AnonymBruker Skrevet 11. februar 2017 #1 Skrevet 11. februar 2017 Okay jeg er sjalu på livet en av mine bedre venner har ordnet seg. Ja jeg er bitter og deprimert, og det handler mer om mitt hat mot meg selv en han.. Men d føles så uretferdig at han overlevde og lyktes, mens jeg sank til bånn og misslyktes her i livet. Jeg har bevis på at han bolet frem kroppen sin, snårta en hau med kokain, knulla horer i amsterdam og ellers vært borti småkriminelle handlinger,,, Nå er han gift, med andre ungen på vei, vi prates ikke lenger, han har en stødig fin jobb.. Kona hans vet nada om fortiden hans... Jeg sitter med makten til og rasere livet hans, men er d verdt d? Anonymkode: a9031...e88
GammelKaktus Skrevet 11. februar 2017 #2 Skrevet 11. februar 2017 Hvorfor i all verden skal du ødelegge for han? Livet ditt blir ikke bedre av den grunn. 7
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2017 #3 Skrevet 11. februar 2017 4 minutter siden, FrøkenMånestråle skrev: Hvorfor i all verden skal du ødelegge for han? Livet ditt blir ikke bedre av den grunn. D er bare d at han klarte og bygge sitt liv på løgner, mens jeg snublet helt... Sjalusi rett og slett.. Livet mitt blir ikke bedre, men han sitt blir rasert.. slippe og sitte og misunne d luftslottet han har bygd seg, når jeg har nålen. Anonymkode: a9031...e88
DaAg Skrevet 11. februar 2017 #4 Skrevet 11. februar 2017 Selv om du mener at "kompisen" din har tatt tvilsomme valg betyr ikke det at livet han lever nå ikke er bygget av ekte følelser og handlinger. Fokuser på deg selv. Klem! 2
Gremlin Skrevet 11. februar 2017 #5 Skrevet 11. februar 2017 Syns heller du må jobbe med å forbedre ditt eget liv, enn å ødelegge for andre. Som noen sier over her, ditt liv blir ikke bedre av at hans blir ødelagt! Livet faller seg ikke likens for alle, aksepter det og kom deg videre.
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2017 #6 Skrevet 11. februar 2017 Akkurat nå, DaAg skrev: Selv om du mener at "kompisen" din har tatt tvilsomme valg betyr ikke det at livet han lever nå ikke er bygget av ekte følelser og handlinger. Fokuser på deg selv. Klem! Jeg er bare på et skikkelig dårlig sted i mitt liv akkurat nå, og det er tanker i hodet mitt som vil dra ned alt rundt meg, den kunstihgheten vi lever i...alle tusler rundt i sånne bobler av falsk lykke. Anonymkode: a9031...e88
brownbrown Skrevet 11. februar 2017 #7 Skrevet 11. februar 2017 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Okay jeg er sjalu på livet en av mine bedre venner har ordnet seg. Ja jeg er bitter og deprimert, og det handler mer om mitt hat mot meg selv en han.. Men d føles så uretferdig at han overlevde og lyktes, mens jeg sank til bånn og misslyktes her i livet. Jeg har bevis på at han bolet frem kroppen sin, snårta en hau med kokain, knulla horer i amsterdam og ellers vært borti småkriminelle handlinger,,, Nå er han gift, med andre ungen på vei, vi prates ikke lenger, han har en stødig fin jobb.. Kona hans vet nada om fortiden hans... Jeg sitter med makten til og rasere livet hans, men er d verdt d? Anonymkode: a9031...e88 at han har brukt kokain, anabole steroider og pult eskorte damer har da mange menn gjort ? jeg har wselv gjort det. og om noen finner det ut kommer det ikke til å ødlegge noe for meg....heller ikke han for det første så er dere kompiser så det bør du ikke gjøre. .... jeg skjønner at du kan være sjalu. har selv vært det med andre kompiser av meg. men vet du hva...gjør det du gjør best. selv om han er bedre enn deg i noen områder, så vet jeg du er sikkert kjemeflink i andre områder eller har større suksess på andre ting. vær glad du er singel sjef:) kan gjøre hva du vil, ha mye frihet. ikke gå rundt å vær misunnelig, det er ikke sundt for deg
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2017 #8 Skrevet 11. februar 2017 Jeg har mange fiender som lever et kjempegodt liv. Ja noen ganger så blir jeg bitter, men det holder jeg for meg selv. Du kommer ikke til å føle deg bedre av å ødelegge for han. Du får heller fokusere på å forbedre ditt eget liv. Og hva så om han har pult horer og bolet frem kroppen sin. Det har vel ikke du noe med uansett. Vi tar forskjellige valg her i livet og det er ikke noe du trenger å legge deg opp i. Vil du ikke heller tenke at det er flaks for han at han lever et så godt liv nå, til tross for fortiden hans? Anonymkode: b36e2...f82
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2017 #9 Skrevet 11. februar 2017 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nope Anonymkode: a9031...e88
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2017 #10 Skrevet 11. februar 2017 Her trodde jeg kvinnene skulle storme til og si avslør jævelen!!! men neida la oss leve i en kunsttig boble av lykke alle sammen... Men takk gutter jeg roa meg litt ned nå.. Anonymkode: a9031...e88 1
Gremlin Skrevet 11. februar 2017 #11 Skrevet 11. februar 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Her trodde jeg kvinnene skulle storme til og si avslør jævelen!!! men neida la oss leve i en kunsttig boble av lykke alle sammen... Men takk gutter jeg roa meg litt ned nå.. Anonymkode: a9031...e88 Hvorfor mener du at hans lykke er kunstig bare fordi han hadde en dum fortid? Det er faktisk mulig å legge fortiden bak seg og få et bra liv, noe jeg tror du må innse selv slik at du kan gjøre det samme. 1
Perle Skrevet 11. februar 2017 #12 Skrevet 11. februar 2017 Så alle med en "shady" fortid, skal måtte leve ulykkelige i alle sine dager? At DU ikke selv har lykkes, er vel ikke kompisen din sin feil. All ære til han, som har gjort en 360! Miskunn, og misunnelse og smålighet er det mist attraktive der finnes. Voks opp, unn dine venner godt og ta ansvar for eget liv. 1
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2017 #13 Skrevet 11. februar 2017 44 minutter siden, Perle skrev: Så alle med en "shady" fortid, skal måtte leve ulykkelige i alle sine dager? At DU ikke selv har lykkes, er vel ikke kompisen din sin feil. All ære til han, som har gjort en 360! Miskunn, og misunnelse og smålighet er det mist attraktive der finnes. Voks opp, unn dine venner godt og ta ansvar for eget liv. Vel jeg sa i starten at jeg var deprimert og bitter.. d er en sinnstilstand. det hjalp og lufte litt her... og etter 360 grader er du tilbake til start:P Anonymkode: a9031...e88
SlemUlv Skrevet 11. februar 2017 #14 Skrevet 11. februar 2017 Ta tak i ditt eget liv, istedenfor å tenke på å ødelegge andres. Psykolog kan være en god ide.
Listen Skrevet 11. februar 2017 #15 Skrevet 11. februar 2017 Hadde ikke løftet et øyenbryn om dette kom frem om fortiden, så lenge det ikke var en del av nåtiden! Kanskje ville jeg vært glad for at kjæresten slapp å skjule det. Sannsynligvis gjør du han en tjeneste istedenfor å ødelegge!
Blålys Skrevet 23. februar 2017 #16 Skrevet 23. februar 2017 På Saturday, February 11, 2017 den 1.09, AnonymBruker skrev: Okay jeg er sjalu på livet en av mine bedre venner har ordnet seg. Ja jeg er bitter og deprimert, og det handler mer om mitt hat mot meg selv en han.. Men d føles så uretferdig at han overlevde og lyktes, mens jeg sank til bånn og misslyktes her i livet. Jeg har bevis på at han bolet frem kroppen sin, snårta en hau med kokain, knulla horer i amsterdam og ellers vært borti småkriminelle handlinger,,, Nå er han gift, med andre ungen på vei, vi prates ikke lenger, han har en stødig fin jobb.. Kona hans vet nada om fortiden hans... Jeg sitter med makten til og rasere livet hans, men er d verdt d? Anonymkode: a9031...e88 Søk hjelp.
Cronosgjesten Skrevet 23. februar 2017 #17 Skrevet 23. februar 2017 Jeg tror at alle valg en tar gjennom livet, er på grunn av den personligheten man er. Altså tror jeg ikke at folk forandrer seg. Han er fremdeles den typen. Når det er sagt, er det best å feie for egen dør, det gjør ikke ditt liv noe bedre å skulle "avsløre" ham.
Gjest noe tilfeldig Skrevet 23. februar 2017 #18 Skrevet 23. februar 2017 Hvorfor provoseres du over at han har tatt disse valgene og "likevel" lykkes? Har du selv gjort de tingene eller eventuelt valgt å ikke gjøre dem fordi du har tenkt at det ville gi dårlige utfall og konsekvenser lengre frem i tid, og føler nå at det er urettferdig at du som ikke tok disse valgene ikke lykkes slik du hadde håpet på?
Gjest noe tilfeldig Skrevet 23. februar 2017 #19 Skrevet 23. februar 2017 7 minutter siden, Cronosgjesten skrev: Jeg tror at alle valg en tar gjennom livet, er på grunn av den personligheten man er. Altså tror jeg ikke at folk forandrer seg. Han er fremdeles den typen. Når det er sagt, er det best å feie for egen dør, det gjør ikke ditt liv noe bedre å skulle "avsløre" ham. Så du mener at han fortsatt boler seg, bruker prostituerte osv..? Eller.?
MrsRose Skrevet 23. februar 2017 #20 Skrevet 23. februar 2017 Men du har ikke nødvendigvis noe makt i det hele tatt. Du opphøyer deg selv til noe større enn det du er. Du kunne ha "avslørt" så mye du bare ville, men så lenge dette er fortid har det ingenting med hans nåværende jobb eller samboer å gjøre. Veldig sannsynelig vil det 1) ikke påføre han noe dramatisk fall på noe som helst og 2) gå utover deg selv. For tenk bare hva folk vil tro om deg da. Ikke har du fått det til sjøl og så prøver du å bruke fortiden til folk rundt deg til å dra de ned. Ingen vil være rundt sånne mennesker. Fokusere heller på deg selv og hvilke valg du kan ta for å forbedre din egen situasjon. For livet består av en rekke valg. Kompisen din har gjort noen lure valg, du ser ikke ut til å ha kommet dit enda.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå