Gå til innhold

Hva syns kvinner om dette ? ( hårtransplantasjon)

brownbrown

Anbefalte innlegg

Jeg vet ikke hvilke meninger du er ute etter? Det ser bra ut på disse mennene i videoen. Som en tupé typ, men kule utgaver med tøff klipp. 

Anonymkode: 2f072...f9f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er jo bare en tupé. Veldig mange av de tynnhårede kjendisene som bruker det pga komplekser.

Jeg foretrekker at menn klipper håret helt kort når det blir tynt i stedet for at de får slike dillete pålimte badematter på hodet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mange menn som virkelig får komplekser når håret forsvinner, det er faktisk ikke alle og enhver som kler det å skalle seg helt. Det har med hodefasong og symmetrien i ansiktet. Jeg syns at det må være greit for menn å gjøre noe med det når det er et problem med håravfall. Egentlig så syns jeg at tilbudet for menn (uten at jeg har gransket og undersøkt men heller har reflektert over det når jeg har lagt merke til en dårlig tupe eller en helt forferdelig hentesveis) virker for dårlig....Så er vi jo så forskjellige noen takler, andre ikke.

Damene går jo til og med i dag og "klistrer" på forlengelse på øyenvippene...altså det er ikke det at de har mistet vippene sine, men en forbedring av de naturlige. Så, GO FOR IT :)

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.2.2017 den 15.38, brownbrown skrev:

jaja spiller det noen rolle ? jeg syns det var kult :)

Det speler ein rolle fordi du sa teknikken eg spurte etter var i den videoen.

Men no gir eg opp å prøve å finne det ut her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk før gjøre hva de vil, og om det får noen til å føle seg bedre er det flott!

Personlig liker jeg ikke denne hårsveisen. Synes den er så utrolig typisk og omtrent 2/3 menn på min alder har den. Så liker ikke stilen. Liker bedre barbert hode. Men alle har sin preferanse. Samtidig er for meg hårsveis mindre viktig. Så om personen ellers var interessant hadde omtrent alt gått helt fint.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

• 2 år senere...
På 11.2.2017 den 14.11, AnonymBruker skrev:

Helt latterlig. Akkurat som at jeg synes andre skjønnhetsoperasjoner er latterlig så lenge de ikke gir medisinske plager. 

Anonymkode: 540df...66e

Går vel ikke til tannlegen heller du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.2.2017 den 13.06, QueenOfTheSidewalk skrev:

Det er vel en parykk haha.

Og hvorfor er parykk haha..?

Anonymkode: b955c...99f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det så jo naturlig ut, og de virket fornøyd. 

Men, jeg liker menn som er fornøyd med seg selv. Heller skalla enn parykk. 

Ser for meg pinlige øyeblikk i senga da, som den Sophie Elise hadde når han tok litt for hardt i og parykken føk av midt i akten 

Anonymkode: 3890d...d78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...