AnonymBruker Skrevet 11. februar 2017 #1 Skrevet 11. februar 2017 Hva heter appen som man lager ansikter med sånn at de blir penere med blomsterkrans og dyreører, dyreneser osv. Som "alle" har på Facebook? Som man kan ta andre øyne enn man har, og smalere nese, og forandre seg selv? Hvilke laster jeg ned? Har lasta ned mange men finner ikke den riktige jeg vil ha. Anonymkode: d30ea...2a2
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2017 #2 Skrevet 11. februar 2017 Bruker det ikke selv, men tror det er på snapchat man gjør slikt? Anonymkode: bc1ca...491
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2017 #3 Skrevet 11. februar 2017 Ja men det finnes sikkert 20 forskjellige apper på Snapchat. Hvilken er det? Hva heter den? Anonymkode: d30ea...2a2
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2017 #4 Skrevet 11. februar 2017 Sorry, det aner jeg ikke... trodde snapchat var én app, jeg, og at dette kunne gjøres inni den appen. Anonymkode: bc1ca...491 2
Gjest TulleteKatt Skrevet 11. februar 2017 #5 Skrevet 11. februar 2017 Appen er Snapchat. Inne der slår du på selfiekamera, holder fingeren på ansiktet ditt, så kommer det en rad i bunnen med filtere.
kflu Skrevet 11. februar 2017 #6 Skrevet 11. februar 2017 Appen heter kun Snapchat. Det vil nok være den øverste. "Icon" er gul bakgrunn og hvot spøkelse. 1
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2017 #7 Skrevet 11. februar 2017 Er ingen spøkelse på de appene der. Hva heter den? Kun Snapchat? Kommer ikke opp hos meg. Anonymkode: d30ea...2a2
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2017 #8 Skrevet 11. februar 2017 Da måtte jeg laste ned alle 20 og det er ingen av dem. Kjedelig. Får det ikke til. Kommer bare til masse dyreører, dyreneser, blomsterkrans, briller, øyne, osv. Men ingen går det Ann å forandre ansiktet mitt på. Hvordan gjør jeg dette? Anonymkode: d30ea...2a2
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2017 #9 Skrevet 11. februar 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Da måtte jeg laste ned alle 20 og det er ingen av dem. Kjedelig. Får det ikke til. Kommer bare til masse dyreører, dyreneser, blomsterkrans, briller, øyne, osv. Men ingen går det Ann å forandre ansiktet mitt på. Hvordan gjør jeg dette? Anonymkode: d30ea...2a2 DU bare søker på Snapchat og laster den ned. Anonymkode: 0a0cc...72d 2
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2017 #10 Skrevet 11. februar 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Da måtte jeg laste ned alle 20 og det er ingen av dem. Kjedelig. Får det ikke til. Kommer bare til masse dyreører, dyreneser, blomsterkrans, briller, øyne, osv. Men ingen går det Ann å forandre ansiktet mitt på. Hvordan gjør jeg dette? Anonymkode: d30ea...2a2 Du har jo fått en veldig god forklaring av TulleteKatt litt lenger opp her. Hvor vanskelig kan det være...? Anonymkode: f2c7b...239
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2017 #11 Skrevet 11. februar 2017 Tror det er en snapchat app du kan laste ned, jeg fåkke til på min da. Men et program jeg liker er InstaBeauty! Den er helt fantastisk, der kan du bli den filmstjernen med perfekt hud. Du kan gjøre fjeset og nesen smalere, du kan legge til ulike sminkestiler - og det ser faktisk ut som sminke og ikke et filter som er lagt på... Der er til og med for menn, der de kan legge til skjegg osv. Anbefales! Anonymkode: 68771...0af
Wolfmoon Skrevet 11. februar 2017 #12 Skrevet 11. februar 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tror det er en snapchat app du kan laste ned, jeg fåkke til på min da. Men et program jeg liker er InstaBeauty! Den er helt fantastisk, der kan du bli den filmstjernen med perfekt hud. Du kan gjøre fjeset og nesen smalere, du kan legge til ulike sminkestiler - og det ser faktisk ut som sminke og ikke et filter som er lagt på... Der er til og med for menn, der de kan legge til skjegg osv. Anbefales! Anonymkode: 68771...0af Jo, er nok på alle. Jeg har iallfall ikke lastet på ned noe ekstra til snap. Men var ikke lett å finne hvis man ikke visste om det. Trykk og hold på ansiktet, så kommer det alternativer opp.
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2017 #13 Skrevet 11. februar 2017 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Tror det er en snapchat app du kan laste ned, jeg fåkke til på min da. Men et program jeg liker er InstaBeauty! Den er helt fantastisk, der kan du bli den filmstjernen med perfekt hud. Du kan gjøre fjeset og nesen smalere, du kan legge til ulike sminkestiler - og det ser faktisk ut som sminke og ikke et filter som er lagt på... Der er til og med for menn, der de kan legge til skjegg osv. Anbefales! Anonymkode: 68771...0af Tusen tusen takk. Du er en reddende engel. Instabeauty var veldig veldig veldig bra og det var en sånn app jeg lette etter. Anonymkode: d30ea...2a2 1
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2017 #14 Skrevet 11. februar 2017 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Du har jo fått en veldig god forklaring av TulleteKatt litt lenger opp her. Hvor vanskelig kan det være...? Anonymkode: f2c7b...239 Akkurat like vanskelig som å foreslå appen instabeauty... Anonymkode: d30ea...2a2
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2017 #15 Skrevet 12. februar 2017 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Tusen tusen takk. Du er en reddende engel. Instabeauty var veldig veldig veldig bra og det var en sånn app jeg lette etter. Anonymkode: d30ea...2a2 På ene bildet jeg redigerte der ble jeg seende ut som Barbie Men da hadde jeg smalnet fjeset så mye det lot seg gjøre og hadde på de gedigne øyevippene hehe Morsomt å leke seg med det programmet. Digger det Anonymkode: 68771...0af 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå