Gå til innhold

Sodastream smaker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om nettsider som selger spennende sodastream smaker som sender til Norge? Finner bare de samme kjedelige typene til salgs her i landet. Tips mottas med takk!

Ingen Israel-politisk pjatt takk, ønsker kun svar på spørsmålet. 

Anonymkode: 333e9...6b6

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noen som vet om nettsider som selger spennende sodastream smaker som sender til Norge? Finner bare de samme kjedelige typene til salgs her i landet. Tips mottas med takk!

Ingen Israel-politisk pjatt takk, ønsker kun svar på spørsmålet. 

Fryktelig dyrt å få tilsendt til Norge, men du vil finne en del på eBay. Ellers kan du jo faktisk bruke saft. Jeg bruker mye fruktfest fra Fun Light.

Anonymkode: 6d6c0...841

Skrevet

Jeg fant noen spennende limited edition-smaker på clas ohlson. Vet ikke om de fortsatt fører dem. De var en 6-pakning (eller kanskje 4-pakning, husker ikke helt) med forskjellige beger oppi, og hele begeret skulle tømmes oppi flaska.

Anonymkode: 26881...0ce

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fryktelig dyrt å få tilsendt til Norge, men du vil finne en del på eBay. Ellers kan du jo faktisk bruke saft. Jeg bruker mye fruktfest fra Fun Light.

Anonymkode: 6d6c0...841

eBay har forferdelig frakt på ekstraktene. Hadde håpet walmart eller lignende sendte til Norge... 

Skrevet

SodaStream er fantastisk. Mye bedre enn Farris og slikt ræl. Men har bare kjøpt de vanlige smakene, så nye smaker hadde vært spennende. Må følge med i denne tråden. 

• Liker 1
Skrevet

De smakene jeg har stående, er pære, ingefærøl, cola (sukkerfri og vanlig) skogsbær, i tillegg til til de jeg nevnte tidligere fra Clas Ohlson. De har jeg to av; urter og blomster. Hvilke smaker har dere andre?

Anonymkode: 26881...0ce

Skrevet

Jeg kunne tenke meg Del Monte smakene, samt de originale fra Pepsi. Men ingen av disse finnes i Norge. Det skal være omtrent 150+ forskjellige smaker tilgjengelig. 

Skrevet

Ryddet for avsporing.

pinar, mod. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...