Hmmmmmm Skrevet 11. februar 2017 #1 Skrevet 11. februar 2017 Er det noen her som har tatt matte på vgd nivå nettbasert, som har klart seg uten hjelp fra lærer? Kun ved bruk av internett vidioer og slikt.
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2017 #2 Skrevet 11. februar 2017 Hvilken type matte mener du? vanlig 1P+2P? Anonymkode: a6b58...fae
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2017 #3 Skrevet 11. februar 2017 Hvor gammel er du? Fag fra VGS er lettere når du kommer opp i årene enn da du var 19. Med mindre du sliter ekstremt med det faget, da. Om du er god i engelsk finnes det alltid mange videoer på youtube som lærer bort matte. Du har også sider som khanacademy der du finner videoer som har et opplegg for å lære VGS matte. Anonymkode: b3b77...297
Hmmmmmm Skrevet 11. februar 2017 Forfatter #4 Skrevet 11. februar 2017 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvilken type matte mener du? vanlig 1P+2P? Anonymkode: a6b58...fae Ja. 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvor gammel er du? Fag fra VGS er lettere når du kommer opp i årene enn da du var 19. Med mindre du sliter ekstremt med det faget, da. Om du er god i engelsk finnes det alltid mange videoer på youtube som lærer bort matte. Du har også sider som khanacademy der du finner videoer som har et opplegg for å lære VGS matte. Anonymkode: b3b77...297 Er voksen, ønsker å høre om noen har klart det på egenhånd. Syns vidioene er greie. Men alikevel så syns jeg det er vanskelig. Ser ingen ende på det liksom. Frustrende.
ajarRun Skrevet 11. februar 2017 #5 Skrevet 11. februar 2017 De har jo mattebøker, bare kjøp boken og les den. Lærere i den offentlige skole kan ingenting uansett.
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2017 #6 Skrevet 11. februar 2017 1 time siden, Hmmmmmm skrev: Ja. Er voksen, ønsker å høre om noen har klart det på egenhånd. Syns vidioene er greie. Men alikevel så syns jeg det er vanskelig. Ser ingen ende på det liksom. Frustrende. Jeg holder på med 2P-Y nå, syns det gikk lettere når jeg hadde jobbet med det et par uker. Ti år siden jeg gikk på skolen, så jeg måtte bare komme inn i det igjen Men har ikke tatt eksamen så jeg vet jo ikke om det går bra enda. Anonymkode: 5aa51...228
Hmmmmmm Skrevet 11. februar 2017 Forfatter #7 Skrevet 11. februar 2017 3 timer siden, amativeReflection skrev: De har jo mattebøker, bare kjøp boken og les den. Lærere i den offentlige skole kan ingenting uansett. Har selvfølelig boka. Men den erstatter ikke en lærer. Jeg er uenig det gitt. Mange flinke lærere. Mange ikke motaglige elever på den alderen som liker å skylde på lærerene sine. 2
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2017 #8 Skrevet 11. februar 2017 Det bør gå¨veldig greit. Jeg tok MAT1100 Kalkulus(universitetsmatematikk for realfagsstudenter) uten å møte til forelesninger eller gruppetimer. Brukte læreboka, så på eksamensoppgaver og mye youtube(khan academy etc). Anonymkode: 4060e...585
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå