Gå til innhold

Jente"problem" .... ;)

Fremhevede innlegg

Skrevet

Om du skal på en date med hotellovernatting med gutten for første gang ... (fremskutt valentinesfeiring ;)) .. Hadde du da valgt å ta med stayups strømper i stedet for strømpebukser?

Anonymkode: 07a89...78d

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Om du skal på en date med hotellovernatting med gutten for første gang ... (fremskutt valentinesfeiring ;)) .. Hadde du da valgt å ta med stayups strømper i stedet for strømpebukser?

Hvis jeg visste han likte det. Men mest sannsynligvis 😏

Anonymkode: 05c08...ad9

Skrevet

Dette er vel knapt et spørsmål. Klart du tar med stay-ups! 

Anonymkode: 360ef...bcd

• Liker 1
Skrevet

Jeg liker verken strømpebukser eller stay-ups og hadde tatt med strømper og strømpeholdere, men ta det du føler deg best i. Gjetter på at det er stay-ups. :P 

Skrevet

Hvis det var en gutt nei. Han hadde blitt overkåt og kommet for fort og i ettertid sett på deg og andre sexppartnere som de horene han ser på livecam for penger og fått det objekt synet på jenter i fremtiden. Hvis det var en mann ja. 

Anonymkode: d1f3d...003

Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis det var en gutt nei. Han hadde blitt overkåt og kommet for fort og i ettertid sett på deg og andre sexppartnere som de horene han ser på livecam for penger og fått det objekt synet på jenter i fremtiden. Hvis det var en mann ja. 

Anonymkode: d1f3d...003

He he, han er nok noe midt i mellom (23 år) ..... ;) jeg tok med begge deler, men det blir nok stayups strømper etterpå, ja.

Skrevet

Er det utelukket å bruke bukse på date? 

• Liker 3
Gjest Annetnavn_
Skrevet
4 timer siden, Cathrine88 skrev:

Jeg liker verken strømpebukser eller stay-ups og hadde tatt med strømper og strømpeholdere, men ta det du føler deg best i. Gjetter på at det er stay-ups. :P 

Enig med @Cathrine88. Stay-ups ville vært valg nummer 2.

Skrevet
45 minutter siden, Thyra skrev:

Er det utelukket å bruke bukse på date? 

Selvsagt ikke. Jeg bruker oftere bukser enn kjole/skjørt. I alle fall om vinteren :) 

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Selvsagt ikke. Jeg bruker oftere bukser enn kjole/skjørt. I alle fall om vinteren :) 

Med bukse slipper du jo å velge mellom stay-ups og strømpebukse... 

• Liker 1
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette er vel knapt et spørsmål. Klart du tar med stay-ups! 

Anonymkode: 360ef...bcd

This.

Skrevet
13 timer siden, Thyra skrev:

Med bukse slipper du jo å velge mellom stay-ups og strømpebukse... 

joda. Nå bruker jeg ofte strømpebukser under buksa også på vinteren, men jeg føler meg nok generelt litt mer pyntet i en kjole eller jeg gjør i bukser. Og i går skulle vi ut å spise, og han hadde også pyntet seg, så da ble det kjole (og stayups strømper) ..

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...