AnonymBruker Skrevet 10. februar 2017 #1 Skrevet 10. februar 2017 Jeg skal en del på besøk til søsteren min sin familie, som bor i Oslo. Veldig lenge siden jeg har vært i Oslo nå, og er derfor veldig (!!!) ukjent. Siden jeg trener hver dag, ønsker jeg å kunne jogge imens jeg er hos dem, da jeg ikke har tilgang på treningssenter siden jeg ikke er hjemme. Men hvor egner det seg egentlig å jogge i Oslo? De bor like ved Lambertseter. Er det joggemuligheter her, rett utenfor døra? Greit å slippe å dra til et sted, siden jeg ønsker å bruke minst mulig tid på trening slik at jeg får mer tid med familien Anonymkode: 8f3c6...e03
ajarRun Skrevet 10. februar 2017 #2 Skrevet 10. februar 2017 Hele Oslo har fortau, det er også parker over alt. Tbanen går til tusen steder du kan jogge, feks songsvann.
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2017 #3 Skrevet 10. februar 2017 I nærheten av Lambertseter er du ganske nært fler finfine joggemuligheter. Enten en tur rundt Østensjøvannet eller en runde på Ekeberg. Ellers er det helt fint å jogge rundt i boligområdene også, helt greit å jogge på fortauene. Anonymkode: 0d122...f3b
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2017 #4 Skrevet 10. februar 2017 Østensjøvann! 👍 Anonymkode: 49bbd...431
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2017 #5 Skrevet 10. februar 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: I nærheten av Lambertseter er du ganske nært fler finfine joggemuligheter. Enten en tur rundt Østensjøvannet eller en runde på Ekeberg. Ellers er det helt fint å jogge rundt i boligområdene også, helt greit å jogge på fortauene. Anonymkode: 0d122...f3b Er dette Østensjøvannet langt unna? Kan jo se på kartet, men synes det er vanskelig å vite reelle avstander i en by som Oslo (med tanke på om man kan gå dit, må kjøre etc.). Anonymkode: 8f3c6...e03
omvendt Skrevet 10. februar 2017 #6 Skrevet 10. februar 2017 jogger overalt i Oslo jeg. Ville bare valgt noe i nærheten. Kanskje unngå området mellom national og bussterminalen.Marka finner du på begge kanter, men der er det sikkert en del skigåere?
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2017 #7 Skrevet 10. februar 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er dette Østensjøvannet langt unna? Kan jo se på kartet, men synes det er vanskelig å vite reelle avstander i en by som Oslo (med tanke på om man kan gå dit, må kjøre etc.). Anonymkode: 8f3c6...e03 Jeg løper fra Lambertseter, rundt Østensjøvannet og tilbake. Rundt vannet er ca fem kilometer og hele turen blir i underkant av mila Anonymkode: 265e7...eb3
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2017 #8 Skrevet 10. februar 2017 Hvis du løper på dagtid i helgen er det en fin tur fra Østensjøvannet og til Skullerudstua og alle løypene i Østmarka. Når du kommer over Abildsøkrysset og ned til vannet tar du i stedet for å løpe (til venstre) kveldsrunden rundt vannet, til høyre og følger vannet inn til Rustad skole. Da er du nesten ved Skullerudstua og Rustadsaga, og marka. Anonymkode: fadf8...12f
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2017 #9 Skrevet 11. februar 2017 17 timer siden, amativeReflection skrev: Hele Oslo har fortau, det er også parker over alt. Tbanen går til tusen steder du kan jogge, feks songsvann. Det var dagens, å anbefale banen til Sognsvann til noen med base på Lambertseter! Har du vært i Oslo noen gang? Anonymkode: fc86f...8b8 2
ajarRun Skrevet 11. februar 2017 #10 Skrevet 11. februar 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det var dagens, å anbefale banen til Sognsvann til noen med base på Lambertseter! Har du vært i Oslo noen gang? Anonymkode: fc86f...8b8 Ja, men aldri Labertseter, hvor er det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå