Gå til innhold

Eks-Pantera medlemmer skutt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dette er så sinnsykt trist! Tenk på stakkars Vinnie som så sin egen bror bli drept på den måten. Pantera har jeg vokst opp med og jeg har spilt mange luftgitarsoloer sammen med Dimebag..

Blir gravøl ikveld på Elm eller rock in...

Skrevet
dette er så sinnsykt trist! Tenk på stakkars Vinnie som så sin egen bror bli drept på den måten. Pantera har jeg vokst opp med og jeg har spilt mange luftgitarsoloer sammen med Dimebag..

Sørgebånd imårra?

Skrevet

Så trist... så trist... nu får jag aldrig se Pantera live. :grine:

Även om de lagt ner fanns hoppet. Och Dimebags nya band och projekt har ju låtit riktigt bra de också

Skrevet
Så trist... så trist... nu får jag aldrig se Pantera live.  :grine:  

Även om de lagt ner fanns hoppet. Och Dimebags nya band och projekt har ju låtit riktigt bra de också

Nei, det fantes ikke håp for det. Trodde du virkelig at Dimebag og Phil Anselmo kom til å stå på samme scene igjen?

:roll:

Skrevet

Nej kanske inte... men ett liiiitet hopp fanns. Så länge de var i livet fanns det en liiiiten möjlighet. Det finns andra band som splittrats och som aldrig skulle återförenas - men som sen gjort det på gamla dar ändå.

Så onödigt att ta livet av folk sådär...

Skrevet

På pearldrum.com forumet kan du se Pearl's artist relations- sjef Mike Farris fortelle om hva vinnie fortalte han personlig etterpå. Fyren pekte pistolen mot vinnie, men han var tom for kuler....

Skrevet

Skikkelig triste greier ass. Dimbag Darrel og Pantera var konge på haugen i metal :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...