Gå til innhold

Unner ikke mindre attraktive kvinner menn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke helt hvorfor, men jeg blir litt irritert når mindre attraktive kvinner får seg en mann. Det er ikke fordi jeg er sjalu, fordi jeg har allerede en mann. Kjærestene deres er stort sett ikke særlig tiltrekkende heller. Dette er ikke en rasjonell følelse, og jeg vet ikke hvorfor jeg tenker slik. Noen andre som har det slik?

Anonymkode: 01e67...42c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan vet du at du ikke er en av disse uattraktive damene?

Anonymkode: d1271...ade

• Liker 23
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan vet du at du ikke er en av disse uattraktive damene?

Fordi jeg mer eller mindre kan få akkurat den mannen jeg ønsker :) 

Skrevet

Er ikke alle som fokuserer på det samme. Du fokuserer på utseendet, andre fokuserer på personlighet. 

Selvfølgelig spiller utseendet en viktig rolle, men jeg går ikke rundt å irriterer meg over at andre damer får kjæreste. 

Som h*n andre sa over her:" hvordan vet du at du ikke er en av de uattraktive?"

• Liker 7
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Tviler, ingen som kan få hvem de vil skryter på seg. Trolling eller psykopat som sitter å skriver, tipper egt psykopat, skaff deg hjelp. 

For å si det sånn, du hadde da aldri fått mannen min, helt sikkert og visst, selv om du hadde prøvd hardt, da hadde han trekt seg iallfall unna, og det samme gjelder nok flere menn der ute. :) 

Anonymkode: e95cb...193

• Liker 23
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

det kan du absolutt ikke. ikke tro at bare fordi du er pen så kan du få hvem som helst. dummeste jeg har hørt

men til hun over igjen....selvfølgelig kan ts vite at hun er attraktiv, hun ser jo seg i speilet hver dag. tviler ikke heller på at ts er fin

• Liker 3
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Heheh, alle har forskjellig smak. Ikke alle menn liker det samme. 

Prøver du å fortelle at du har/er alt - alle menn liker? :fnise:

Kan forstå tankegangen din, du har gjerne fått alle du har prøvd deg på. Men ikke tro du kan få hvem du vil.

• Liker 10
Skrevet

Jeg har alltid fått høre at jeg er skikkelig pen og kan få hvem jeg vil :P Har til og med blitt sammenligna med alena shishkova/megan fox av kjeeempe mange (tror jeg hun het) og det betyr ikke at jeg kan plukke ut hvem som helst mann selv om mange sier jeg kan få hvem som helst, til og med eksene mine sier det, det finnes så mange menn der ute som ikke velger noen pga utseende, elsker de noen virkelig høyt dropper de ikke dama pga utseende. Nå går ikke jeg rundt å tenker jeg er verdens fineste og har sjangs på alle, men er en god del som prøver seg, jeg trekker meg fint unna, liker å være kostbar, liker heller ikke gå rundt å skryte på meg menn, skulle ønsket jeg ikke hadde menn etter meg :P Men merker at det er mest personlighet menn er ute etter :)

Anonymkode: 3e16e...8ee

• Liker 2
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

:skratte:

• Liker 12
Skrevet
43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tviler, ingen som kan få hvem de vil skryter på seg. Trolling eller psykopat som sitter å skriver, tipper egt psykopat, skaff deg hjelp. 

For å si det sånn, du hadde da aldri fått mannen min, helt sikkert og visst, selv om du hadde prøvd hardt, da hadde han trekt seg iallfall unna, og det samme gjelder nok flere menn der ute. :) 

Anonymkode: e95cb...193

Ta det med ro, jeg hadde aldri valgt en utro mann heller, for om han kan gjøre det en gang, kan han fort gjøre det igjen :)

Skrevet

Over til overskrifta... KVIFOR unnar du ikkje mindre attraktive kvinner å finne kjærleik? Eg er ikkje attraktiv i så måte, og kunne aldri blitt modell. Kvifor fortener ikkje eg å finne ein mann, i følgje deg?

• Liker 16
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men det er ikke noe tegn på at man er attraktiv, bare at man har ei fitte.

Skrevet

Om man selv er så bra, skjønner jeg ikke hvorfor man skal bruke tid på å irritere seg over de som ser mindre bra ut. Da har man elendig selvtillit. Det er jo viden kjent at menn liker damer med selvtillit, såå...hvor havner du da TS?

En av min kompiser er ikke særlig pen, men de damene som blir kjent med han faller pladask(mange i hverfall) og det er takket være selvtillit, utstrålig og en enorm godhet. På grunn av de egenskapene blir han vanvittig pen.

• Liker 6
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Wow, så de fleste menn vil gjerne pule deg? Ikke akkurat imponerende. Problemet er når du skal finne deg en fast partner...

• Liker 6
Skrevet

Høres jo ut som du er litt sjalu når du gidder å legge deg oppi at folk som er mindre pene enn deg sjøl (i følge deg) finner kjærligheten. Synes du kanskje det er litt urettferdig? Each to their own.

• Liker 4
Skrevet

Det er absolutt ikke normalt å tenke slik,.

• Liker 14
Skrevet

Det handler nok om at du tenker på menneskeheten. Hvilke gener som bør føres videre. Husk skjønnhet er egentlig bare naturens måte å vise sunnhet på.

• Liker 3
Skrevet
4 minutter siden, AnonymSjiraff skrev:

Det handler nok om at du tenker på menneskeheten. Hvilke gener som bør føres videre. Husk skjønnhet er egentlig bare naturens måte å vise sunnhet på.

Det er da ikke noen sammenheng mellom sunnhet og utseende.

Anonymkode: ff972...bab

• Liker 6
Skrevet
5 minutter siden, AnonymSjiraff skrev:

Dette gir ikke mening når skjønnhetsidealet for kvinner (og sikkert menn) er en motegreie. For noen år siden var det inn med liten rumpe, nå er det inn med stor rumpe. Skjønnhetsidealet forandrer seg. 

Anonymkode: aef01...31f

• Liker 4
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er da ikke noen sammenheng mellom sunnhet og utseende.

Anonymkode: ff972...bab

Jo grovt sett er det det samme. Hva vi synes er pent er hva vi tror er sunt.

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette gir ikke mening når skjønnhetsidealet for kvinner (og sikkert menn) er en motegreie. For noen år siden var det inn med liten rumpe, nå er det inn med stor rumpe. Skjønnhetsidealet forandrer seg. 

Anonymkode: aef01...31f

Kvinners rumpe har alltid vært populært blant menn.

Klart skjønnhetsidealet endres, men det er jo fordi ideen om hva som er sunt endres. I fattige land i Afrika så skal damene være feite fordi da vet man at de har fått i seg nok mat. I rike land hvor mat er i overflod så skal damene være slanke for da vet man at de har selvkontroll og ikke alle mulige fedmerelaterte sykdommer.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...