AnonymBruker Skrevet 10. februar 2017 #1 Skrevet 10. februar 2017 Scenario: Jeg har flere faner på safari åpne, og taster inn ny nettside i en fane, (kall den fane 1) og klikker enter. Jeg klikker meg så inn på en av de andre fanene i mens den førstnevnte fanen loader. Plutselig blir fanen jeg er på nå (kall den fane 2) oppdatert til nye nettadressen jeg nettopp tastet inn i fane 1! Og klikker jeg "tilbake" kommer jeg ikke til siden jeg nettopp var på. HVA er det som skjer?? Anonymkode: c3ae6...832
tdm900 Skrevet 11. februar 2017 #2 Skrevet 11. februar 2017 Hvorfor ikke vente til den har fått summa seg og funnet den siden du nettopp har tastet inn før du hopper over i andre fanen? Ikke opplevd det selv det det du beskriver, men det er ikke alt som lar seg gjøre på data.......
Klossmajor Skrevet 11. februar 2017 #3 Skrevet 11. februar 2017 Forsøkte nå reprodusere dette, men det samme skjer ikke for meg. Kan ikke huske å ha opplevd det tidligere heller.
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2017 #4 Skrevet 11. februar 2017 Ja, jeg har opplevd det samme selv. Ganske irriterende. Anonymkode: c5707...00c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå