AnonymBruker Skrevet 10. februar 2017 #1 Del Skrevet 10. februar 2017 Hei 😊 ( jeg vet ikke om dette innlegget passer inn her, men jeg prøver ) Jeg bare føler for å dele litt ... og håper noen har noen form for kommentar på dette eller har noen tanker rundt dette 😊 Sorry for langt innlegg, men håper noen tar seg tid til å lese. På Facebook så har folk så mange venner, mange likes .. og snakker med mange. Men det er en ting som plager meg, selv om det egentlig kanskje ikke burde det. Jeg har nesten ingen likes. Liksom andre har alt fra 40 til over 200 likes ... mens jeg får kanskje maks 15 hvis jeg er veldig heldig. Jeg føler meg så dårlig ... føler meg så dum, upopulær, og ikke særlig pen . Og andre får liksom mange kommentarer på bildene sine at de er så pene osv. Jeg får igjen, hvis jeg er heldig, kanskje maks 3 kommentarer. Dette plager meg veldig fordi det gir meg så dårlig selvbilde. Igjen, jeg vet at dette ikke burde spille noen rolle, men jwg kan ikke hjelpe for det. Det bare begynner å påvirke meg veldig nå ... ikke så mye før, men nå etter så lang tid så merker jeg at det plager meg veldig. Jeg skjønner godt at andre har bra selvtillit når de får så mange likes og kommentarer på hvor pene de er osv. Jeg blir veldig glad hvis noen har noen innspill å komme med. Enten om noen er i samme situasjon eller om noen har noen forslag til hva jeg kan gjøre eller noe ... 😊 Hilsen jente 20 år Anonymkode: e01ff...17a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2017 #2 Del Skrevet 10. februar 2017 Hold deg unna facebook en periode Anonymkode: 6cb00...b2c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2017 #3 Del Skrevet 10. februar 2017 Ta en titt på denne videoen Anonymkode: 891da...14e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minlillesky Skrevet 10. februar 2017 #4 Del Skrevet 10. februar 2017 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei 😊 ( jeg vet ikke om dette innlegget passer inn her, men jeg prøver ) Jeg bare føler for å dele litt ... og håper noen har noen form for kommentar på dette eller har noen tanker rundt dette 😊 Sorry for langt innlegg, men håper noen tar seg tid til å lese. På Facebook så har folk så mange venner, mange likes .. og snakker med mange. Men det er en ting som plager meg, selv om det egentlig kanskje ikke burde det. Jeg har nesten ingen likes. Liksom andre har alt fra 40 til over 200 likes ... mens jeg får kanskje maks 15 hvis jeg er veldig heldig. Jeg føler meg så dårlig ... føler meg så dum, upopulær, og ikke særlig pen . Og andre får liksom mange kommentarer på bildene sine at de er så pene osv. Jeg får igjen, hvis jeg er heldig, kanskje maks 3 kommentarer. Dette plager meg veldig fordi det gir meg så dårlig selvbilde. Igjen, jeg vet at dette ikke burde spille noen rolle, men jwg kan ikke hjelpe for det. Det bare begynner å påvirke meg veldig nå ... ikke så mye før, men nå etter så lang tid så merker jeg at det plager meg veldig. Jeg skjønner godt at andre har bra selvtillit når de får så mange likes og kommentarer på hvor pene de er osv. Jeg blir veldig glad hvis noen har noen innspill å komme med. Enten om noen er i samme situasjon eller om noen har noen forslag til hva jeg kan gjøre eller noe ... 😊 Hilsen jente 20 år Anonymkode: e01ff...17a Når mangel på "likes" og kommentarer plager deg, er det på tide og legge vekk facebook en stund! Jeg har 2 tips. 1. Ikke bry deg om mangel på "likes" og kommentarer. Det har uansett ikke noe å si for noe. Tydeligvis veldig om og gjøre å ha flest "likes" og kommentarer. Jeg skjønner det ikke..barnslig.. 2. Legg vekk facebook. Logg av, slett den, eller annet..ta en lang pause! Du går ikke glipp av noe.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 10. februar 2017 #5 Del Skrevet 10. februar 2017 Ta en pause fra Facebook, instagram osv osv. Dersom antall likes betyr så mye for selvtilitten din så er det ikke bra for deg å være der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2017 #6 Del Skrevet 10. februar 2017 Jeg ser at dere skriver at jeg burde holde meg vekk fra Facebook en stund , men det vet jeg ikke om jeg klarer desverre 😅🙈 ..... men er det noen som har tips til hvordan få flere likes og/ eller bli likt ? .... Liksom jeg syntes jeg er en superhyggelig jente og jwg syntes ikke at jeg er stygg liksom... så jeg skjønner ikke helt hva som liksom er "galt" med meg da ( liksom hvorfor jeg ikke får flere likes osv) - Trådstarter Anonymkode: e01ff...17a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukerano Skrevet 10. februar 2017 #7 Del Skrevet 10. februar 2017 Jeg har Ish 40 venner på face, jeg legger sjeldent ut noe. Jeg var der du er nå. Jeg sletter alle "venne" mine. Dette var mennesker som jeg ikke prater med lengre. Som jeg bare ville vise hva jeg gjorde og hadde fått til. Men jeg fant ut at det er ikke bra for meg. Så slettet alle jeg ikke snakker med, utenom noen få familiemedlemmer som jeg ikke snakker med, men som er litt gøy å følge med på. Jeg har det mye bedre nå, og jeg gir faen. Liks har ikke noe å si. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 10. februar 2017 #8 Del Skrevet 10. februar 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg ser at dere skriver at jeg burde holde meg vekk fra Facebook en stund , men det vet jeg ikke om jeg klarer desverre 😅🙈 ..... men er det noen som har tips til hvordan få flere likes og/ eller bli likt ? .... Liksom jeg syntes jeg er en superhyggelig jente og jwg syntes ikke at jeg er stygg liksom... så jeg skjønner ikke helt hva som liksom er "galt" med meg da ( liksom hvorfor jeg ikke får flere likes osv) - Trådstarter Anonymkode: e01ff...17a Dersom du er aktiv på dine venners profiler (likes og kommentarer osv) så vil du automatisk dukke opp på deres vegg også. Facebook "velger" de vennene du "snakker" mest med, og det er disse du får se ting fra og som ser dine. De som får veldig mye likes og kommentarer er mest sannsynlig veldig aktive på facebook med å like og kommentere andre. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perle Skrevet 11. februar 2017 #9 Del Skrevet 11. februar 2017 Hei, Ts! Du må ha i bakhodet at folk bruker FB på ulike vis. Jeg meg selv bruker mediet kun for å holde meg orientert i et visst miljø, og ingen ting av det jeg poster er "privat". Noen bilder kan få 350 likes og andre 15, og det er for meg likegyldig. Jeg forstår det kan være sårt, men hev deg over det. Det er en virtuell platform, og et likes der er som ett "piss i havet" fremfor en klem eller god samtale irl. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2017 #10 Del Skrevet 11. februar 2017 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg ser at dere skriver at jeg burde holde meg vekk fra Facebook en stund , men det vet jeg ikke om jeg klarer desverre 😅🙈 ..... men er det noen som har tips til hvordan få flere likes og/ eller bli likt ? .... Liksom jeg syntes jeg er en superhyggelig jente og jwg syntes ikke at jeg er stygg liksom... så jeg skjønner ikke helt hva som liksom er "galt" med meg da ( liksom hvorfor jeg ikke får flere likes osv) - Trådstarter Anonymkode: e01ff...17a Du trenger ikke tips til hvordan du skal få flere likes. Det du trenger er å finne ut hvorfor dette betyr så mye for deg Finn ut hvor denne usikkerheten kommer fra, dette behovet for bekreftelse fra andre. Kan det være fordi du ikke finner det i deg selv? Finn ut hvorfor du har dårlig selvtillit/selvfølelse, og hvorfor du har endt opp med å se på likes som fastien på hvem som er "mest verdt". Deretter kan du begynne å jobbe med å bli kvitt denne usikkerheten. Å be om tips til hvordan man kan få flere likes, er som å høre en narkoman be om tips til hvordan hun skal skaffe seg mer dop. Du løser ingen problemer på den måten, og "mer" vil aldri bli "nok". Den ideelle situasjonen må vel være at du er så trygg på deg selv at antall likes ikke spiller noen rolle? Ett konkret tips har jeg dog, hvis du virkelig er innstilt på å løse problemet fremfor å bare døyve symptomene: Hvis du opplever situasjoner som får deg til å føle deg dårlig (som at du poster et bilde på facebook og ikke får mange likes), så må du gjøre en endring. Da må du fjerne deg fra situasjonen som får deg til å føle deg sånn. Det eneste du oppnår ved å legge ut flere bilder, er å bekrefte overfor deg selv tanken om at få eller ingen liker deg. Også blir alt fokuset på det i stedet på hvordan du kan endre situasjonen. Slutt å mobbe deg selv på den måten, ta et aktivt valg på hvor du ønsker å ha fokuset ditt, og bruk tiden din på noe annet enn å slå deg selv i trynet. Jeg opplevde mye av det samme, og fikk det mye bedre da jeg sluttet å legge ut ting på facebook. Som et oppegående og vakkert menneske er du verdt så mye mer enn at antall likes skal si noe som helst om hvem du er Anonymkode: dc52c...e6d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2017 #11 Del Skrevet 11. februar 2017 Enig med de andre her. Dropp facebook. Jeg har det bedre når jeg ikke er der. Da lever jeg mitt virkelige liv i stedet for å sitte og få dårlig selvtillit av andres liv. Og vet du hva - jeg savner ikke facebook i det hele tatt og jeg har faktisk hverken gått glipp av noe eller dødd enda:p Anonymkode: deda2...bda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjertestein Skrevet 12. februar 2017 #12 Del Skrevet 12. februar 2017 (endret) For å få likes og kommentarer må du også være aktiv med likes og kommentarer. Lek gjerne med bildene i diverse apper, instraframe feks. Lag rammer med fin kant ol. Teksten må være morsom og søt, og utadvendt og positiv. Det er mitt tips. Hilsen en som får veldig mye likes og kommentarer på bilder, men som også er mye aleine og ensom i hverdagen (har samboer, men mener venner, besøk, en tlf samtale ol) og husk det er da mye skjult på facebook. Det er ikke alltid så rosenrødt in real life selvom man tror det er det utifra bilder. Endret 12. februar 2017 av Hjertestein Skrivefeil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå