AnonymBruker Skrevet 10. februar 2017 #1 Skrevet 10. februar 2017 Jeg er i en større vennegjeng. Jeg er han snille gutten som alltid er der, jeg hører om slemme gutter som bare bruker jenter. Jeg har en kompis som er superpopulær og notorisk utro, han er sammen med værdens flotteste dame. superklisje,, og jeg sitter og må høre hvor fin gutt jeg er når dem alle henger på de andre gutta... Jeg turde endeig spørre en veninde bli med meg hjem i taxi sånn forsiktig så ingen hørte d, og hun sa selvfølgelig at d var ikke meg, men hun ville ikke ligge med venner, men hu henger over han ene kompisen som alle andre... Vi har sett filmer sammen alene og har prata masse samme på mld ... nå blir d bare feil og møte hu igjen... Anonymkode: fb0a5...359
Gjest Superbruker7 Skrevet 10. februar 2017 #2 Skrevet 10. februar 2017 1) Sjekk om det er noen andre i vennegjengen du har lyst på og som du har mulighet til å få. Ofte så er det kvinner som får svært lite oppmerksomhet og som tar hva de får. 2) Let utenfor vennegjengen. 3) Bli mer attraktiv.
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2017 #3 Skrevet 10. februar 2017 Har ingenting med at du er snill, de fleste er snille når man er med de alene. Det er en selvfølge og et minstekrav haha, så hvis man bare er "snill" så har du ikke så mye å komme med.. Anonymkode: 4f551...898 2
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2017 #4 Skrevet 10. februar 2017 6 minutter siden, Superbruker7 skrev: 1) Sjekk om det er noen andre i vennegjengen du har lyst på og som du har mulighet til å få. Ofte så er det kvinner som får svært lite oppmerksomhet og som tar hva de får. 2) Let utenfor vennegjengen. 3) Bli mer attraktiv. Kjenner meg litt igjen her, punkt 2 og 3 er og anbefale, regner med du har prøvd punkt 1? Anonymkode: fb0a5...359
Gjest Superbruker7 Skrevet 10. februar 2017 #5 Skrevet 10. februar 2017 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kjenner meg litt igjen her, punkt 2 og 3 er og anbefale, regner med du har prøvd punkt 1? Anonymkode: fb0a5...359 Spør du meg om jeg har prøvd punkt 1?
avida30 Skrevet 11. februar 2017 #6 Skrevet 11. februar 2017 Først og fremst så må du gå etter noen utenfor vennegjengen. Du er så snill og uflørtende så alle som kjenner deg ser på deg mer som en bror. Dessuten er det feil fremgangsmåte å spørre om noen vil bli med i taxi, få jenter tar sånne gutter seriøst, 9 av 10 som sier ja sier ja for å få trygt følge hjem og sier hadet til deg så fort dere er fremme. Mann deg opp å be noen ut på en date så kanskje du blir tatt mer seriøst. Bli kjent og fortell hun du har sansen for henne og spør om hun kunne tenke seg å bli med på date for å bli bedre kjent! Og forresten, når du så ofte er vitne til at en i gjengen er utro så syns jeg du skal opplyse kjæresten hans om det. Ingen fortjener å være sammen med et sånt svin og du som mann har ingen grunn til å se opp til han bare fordi han drar damer når han har en så skruppelløs moral!... 3
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2017 #7 Skrevet 11. februar 2017 De fleste jenter ligger med venner, når de hevder å være så åpen om sex så er det pussig at de må lyve om slikt til den snille gutten. Spurte for moro til ei på nettet om vi kunne ha sex, men fikk til svar at hun ikke ville ha sex med venner. Hun var sikkert helt ærlig med dette svaret. Not... Anonymkode: 0af37...eec
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2017 #8 Skrevet 11. februar 2017 Det kan vel være de ser på deg som en bedre venn enn disse slemme guttene som de har sex med. Det ville faktisk vært et tap å miste deg som venn i motsetning til de. Mulig de ikke ser på disse slemme guttene som venner i det hele tatt men heller som folk som også er i samme gjeng. Kan du ikke bare legge ann på andre kvinner enn venninnene dine? Anonymkode: 9ab6d...904
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2017 #9 Skrevet 11. februar 2017 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er i en større vennegjeng. Jeg er han snille gutten som alltid er der, jeg hører om slemme gutter som bare bruker jenter. Jeg har en kompis som er superpopulær og notorisk utro, han er sammen med værdens flotteste dame. superklisje,, og jeg sitter og må høre hvor fin gutt jeg er når dem alle henger på de andre gutta... Jeg turde endeig spørre en veninde bli med meg hjem i taxi sånn forsiktig så ingen hørte d, og hun sa selvfølgelig at d var ikke meg, men hun ville ikke ligge med venner, men hu henger over han ene kompisen som alle andre... Vi har sett filmer sammen alene og har prata masse samme på mld ... nå blir d bare feil og møte hu igjen... Anonymkode: fb0a5...359 Ta å fortell henne at han er utro og puler rundt og så forteller du henne hvor bra det er at han ikke har hatt sex med deg så du ikke har fått kjønnssykdommer fra han, så ser du vel hvor ærlig hun var når hun fortalte deg om at hun ikke ligger med venner. Anonymkode: 0af37...eec
SlemUlv Skrevet 11. februar 2017 #10 Skrevet 11. februar 2017 Friendzone eksisterer ikke.. Du oppfører deg som en venn, hun ser på deg som en venn, også blir DU sur fordi hun ikke vil ligge med deg.. -_- dette er ditt problem, ikke hennes. 1
winnie89 Skrevet 11. februar 2017 #11 Skrevet 11. februar 2017 Det er ikke slik at noen bør ligge med deg fordi du er "snill", ingen skylder deg noe som helst av den grunn. Jeg kan love deg at den fremtidige dama di er glad for at du er som du er, og at du ikke har ligget rundt som han kompisen din. 2
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2017 #12 Skrevet 11. februar 2017 Jeg ville ihvertfall aldri blitt med en fyr som omtaler seg selv som snill, surver over at jenter heller vil ha slemme gutter og nevner ordet friendzone. Sorry. Anonymkode: a0e4a...9c5 1
Sphere Skrevet 11. februar 2017 #13 Skrevet 11. februar 2017 Du har rett i at det er en kjempeklisjé. Har vært der selv. Han som alltid var der. Han som alltid fikk høre at de skulle ønske alle gutter var som han. Problemet er at han blir tatt for gitt. Den trygge som er der i bakhånd. Ofte sett på som en nummer to. Som av og til får følelsen av at det kan bli noe, slik at han kan holdes på gress inntil andre interesser er avklart. Men dette var mitt problem. Ikke deres. Jeg lot det skje. Det som endret mønsteret var da jeg plutselig ikke ga så mye av meg selv lenger. Fant kvinner utenom vennegjengen. Viste at det ikke var gitt at jeg var der for dem. Da var det plutselig de som ga mye for å få tilbake de øyeblikkene de savnet. Gir du fra deg hele pakka uten å be om noe tilbake, er det heller ingen grunn til å be om noe mer av deg.
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2017 #14 Skrevet 11. februar 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: De fleste jenter ligger med venner, når de hevder å være så åpen om sex så er det pussig at de må lyve om slikt til den snille gutten. Spurte for moro til ei på nettet om vi kunne ha sex, men fikk til svar at hun ikke ville ha sex med venner. Hun var sikkert helt ærlig med dette svaret. Not... Anonymkode: 0af37...eec Ehhh nei. Er en grunn til at de er venner og ikke kjærester. Aldri ligget med en venn. Anonymkode: d0d88...b1a 1
brownbrown Skrevet 11. februar 2017 #15 Skrevet 11. februar 2017 15 timer siden, Superbruker7 skrev: 1) Sjekk om det er noen andre i vennegjengen du har lyst på og som du har mulighet til å få. Ofte så er det kvinner som får svært lite oppmerksomhet og som tar hva de får. 2) Let utenfor vennegjengen. 3) Bli mer attraktiv. bingo
Gjest Overrasket Skrevet 11. februar 2017 #16 Skrevet 11. februar 2017 Tipper det er noen i vennegjengen som allerede er interessert i deg, men som du ikke vet eller tror er interessert i deg pga. ditt selvpålagte selvbilde som kun en fantastisk god venn.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå