AnonymBruker Skrevet 10. februar 2017 #1 Skrevet 10. februar 2017 Vurderer å skaffe meg en slik. Sist slet jeg en del med å få barnet i riktig stilling i forhold til puppen. Skled ned osv.. Erfaring med denne puta? Kommer de noen gang for salg? Finner kun til 1090 kroner, syns det er mye. Anonymkode: 0a7cd...20f
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2017 #2 Skrevet 10. februar 2017 Anbefaler heller BBhugme. Endte opp med denne selv. Den er helt fantastisk og kan formes som en selv ønsker. Og som barnet vokser, kan den endres til nye behagelige stillinger. Men den koster 1399,- da.:/ Men kan fint få den brukt på finn.no til 7-800. Verdt det!! Var også veldig god å ha i slutten av graviditeten ❤ Anonymkode: b0b1b...14b
Gjest Sisti Skrevet 10. februar 2017 #3 Skrevet 10. februar 2017 Har både cozyfix og BBHugme. Cozyfix er overlegen til amming. Den reddet seriøst ammingen her, var så nær å gi opp. Var så klart mye annet som også spilte inn, men uten den puta hadde jeg ikke greid det. Men nå hadde vi unormalt mye problemer med dietaket da. Eneste mulighet for salg er vel hvis butikkene som selger de innimellom har rabatt på alt i butikken (alle de store babybutikkene kjører den type kampanjer flere ganger i året).
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2017 #4 Skrevet 11. februar 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Anbefaler heller BBhugme. Endte opp med denne selv. Den er helt fantastisk og kan formes som en selv ønsker. Og som barnet vokser, kan den endres til nye behagelige stillinger. Men den koster 1399,- da.:/ Men kan fint få den brukt på finn.no til 7-800. Verdt det!! Var også veldig god å ha i slutten av graviditeten ❤ Anonymkode: b0b1b...14b Har også den. Kan se for meg at det kanskje kan bli krunglete i forhold til amming, i hvert fall i begynnelsen, men den har reddet søvnen min! Kunne ikke vært mer fornøyd. Anonymkode: 85dca...053
Gjest Sille4 Skrevet 11. februar 2017 #5 Skrevet 11. februar 2017 Anbefaler virkelig Cozyfix! Slet litt med å klare å legge sønnen min til brystet og fikk fort vondt i nakken da jeg ble så anspent. Fikk låne en Cozyfix på sykehuset og den var helt fantastisk, fikk til ammingen og å legge han til riktig med en gang med den. Bestilte en selv med en gang jeg fikk prøve den og angrer ikke ett sekund. Verdt hver eneste krone
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2017 #6 Skrevet 11. februar 2017 Jeg må gå mot strømmen her for jeg likte virkelig ikke Cozyfix Endte opp med å gi den bort til ei som skulle bruke den som sy-pute Men jeg har sett den på tilbud, ja. Dessverre ikke akkurat nå, men så den for en stund siden til mindre enn hva brukt pute koster på Finn (ingen poeng med link for de har den ikke lenger på salg der) Anonymkode: 6ef6a...a2f
elentari Skrevet 11. februar 2017 #7 Skrevet 11. februar 2017 Jeg fikk bare til å amme i tvillingstilling, og er superfornøyd med cozyfix. Etter ammeslutt brukte jeg den fortsatt når babyen får flaske, for å få han opp sånn vo lettere kan kose
Amarone Skrevet 11. februar 2017 #8 Skrevet 11. februar 2017 Jeg ar veldig fornøyd med Cosyfix, og brukte den fra start og til ammeslutt ved ett år og ni måneder. I starten når du må støtte baby og bryst er det gull at puta kan festes til kroppen slik at du ikke trenger å tenke på at den sklir vekk. Etterhvert var det viktigst at babyen kommer høyt opp - dvs at dette kanskje er særlig viktig om du ikke har veldig store pupper. Cosyfix <3
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2017 #9 Skrevet 12. februar 2017 15 timer siden, Amarone skrev: Jeg ar veldig fornøyd med Cosyfix, og brukte den fra start og til ammeslutt ved ett år og ni måneder. I starten når du må støtte baby og bryst er det gull at puta kan festes til kroppen slik at du ikke trenger å tenke på at den sklir vekk. Etterhvert var det viktigst at babyen kommer høyt opp - dvs at dette kanskje er særlig viktig om du ikke har veldig store pupper. Cosyfix <3 hei du! min baby er 70cm og jeg får han ikke til å ligge riktig på puta! hvordan gjør man det med større babyer? baby er jo lenger enn cosyfixen...:-/ Anonymkode: cda93...c18
Amarone Skrevet 12. februar 2017 #10 Skrevet 12. februar 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: hei du! min baby er 70cm og jeg får han ikke til å ligge riktig på puta! hvordan gjør man det med større babyer? baby er jo lenger enn cosyfixen...:-/ Anonymkode: cda93...c18 Jepp, han lå på siden med beina utenfor. Jeg vred puta litt slik at halvmånen startet rett ved puppen. Det gikk så fint! Tipper at han var ca 85-87 cm lang da vi avsluttet ammingen.
våren14 Skrevet 13. februar 2017 #11 Skrevet 13. februar 2017 Elsket min cozyfix! Kjøpte brukt for 500 kr og vasket trekket og innlegget.
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2017 #12 Skrevet 13. februar 2017 Digger CozyFix, beste ammeputen jeg har prøvd! Hadde den ikke til førstemann, men er så glad jeg kjøpte den til barn nummer to! Liker at den er så fast i fasongen så den ligger støtt, og at den kan festes rundt midjen slik at babyen ikke ender med å skli ned mellom magen og ammeputen. Anonymkode: 73d29...86f
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2017 #13 Skrevet 15. februar 2017 Cozyfix er super. De hadde den da jeg fikk ammehjelp på barselpoliklinikken, og jeg kjøpte den selv etterpå. Jeg fikk løftet baby opp, slik at den kom riktig på brystvorta. Jeg har store bryster, så den fungerer ikke kun på små. Anonymkode: e22a2...c45 1
Riskrem Skrevet 15. februar 2017 #14 Skrevet 15. februar 2017 Jeg prøvde mange ammeputer og den eneste som fungerte bra nok var Cozyfix. Verdt hver krone! Jeg brukte den til babyen ble 4 måneder. Da ble hun litt for stor for puta. Anbefaler den på det sterkeste.
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2017 #15 Skrevet 15. februar 2017 Tusen takk for masse positive svar! Da er jeg helt sikker på at jeg skal kjøpe denne! Anonymkode: 0a7cd...20f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå