AnonymBruker Skrevet 10. februar 2017 #1 Del Skrevet 10. februar 2017 Si noe? Kjenner dem ganske bra alle tre, vært hjemme hos de gifte på fest nylig, hun han holder på med fant da på en unnskyldning for ikke å komme.. Alle vet det men kona aner åpenbart ingenting. De er ca 30 men har vært sammen siden de var 15. Er så rart, han er jo så hyggelig, vet ikke om de egentlig "holder på" men at de er forelsket er soleklart.. Anonymkode: fb5eb...8bc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Macro Skrevet 10. februar 2017 #2 Del Skrevet 10. februar 2017 Det er voksne mennesker, så bare hold deg unna. Ikke verdt å havne midt i battlefielden for dette. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2017 #3 Del Skrevet 11. februar 2017 Dette er det bare å holde seg unna. Du vil ikke være en del av dette. Anonymkode: d8875...b49 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nåleputa Skrevet 11. februar 2017 #4 Del Skrevet 11. februar 2017 Det er en mulig tråd fra kona om dette under Samliv og kjærlighetsrelasjoner. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LittleBabyBlue Skrevet 11. februar 2017 #5 Del Skrevet 11. februar 2017 Er ofte no baksnakking om at den og den har seg hvis man jobber på et større sted. Er bare å vifte det vekk som tullete sladder. Har du derimot ferska de selv hadde jeg sagt ifra. Ingen fortjener å bli ført bak lyset. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Newroz Skrevet 11. februar 2017 #6 Del Skrevet 11. februar 2017 Her vet du jo faktisk ikke hva som er mellom dem. Det kan være at de har et godt forhold, det kan være at de er forelsket uten at de har gjort noe utover det, det kan hende de har et fysisk forhold. Det vet du ikke. Du vet heller ikke hva slags ordning mannen og kona har, eller om hva kona tenker om å vite slike ting. Kanskje bryr hun seg ikke om en flørt eller forelskelse, kanskje syns hun det er greit, kanskje vil hun ikke vite om noe slikt skulle være tilfelle. Så, her syns jeg du bare skal holde deg unna. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2017 #7 Del Skrevet 12. februar 2017 Dette har jeg selv opplevd,- altså at noen har trodd at jeg hadde meg med en annen kollega og at vi var stormforelsket. var helt grusomt. Var en noen kollegaer som ikke tålte at en yngre kvinne gikk forbi dem og ble forfremmet før dem selv, selvom jeg hadde dokumentert bedre resultater. Når de ikke kunne ta meg på kompetanse tok de meg på person. Satte ut drypp her og der med "se så god tone de har", "synes jeg så de gikk sammen ut", "hvis kontorveggen kunne snakke", "gått noen hete blikk der ja". Etter en stund var faktisk de fleste overbevist om at vi hadde noe på gang. ja, vi hadde en veldig god tone. Ja, vi var mye sammen på fritiden. MEN: det var med våre partnere. Vi var et vennepar som gjorde mye sammen, aldri bare oss to sammen. Vi ønsket ikke at andre kollegaer skulle vite at vi også kjente hverandre privat. Så mitt krystallklare råd er å holde deg unna. Det der alle ser greine kan likeså gjerne være utspekulert usynlig påvirkning fra andre. Anonymkode: 925fb...74e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå