AnonymBruker Skrevet 10. februar 2017 #1 Skrevet 10. februar 2017 Åh det er deilig når man kommer borti en film av skikkelig god kvalitet, en film som rører deg godt ned i margen. Det er ikke overflod av de filmene. I dag fikk jeg endelig sett intouchables/de urørlige... Har hatt plan om å se den en stund, men det har liksom ikke fristet.. Men i kveld så jeg den, og jeg lo og lo og gråt et par tårer... Og den var bare helt herlig! Har du sett en film som har rørt deg langt inni margen i det siste?? Anonymkode: 08265...fa4 2
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2017 #2 Skrevet 11. februar 2017 Nei, er en stund siden sist Anonymkode: 5fae0...a5a
EvaLena Skrevet 11. februar 2017 #4 Skrevet 11. februar 2017 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Åh det er deilig når man kommer borti en film av skikkelig god kvalitet, en film som rører deg godt ned i margen. Det er ikke overflod av de filmene. I dag fikk jeg endelig sett intouchables/de urørlige... Har hatt plan om å se den en stund, men det har liksom ikke fristet.. Men i kveld så jeg den, og jeg lo og lo og gråt et par tårer... Og den var bare helt herlig! Har du sett en film som har rørt deg langt inni margen i det siste?? Anonymkode: 08265...fa4 Er det den med Kevin Costner? I såfall er det en av de fineste filmene jeg har sett.
Caduceus Skrevet 11. februar 2017 #5 Skrevet 11. februar 2017 Har ikke nylig sett den,men en av de mest fantastiske filmer jeg vet er " Så som i himmelen". Simpelthen bare vakker😊 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå