Gå til innhold

Barnevern og enkeltvedtak

Anbefalte innlegg

Skrevet

Barnevernet har sagt at jeg og min samboer ikke får bo sammen. Blir dette regnet som et enkeltvedtak som kan påklages?

Anonymkode: 2d8ae...d04

Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Barnevernet har sagt at jeg og min samboer ikke får bo sammen. Blir dette regnet som et enkeltvedtak som kan påklages?

qe?

Anonymkode: 2cba9...5ab

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Et barnevernsvedtak kan påklages, men du vil neppe vinne frem med en slik type sak. Når bv har konkludert med at dere ikke får bo sammen, så er det en betingelse for at bv ikke skal gjøre mer dyptgripende tiltak i familien. Hvem er viktigst for deg, barnet eller samboeren? 

Det vil og ligge info ved vedtaket om at det kan ankes, samt ankefrist. Skal du prøve på påklage, bør du bruke advokat. 

Anonymkode: 22839...e6d

• Liker 2
Skrevet

Jeg ønsker ikke å diskutere saken så veldig, men jeg velger selvsagt barna. I denne saken derimot tar bv veldig feil, og det vet de. Derfor har jeg ikke fått dette skriftlig. Og det er det jeg lurer litt på, om ikke dette burde være skriftlig.

Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ønsker ikke å diskutere saken så veldig, men jeg velger selvsagt barna. I denne saken derimot tar bv veldig feil, og det vet de. Derfor har jeg ikke fått dette skriftlig. Og det er det jeg lurer litt på, om ikke dette burde være skriftlig.

Jeg ville etterlyst vedtak. Hva har du fått opplyst som årsak? Hvis det er fysisk eller psykisk vold mot deg, er dette enormt skadelig for barna, og også en stor sjanse for at de senere blir voldelige. 

Anonymkode: c7891...868

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...