Andrine22 Skrevet 10. desember 2004 #41 Skrevet 10. desember 2004 Jo,takk. Syns absolutt ikke noe er i veien med Britneys mage, sier bare at det var en mage der, selv om den absolutt ikke var stor. Jeg reagerer derimot på at noen sier at hun har stygge bein?! Det er jo det fineste på henne mener nå jeg (selv om de er ganske korte), bein er mest sexy når de er muskuløse mener nå jeg, ikke lange tynne pipstilker... Men det er meg. Dessuten syns jeg det er bra at folk syns ei som ikke er radmager er av de mest ettertraktede sexy kvinnene, selv om jeg ikke akkurat har så mye overs for Britney selv da akkurat...
Gjest Annie L Skrevet 10. desember 2004 #42 Skrevet 10. desember 2004 Aline På dette bildet ser man en liten pølsemave. http://pub.tv2.no/TV2/underholdning/musikk...ticle313299.ece Dansere har som regel six pack. Noen ganger lurer jeg på om du bor i en Barbie-verden Jens...
Gjest Catwoman Skrevet 11. desember 2004 #43 Skrevet 11. desember 2004 Ja, Britney har en liten mage. Det er ikke første gang jeg har sett det, på alle private bilder jeg har sett av henne har hun det. Jeg personlig synes ikke Britney har noen spesielt fantastisk kropp, hun har en alminnelig kropp. Vet om mange som har finere kropp enn henne, og styggere kropp. Og hun blir regnet som et sex-symbol. Det syns jeg er flott. Det beviser at man må ikke ha en overmennekselig kropp for å være fin, alminnelige mennesker er sexy!
Gjest Ninakanin Skrevet 11. desember 2004 #44 Skrevet 11. desember 2004 hun ser normal og fin ut på det bildet.. men på toxic-videoen har hun en skikkelig valk når hun setter seg overskrevs på han mannen (når hun har sort hår) MOAHAHA!! Unnskyld, men når man sitter der og føler seg "feeeeit som en juuulegriiis" så er det gøy når de flotte og retusjerte damene på tv faktisk er like normale som meg og deg
Gjest Anonymous Skrevet 11. desember 2004 #45 Skrevet 11. desember 2004 Slik så min mage ut da jeg var 6 måneder på vei Mor til 2
Gjest Madam Felle Skrevet 11. desember 2004 #46 Skrevet 11. desember 2004 Slik så min mage ut da jeg var 6 måneder på vei Mor til 2 Fint for deg
Brudulja Skrevet 12. desember 2004 #47 Skrevet 12. desember 2004 Forventer jo ikke att normale mennesker har perfekte kropper' date=' men for en som lever av å vise seg fram på scenen, forventer jeg det, og reagerer også når jeg ser bilder som dette.[/quote'] Du reagerer faktisk! Vet ikke en gang hva jeg skal si til dette innlegget... Blir nesten litt trist av å lese sånne innlegg som det her. og nei - det der kan ikke kalles mage. Herre gud
Gjest Anonymous Skrevet 12. desember 2004 #48 Skrevet 12. desember 2004 Og hun blir regnet som et sex-symbol. Det syns jeg er flott. Det beviser at man må ikke ha en overmennekselig kropp for å være fin' date=' alminnelige mennesker er sexy![/quote'] Stjernene er jo på en måte produkter, så det er ikke helt tilfeldig hvordan de fremstilles. Hvis noen tror at mange av stjernene ser ut som de gjør på film eller bilder, så tro om igjen. De aller fleste har en hel hær av sminkører, påkledere, trimmere, frisører, osv, osv. Tenk på hvordan du hadde sett ut om du hadde alle disse ressursene til rådighet? Antagelig hadde du blitt WOW. Bilder og film er heller ikke uredigerte, det er ikke akkurat tilfeldig hvordan lyset settes eller hvilke vinkler som blir brukt og resultatet blir gjerne deretter også. For denne bransjen selger drømmer, men det er faktisk litt synd at mange tror at det faktisk er slik de ser ut til daglig også i mange tilfeller. Uten alt stashet og redigeringen ser faktisk de fleste ut som allminnelig pene folk, med få unntak. Britney er jo et godt eksempel på akkurat det. Har sett bilder av henne som er helt WOW, og private bilder som ikke er så mye å rope hurra for i forhold til den posisjonen hun har (bl.a kåret til verdens mest sxy kvinne osv). Bransjen vil fremstille sine stjerner som noe annerledes enn den gemene hop, ellers har de jo ikke noe å selge, litt sånn som at de kongelige er ganske interessante fordi de har en opphøyet rolle i forhold til vanlige folk.
Andrine22 Skrevet 12. desember 2004 #49 Skrevet 12. desember 2004 Stjernene er jo på en måte produkter, så det er ikke helt tilfeldig hvordan de fremstilles. Hvis noen tror at mange av stjernene ser ut som de gjør på film eller bilder, så tro om igjen. De aller fleste har en hel hær av sminkører, påkledere, trimmere, frisører, osv, osv. Tenk på hvordan du hadde sett ut om du hadde alle disse ressursene til rådighet? Antagelig hadde du blitt WOW. Bilder og film er heller ikke uredigerte, det er ikke akkurat tilfeldig hvordan lyset settes eller hvilke vinkler som blir brukt og resultatet blir gjerne deretter også. For denne bransjen selger drømmer, men det er faktisk litt synd at mange tror at det faktisk er slik de ser ut til daglig også i mange tilfeller. Uten alt stashet og redigeringen ser faktisk de fleste ut som allminnelig pene folk, med få unntak. Britney er jo et godt eksempel på akkurat det. Har sett bilder av henne som er helt WOW, og private bilder som ikke er så mye å rope hurra for i forhold til den posisjonen hun har (bl.a kåret til verdens mest sxy kvinne osv). Bransjen vil fremstille sine stjerner som noe annerledes enn den gemene hop, ellers har de jo ikke noe å selge, litt sånn som at de kongelige er ganske interessante fordi de har en opphøyet rolle i forhold til vanlige folk.
Gjest Ninakanin Skrevet 12. desember 2004 #50 Skrevet 12. desember 2004 Ja jeg synes lars eller hva han med magekritikken heter er litt naiv som faktisk tror på at Spears ser ut sånn hun gjør i videoene sine og på studio-bildene av henne. Så dere NRK sitt program der de plukket opp en HELT normal jente på gaten, og puttet henne i det samme aparatet som forside-pikene går igjennom? Først ble hun stylet, sminket og frisert av 3 proffe damer som til vanlig jobber med modeller. Så ble hun fotografert av en fotograf som vanligvis tok bilder av modeller. Og så....*trommevirvler*.. Ble bildet RETUSJERT slik som vanligvis gjøres med MODELLER... Og vet dere hva? Hun så faktisk ut som en modell, med plettfri hud, ingen rynker rundt øynene, en liten hudfold på halsen ble fjernet. Og de satte bildet på fremsiden av et Inside-blad Så til alle dere som tror på alt dere ser på MTV og slike ting: Sorry, men de fleste av dem er som deg og meg.
Nelle Skrevet 12. desember 2004 #51 Skrevet 12. desember 2004 Jeeeeesus!!!! :o Skaff dere et liv, jenter! Denne tråden er ikke annet enn tragisk!! Er det virkelig MULIG!!!!????????? :o :o :o :o :o
Gjest seroxata Skrevet 12. desember 2004 #52 Skrevet 12. desember 2004 øøøh, hun svaier jo, er jo ikke normalt at magen skal gå innover da vel? ærlig talt, den magen der er ikke det jeg vil kalle stor iallefall
Blomsterenka Skrevet 12. desember 2004 #53 Skrevet 12. desember 2004 Nu har jeg vært singel i par måneda, og magen blir som en strek, jeg aner ikke... kanskje det beste i verden er å være singel... Prioriterer ikke piercing pga nikkelallergi.
Mann 40 Skrevet 12. desember 2004 #54 Skrevet 12. desember 2004 helt utrolig hva enkelte klarer å henge seg opp i. Men for all del, klarer du å få bedre selvtillit, med at Britney også har en liten mage, så vær så god Det er sjelden damer har helt flat mage, og det må vi bare lære oss å leve med. Det er finest med litt mage, har prøvd å forklare det til en del damer, men vet ikke om jeg har nådd frem. Mener ikke med dette å kritisere tynne mennesker, strevde selv med å holde vekten oppe i yngre dager og det er ganske oppsiktsvekkende hva folk får seg til å si hvis man er tynn. Nå er jeg feit og deilig.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå