AnonymBruker Skrevet 10. februar 2017 #1 Skrevet 10. februar 2017 Hei! Jeg jobber i butikk og for tre dager siden ble det stjålet to plagg på min vakt. Sjefen har ikke sagt noe, men det er noe alle ansatte synes er leit. Jeg merker at det er dårlig stemning på jobb. Kan sjefen stille meg ansvarlig for dette? Eks trekke meg i lønn, gi meg en advarsel eller noe? Er veldig lei meg for dette og merker at jeg er redd for å møte sjefen igjen. Anonymkode: bbb34...514
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2017 #2 Skrevet 10. februar 2017 Men kjære deg, du har vel ikke stjålet noe? Hva har du da å være flau over? At andre folk oppfører seg som drittsekker? Hvis du vet med deg selv at du har gjort en god jobb i butikken, altså vært blid og imøtekommende, gjort oppgavene du skal og ellers passet på så godt som du kan, så synes jeg ikke du skal tenke noe mer over det. Litt svinn må man dessverre regne med. Anonymkode: 78bf4...1d2 3
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2017 #3 Skrevet 10. februar 2017 Nei det er ikke ditt ansvar. Du kan verken trekkes i lønn eller gis en advarsel. Du er ikke vekter. Du er selger. Du er heller ikke ansatt som rørlegger. Så hvis vannrøret på toalettet sprekker på din vakt er det ikke du som er ansvarlig, og kan ikke trekkes i lønn. Anonymkode: 0078a...b0b 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå