AnonymBruker Skrevet 10. februar 2017 #1 Skrevet 10. februar 2017 Er så frustrert..er student og har dårlig råd. Reiste på en strekning under 1500km og fikk beskjed om (mens vi satt p flyet!!) at vi måtte vente i 2 timer og 55 minutter fordi det var forsinkelse. Ved tre timer får man kompensasjon... Problemet mitt var at jeg ble nødt til å ta taxi (1400 kr) fra flyplassen da TOG og buss ikke gikk lenger.. har jeg ingen rettigheter? Vi fikk ikke engang mat..fikk servert gratis drikke. Har lest på forbrukerrådets sider om at grensen er på 3 timer..men altså 2 timer og 55 (egentlig 57-58)min faller altså under!!!:( synes det er vanskelig å se om jeg faktisk har rett til å få taxi dekket? Flyselskapet var ikke noe behjelpelige med svar. Anonymkode: b014b...99b
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2017 #2 Skrevet 11. februar 2017 Det er en grunn til at flyselskapene nesten alltid sørger for at forsinkelsene kommer akkurat under 3 timer. Anonymkode: c49c0...b90
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2017 #3 Skrevet 11. februar 2017 Kunne du ikke vente de 3 timene? Anonymkode: 6cad7...0cc
_popcorn_ Skrevet 11. februar 2017 #4 Skrevet 11. februar 2017 Flyselskapet dekker ikke det nei. Men reiseforsikringer pleier dekke slikt.
reiseglad Skrevet 11. februar 2017 #5 Skrevet 11. februar 2017 Bruk reiseforsikringen din. Flyselskapet har fått deg frem fra A til B, det var deres jobb.
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2017 #6 Skrevet 11. februar 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Kunne du ikke vente de 3 timene? Anonymkode: 6cad7...0cc Det var jo det hun gjorde. Har du lest tråden? Anonymkode: 043cf...be6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå