Hunky Dory Skrevet 9. desember 2004 #1 Skrevet 9. desember 2004 Har nettopp vært på IKEA for å handle inn litt små ting til leiligheten. Og da kjøpte vi blant annet en kniv. I den lille instruksjonsboken som var med kniven står det å lese "Knives prefer to be washed by hand". Åh.. så søtt. -tenker jeg da. -Jasså, er det det kniver liker. Undres hvilke andre preferanser de har? Og hvor kan man se dem i sitt naturlige habitat? Hva liker gaffler og kopper? Jeg føler meg i grunn litt mer beriket etter å ha fått vite dette om kniver. Men jeg lurer litt på om det gjelder alle kniver. For med hunder er det jo som regel at de ikke liker å bli vasket, men det er jo fortsatt noen som liker det. Og noen liker jo f.eks leverpostei bedre enn vafler. hmmm...
Kevin Skrevet 9. desember 2004 #3 Skrevet 9. desember 2004 Bestikket lever sitt travle liv i frihet på skjønne Corsica, et lite stykke fra sine fettere Bestukket som holder til på Sicilia.
Gjest Ninakanin Skrevet 9. desember 2004 #4 Skrevet 9. desember 2004 neihei, bestikket kommer fra..fra..bermudatriangelet, laget av metall fra alle skip og fly som forsvinner der..nemlig..
LilleBille Skrevet 9. desember 2004 #5 Skrevet 9. desember 2004 Det er vel opplagt hvor de kommer fra:Gaflene fra Forkland, Skjeene fra Spoonland og Knivene fra Knivsvik
Hunky Dory Skrevet 9. desember 2004 Forfatter #6 Skrevet 9. desember 2004 Lag din egen kniv gjevnføres med lag din egen baby.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå