Gå til innhold

britney spears mage?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var ikke den største magen jeg har sett....

Skrevet

Synes ikke akkurat hun har noe særlig mage! Men hun er trent og slank uten å være syltynn.

Gjest Anonymous
Skrevet
kaller man det mage.....????!!!!!

eh ja, den var ikke flat i alle fall...

Skrevet

Ehh, kaller man dette aktuelle saker?

Piglet

Gjest Madam Felle
Skrevet

helt utrolig hva enkelte klarer å henge seg opp i. Men for all del, klarer du å få bedre selvtillit, med at Britney også har en liten mage, så vær så god :roll:

Det er sjelden damer har helt flat mage, og det må vi bare lære oss å leve med. :wink:

Gjest Devil's Spawn
Skrevet

Det er sjelden damer har helt flat mage, og det må vi bare lære oss å leve med. :wink:

Det er det sjelden menn har også :ler: .

Gjest Bellatrix
Skrevet

I hvert fall når vi står med svai rygg...

Skrevet

Jeg kjenner mange som faktisk kan se ut som om de er gravide, men Brithney ser ikke sånn ut..

Skrevet

Britnet er slank og flott hun- men hun hadde jo faktisk en LITEN mage da. Jeg har mindre jeg, og ja- det syns jeg faktisk er gøy! Vær så snill la meg få lov å syns det da... :ler:

Gjest Devil's Spawn
Skrevet
Britnet er slank og flott hun- men hun hadde jo faktisk en LITEN mage da. Jeg har mindre jeg' date=' og ja- det syns jeg faktisk er gøy! Vær så snill la meg få lov å syns det da... :ler:[/quote']

Ja, gratulerer så mye. Kjempeflott for deg..mm..

Gjest *Sexy*Cat*
Skrevet

Jeg har myyye mindre mage enn henne.

Uff... skal marilyn monroe kropper bli "inn" nå :roll:

Skrevet

Marilyn Monroe så jo fantastisk sunn og bra ut etter min mening....

Men når det gjelder saken om magen til B. S. HAllO det der kan ikke akkurat kalles mage. Hvor pent er det å være radmager da? Synes det er styggere enn å ha litt for "mye" noe for den del B.S. overhode ikke har, synes hun har en fantastisk bra kropp jeg.

Gjest Madam Felle
Skrevet
Jeg har myyye mindre mage enn henne.

Uff... skal marilyn monroe kropper bli "inn" nå :roll:

:roll:

Gjest Myk gjest
Skrevet

Jeg har da også en liten myk mave (selv om jeg er temmelig slank og spe i kroppstypen), trodde da det var ganske vanlig blant kvinner ettersom vi har mer kroppsfett enn menn. Har i grunnen alltid vært litt stolt over maven min, synes nesten det hører med til det å ha litt former. Mannen min elsker iallefall å ta på den, eller å hvile hodet på maven min. Er det bare meg eller virker det som at dagens unge kvinner har harde flate maver og nesten ingen midje, nesten sånn som menn?

Skrevet

Dette må man vell få lov til å ha egne meninger om, uten att det dukker opp svar som , att tynne kropper er stygge, og att litt former ser mye penere ut bla.bla.bla!

Jeg er VELDIG glad jeg ikke har kroppen til Britney. Alt for korte stubbete bein, og syns ærlig talt hun ikke ser så godt ut lenger. Og, ja, hun har fått en liten mave også...

Mennesker som trener og lever sunt har mindre mave enn det der, og det er ikke unormalt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...