Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har havnet i en uheldig situasjon der jeg disponerer flere biler enn jeg har plass til i innkjørselen. 

Siden jeg ikke er veldig giret på å parkere på plenen vurderer jeg å okkupere naboen sin innkjørsel.

Hvilken sanksjonsmuligheter har naboen dersom jeg parkerer bilen min i hans innkjørsel mens han er på jobb? Selvsagt uten å blokkere garasje eller annet. Det står ingen skilt om borttauing eller at det ikke er lov å parkere der.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da får du selge bilene du ikke har plass til!

Anonymkode: 47a99...9f8

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Da får du selge bilene du ikke har plass til!

Anonymkode: 47a99...9f8

Da kjøper jeg heller et hus eller noe for å få flere parkeringsplasser.

Skrevet

Det er vel igrunn ikke lov, hvis du ikke kan selge bilen(e) så ville jeg hørt med nabo om du kunne fått parkert hos han midlertidig. Eventuelt betale en mnd "leie"

• Liker 1
Skrevet

Om naboen min gjorde noe slikt hadde jeg:

Først snakket med deg, om du da ikke respekterer meg så:

1. Parkert deg inne eller ventet til du skulle bort en dag

2. Hengt opp skilt om borttauing

3. Ventet 24t

4. Ringt falken

Anonymkode: 13a29...bec

• Liker 3
Skrevet
3 timer siden, amativeReflection skrev:

Jeg har havnet i en uheldig situasjon der jeg disponerer flere biler enn jeg har plass til i innkjørselen. 

Siden jeg ikke er veldig giret på å parkere på plenen vurderer jeg å okkupere naboen sin innkjørsel.

Hvilken sanksjonsmuligheter har naboen dersom jeg parkerer bilen min i hans innkjørsel mens han er på jobb? Selvsagt uten å blokkere garasje eller annet. Det står ingen skilt om borttauing eller at det ikke er lov å parkere der.

Hvorfor skal noen din plages over at du ikke klarer å planlegge?

Men han kan begjære bilen din fjernet. Trenger ikke skilt for det, kun et skjema viking ofte har i bilene sine. 

Jeg hadde nok laget en ripe i døra for hver dag bilen sto der. 

Anonymkode: d7bf3...4a1

• Liker 1
Skrevet
8 timer siden, amativeReflection skrev:

Hadde jeg hatt stor parkeringsplass hadde jeg kliner og gjort meg vrang om du bare tok deg tilrette, derimot hadde du spurt på forhånd hadde det ikke vært noe problem og jeg hadde nok sagt ja. 

Anonymkode: dae2e...a78

Skrevet

Privat eiendom er privat. Han kan taue deg

Anonymkode: 1d8f2...2d2

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...