Gå til innhold

Hva syns kvinner om dette ? ( hårtransplantasjon)

brownbrown

Anbefalte innlegg

Lurte på hva dere syntest om dette ? det så helt sinnsykt ut. det er hårtansplatasjon, men ikke kirurgisk.. er dette nytt eller har det vært lenge ? jeg har to kompiser som har tynt hår som jeg nettopp sendte dette til. de trodde ikke det var ekte

meninger ?  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var jo faktisk kjempefint. Jeg pleier å si at det ikke har noe å si om fyren begynner å bli skalla eller ikke (de fleste menn mister jo hår ganske tidlig). Men han der så jo ut som en helt annen mann med hår....

Anonymkode: b5e82...d09

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt latterlig. Akkurat som at jeg synes andre skjønnhetsoperasjoner er latterlig så lenge de ikke gir medisinske plager. 

Anonymkode: 540df...66e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Helt latterlig. Akkurat som at jeg synes andre skjønnhetsoperasjoner er latterlig så lenge de ikke gir medisinske plager. 

Anonymkode: 540df...66e

dette er vell ikke akkurat en skjønnhetsoperasjon. men en kosmetisk forandring. akkurat som at dere kvinner bruker extensions :)  jeg bare skjønner ikke hvorfor noen menn tar hårtransplantasjon kirurgisk for mange 10 000 kr når de kan gjøre det slik billig og lett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Superbruker7
3 minutter siden, brownbrown skrev:

dette er vell ikke akkurat en skjønnhetsoperasjon. men en kosmetisk forandring. akkurat som at dere kvinner bruker extensions :)  jeg bare skjønner ikke hvorfor noen menn tar hårtransplantasjon kirurgisk for mange 10 000 kr når de kan gjøre det slik billig og lett

De vil vel ikke gå med parykk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Superbruker7 skrev:

De vil vel ikke gå med parykk.

nei , men menn som har mistet mye hår kan vell. jeg bare viste ikke at noe slikt fantes. syns det var kult hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Superbruker7
30 minutter siden, brownbrown skrev:

nei , men menn som har mistet mye hår kan vell. jeg bare viste ikke at noe slikt fantes. syns det var kult hehe

For all del, var kult. Men jeg hadde syntes det var flaut å gå med parykk. Står også at parykken holder i 4-12 måneder og koster 500 pund om de på salongen skal sette det på hodet.

Ikke akkurat billig. Og igjen jeg hadde syntes det var flaut å pluttselig få hår om jeg var skalla. Og så forklart alle jeg kjente at jeg har begynt med parykk.

Endret av Superbruker7
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Superbruker7 skrev:

For all del, var kult. Men jeg hadde syntes det var flaut å gå med parykk. Står også at parykken holder i 4-12 måneder og koster 500 pund om de på sallongen skal sette det på hodet.

Ikke akkurat billig. Og igjen jeg hadde syntes det var flaut å pluttselig få hår om jeg var skalla. Og så forklart alle jeg kjente at jeg har begynt med parykk.

vist man har så lite hår som han der så hadde du vell gjort det ? du kan jo lyve til andre vist det absolutt er så flaut. det er veldig billig iforhold til kirurgisk hårtransplant og den faller aldrig av

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når eg ikkje ser nokon konkret informasjon om korleis dei gjer det i videon, synes eg det er bullshit. Men etter å ha sett litt på sida deires virkar det som det berre er ein avansert parykk. Som dei då limar på? Spørsmålene er om det går an å sove og dusje med den på.

Viss eg hadde ein kjærast med hårproblemer og han ville endre på det ville eg kanskje heller at han skulle hatt eit skalla hovud enn å gå med ein parykk. Men det er sjølvsagt vanskeleg å sei når eg ikkje har den kjærasten.

Dessuten seier menshair2go at det ikkje er hårtransplantasjon som du kaller det i HI, men eit "hair system".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Mandragora skrev:

Når eg ikkje ser nokon konkret informasjon om korleis dei gjer det i videon, synes eg det er bullshit. Men etter å ha sett litt på sida deires virkar det som det berre er ein avansert parykk. Som dei då limar på? Spørsmålene er om det går an å sove og dusje med den på.

Viss eg hadde ein kjærast med hårproblemer og han ville endre på det ville eg kanskje heller at han skulle hatt eit skalla hovud enn å gå med ein parykk. Men det er sjølvsagt vanskeleg å sei når eg ikkje har den kjærasten.

Dessuten seier menshair2go at det ikkje er hårtransplantasjon som du kaller det i HI, men eit "hair system".

det går an å sove og dusje med den selvsagt. håret går kunn av med en spesiell teknikk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Superbruker7
8 minutter siden, brownbrown skrev:

vist man har så lite hår som han der så hadde du vell gjort det ? du kan jo lyve til andre vist det absolutt er så flaut. det er veldig billig iforhold til kirurgisk hårtransplant og den faller aldrig av

Nei, jeg hadde ikke gjort det. Og hvordan kan jeg lyve? Skal jeg si at håret pluttselig vokste ut naturlig? Ingen vi jo tro på det.

Jeg ville ikke tatt kirurgisk hårtransplantasjon heller. I hvert fall ikke med dagens teknologi. Hadde jeg fått samme resultat som han i videoen med naturlig hår så hadde jeg kanskje tatt en slik transplantasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, brownbrown skrev:

det går an å sove og dusje med den selvsagt. håret går kunn av med en spesiell teknikk

Kvar har du det frå? Eg fann ingen info om det på nettsida. 

Og kva er den teknikken? Eg synes videoen kunne ha vore meir informativ. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Mandragora skrev:

Kvar har du det frå? Eg fann ingen info om det på nettsida. 

Og kva er den teknikken? Eg synes videoen kunne ha vore meir informativ. 

har sett klipp på youtube. der forklarer de hvordan det gjøres. du kan ha den på deg i 6 uker. så må den limes på nytt igjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, brownbrown skrev:

har sett klipp på youtube. der forklarer de hvordan det gjøres. du kan ha den på deg i 6 uker. så må den limes på nytt igjen

Kva heiter det klippet? 

På nettsida deires sto det at du bør skifte den ein til to gonger i året. Du såg kanskje eit klipp frå eit annet firma? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Mandragora skrev:

Kva heiter det klippet? 

På nettsida deires sto det at du bør skifte den ein til to gonger i året. Du såg kanskje eit klipp frå eit annet firma? 

ja. det var nok et annet firma. bare søk på youtube:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, brownbrown skrev:

ja. det var nok et annet firma. bare søk på youtube:)

Eg vil anta det finnes fleire videoar om akkurat dette - huskar du ikkje kva den het?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
18 minutter siden, Mandragora skrev:

Eg vil anta det finnes fleire videoar om akkurat dette - huskar du ikkje kva den het?

se over

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, brownbrown skrev:

se over

Dei seier jo ingenting om korleis dei festar den! Ja, me ser ho legger den oppå hovudet hans, men det såg me i den forrige også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Mandragora skrev:

Dei seier jo ingenting om korleis dei festar den! Ja, me ser ho legger den oppå hovudet hans, men det såg me i den forrige også.

jaja spiller det noen rolle ? jeg syns det var kult :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...