Superlammet Skrevet 9. desember 2004 #1 Skrevet 9. desember 2004 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=257978 Hva skal man si... *sukke* :-(
Donnie Darko Skrevet 9. desember 2004 #4 Skrevet 9. desember 2004 dette er så sinnsykt trist! Tenk på stakkars Vinnie som så sin egen bror bli drept på den måten. Pantera har jeg vokst opp med og jeg har spilt mange luftgitarsoloer sammen med Dimebag.. Blir gravøl ikveld på Elm eller rock in...
Superlammet Skrevet 9. desember 2004 Forfatter #5 Skrevet 9. desember 2004 dette er så sinnsykt trist! Tenk på stakkars Vinnie som så sin egen bror bli drept på den måten. Pantera har jeg vokst opp med og jeg har spilt mange luftgitarsoloer sammen med Dimebag.. Blir gravøl ikveld på Elm eller rock in... Sørgebånd imårra?
Furstina Skrevet 10. desember 2004 #6 Skrevet 10. desember 2004 Så trist... så trist... nu får jag aldrig se Pantera live. Även om de lagt ner fanns hoppet. Och Dimebags nya band och projekt har ju låtit riktigt bra de också
Gjest Eini Skrevet 11. desember 2004 #8 Skrevet 11. desember 2004 Så trist... så trist... nu får jag aldrig se Pantera live. Även om de lagt ner fanns hoppet. Och Dimebags nya band och projekt har ju låtit riktigt bra de också Nei, det fantes ikke håp for det. Trodde du virkelig at Dimebag og Phil Anselmo kom til å stå på samme scene igjen?
Furstina Skrevet 11. desember 2004 #9 Skrevet 11. desember 2004 Nej kanske inte... men ett liiiitet hopp fanns. Så länge de var i livet fanns det en liiiiten möjlighet. Det finns andra band som splittrats och som aldrig skulle återförenas - men som sen gjort det på gamla dar ändå. Så onödigt att ta livet av folk sådär...
LarsLarsere Skrevet 11. desember 2004 #10 Skrevet 11. desember 2004 dette er så sinnsykt trist! Tenk på stakkars Vinnie som så sin egen bror bli drept på den måten. Pantera har jeg vokst opp med og jeg har spilt mange luftgitarsoloer sammen med Dimebag.. Blir gravøl ikveld på Elm eller rock in... På pearldrum.com forumet kan du se Pearl's artist relations- sjef Mike Farris fortelle om hva vinnie fortalte han personlig etterpå. Fyren pekte pistolen mot vinnie, men han var tom for kuler....
Gjest pace Skrevet 13. desember 2004 #11 Skrevet 13. desember 2004 Skikkelig triste greier ass. Dimbag Darrel og Pantera var konge på haugen i metal
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå