden, tdm900 skrev: Det som tannlegen hadde på, ikke noe anna Husker du hvilken det var? Anonymkode: 73c50...fd9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tdm900 Skrevet 13. februar 2017 #29 Del Skrevet 13. februar 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Husker du hvilken det var? Anonymkode: 73c50...fd9 Aner ikke hva han brukte, var bare noe på en bomulssdott Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2017 #30 Del Skrevet 13. februar 2017 24 minutter siden, tdm900 skrev: Aner ikke hva han brukte, var bare noe på en bomulssdott Trodde du mente at du brukte en tannkrem mot isinga? Anonymkode: 73c50...fd9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tdm900 Skrevet 14. februar 2017 #31 Del Skrevet 14. februar 2017 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Trodde du mente at du brukte en tannkrem mot isinga? Anonymkode: 73c50...fd9 Nei nei nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2017 #32 Del Skrevet 14. februar 2017 Er det noen som har god erfaring med noen tannkremer mot isinga? Sensodyne ser ikke ut til å fungere Anonymkode: 73c50...fd9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissPierce Skrevet 14. februar 2017 #33 Del Skrevet 14. februar 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det noen som har god erfaring med noen tannkremer mot isinga? Sensodyne ser ikke ut til å fungere Anonymkode: 73c50...fd9 Har du sluttet å pusse så hardt da? Ingen tannkremen vil fungere mot isingen, om du fortsetter å mishandle tennene dine og tannkjøttet med den harde pussingen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sisti Skrevet 14. februar 2017 #34 Del Skrevet 14. februar 2017 Det som funket her var å slutte å pusse for hardt. Hvordan? Ved å bruke elektrisk tannbørste. Sensodyne hjalp ikke, men mener colgate hadde en mot ising som hjalp. Sluttet jeg med den kom det tilbake med en gang. Men etter jeg gikk over til elektrisk tannbørste har jeg ikke trengt den type tannkrem. Effekten av ny tannbørste kom etter bare noen dager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå