Gjest Winza Skrevet 11. februar 2017 #1 Skrevet 11. februar 2017 Hvis de skulle lage en amerikansk versjon, hvilke 10 artister hadde dere ville hatt med? Jeg ville hatt med Chris Martin Labrinth Bob Dylan Eminem Ronan Keating Tom Jones Madonna Britney Spears Katy Perry Taylor Swift
Gjest Catalina Culès Skrevet 11. februar 2017 #2 Skrevet 11. februar 2017 Katy Perry. Lady Gaga. Taylor Momsen. Rihanna Shakira. Billie Joe Armstrong, Chester Bennington. Axl Rose. Bruno Mars. Sean Combs
JackIost Skrevet 11. februar 2017 #3 Skrevet 11. februar 2017 4 timer siden, Winza skrev: Hvis de skulle lage en amerikansk versjon, hvilke 10 artister hadde dere ville hatt med? Jeg ville hatt med Chris Martin Labrinth Bob Dylan Eminem Ronan Keating Tom Jones Madonna Britney Spears Katy Perry Taylor Swift USA? Her var det jo mange som ikke er derfra Chris Marin - England Labrinth - England Ronan Keating - Irland Tom Jones - Wales
Gjest Rose11 Skrevet 11. februar 2017 #4 Skrevet 11. februar 2017 (endret) Rihanna Demi Lovato Cher Carrie Underwood Kelly Clarkson Drake Bruno Mars James Hetfield Billy Idol Justin Timberlake Endret 11. februar 2017 av Rose11
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2017 #5 Skrevet 11. februar 2017 Shania Twain, Kylie Minogue, Justin Bieber, Carlos Santana, Elton John, Sting, Shakira, Ozzy Osbourne, Willie Nelson og Enrique Iglesias. Anonymkode: 2981a...c6f
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2017 #6 Skrevet 11. februar 2017 2 timer siden, JackIost skrev: USA? Her var det jo mange som ikke er derfra Chris Marin - England Labrinth - England Ronan Keating - Irland Tom Jones - Wales Alle de som er med på den norske versjonen er alle fra Norge mener du? Anonymkode: 18013...25f
Gjest antbug Skrevet 11. februar 2017 #7 Skrevet 11. februar 2017 Ai, det var ikke så lett å plukke ut ti som jeg trodde, men alle bor i USA(tror jeg) selv om de ikke opprinnelig er derfra. Mange store måtte vike, men her er listen min: Madonna - stor og variert låtkatalog, rappkjeftet, diva og liker å provosere Patti Smith - ca samme generasjon som Madonna, også rebell men totalt ulik henne i stil og framtoning Bruce Springsteen - enormt mange hits, jordnær med sterke meninger Britney Spears - fordi jeg er nysgjerrig på hvordan det står til med henne nå og fordi det kunne vært gøy å høre andre tolke låtene hennes Marilyn Manson - får representere the wild side her, interessant å høre ham tolke de andre Justin Bieber - for å få med det unge publikumet og fordi det kunne vært interessant å se hva han egentlig har å fare med og hvor bortskjemt han egentlig er Joni Mitchell - for å få med noen viser og jazzy toner Bob Dylan - ikke bare på grunn av låtskatten, men også fordi han virker så sur og tverr at det kan bli en fryd å se på Taylor Swift - fordi det kan bli gøy å se hvordan hun kommer overens med de andre og på grunn av en imponerende mengde hits Kanye West - kun fordi det virker som han er veldig høy på seg selv og pga feiden med Taylor Swift.
JackIost Skrevet 11. februar 2017 #8 Skrevet 11. februar 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Alle de som er med på den norske versjonen er alle fra Norge mener du? Anonymkode: 18013...25f Mener jeg det? Her var det snakk om 4 ikke-amerikanere på en gang, og i den norske har det vel etter 6 sesonger, totalt 36 deltakere, vært Benny Borg fra nabolandet som har hatt en lang karriere i Norge som er unntaket.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå