LilleBille Skrevet 9. desember 2004 #1 Skrevet 9. desember 2004 Dette må være noe av det mest smakløse jeg har sett på lenge.. (men jeg er sikkert gammeldags...) Kunne du tenkt deg å gått på julebord i noe sånt???
Arwen Skrevet 9. desember 2004 #3 Skrevet 9. desember 2004 Synes den var fæl - så jo ut som om hun hadde store valker på hele kroppen.
Jens Skrevet 9. desember 2004 #5 Skrevet 9. desember 2004 Er enig i att den ikke var fin på hennes kropp, men kjolen i seg selv på en slankere kropp hadde vært kul!
Gjest Madam Felle Skrevet 9. desember 2004 #6 Skrevet 9. desember 2004 Grusom, og den hadde vært grusom selv på en tynnere person. For den var rett og slett grusom. Og til Jens! hvor slank skal man bli? :o For er det noens om er slank, så er det Britney.
Suzy Skrevet 9. desember 2004 #7 Skrevet 9. desember 2004 Herregud.. det ser ut som gardinene til ei gammal tante!! Samme farge og samme stoff... :o :o Nei jeg syns denne var laaangt under lavmål og den gjorde så lille, slanke Britney så bulkete ut!
@riel Skrevet 9. desember 2004 #8 Skrevet 9. desember 2004 Smakløse klær er jo Britney Spears store spesialitet.
hilli Skrevet 9. desember 2004 #9 Skrevet 9. desember 2004 Suzy her helt rett. Dama har det ikke akkurat med å være særlig classy..
Gjest Anonymous Skrevet 9. desember 2004 #10 Skrevet 9. desember 2004 Kjolen i seg selv er ikke blant de fineste jeg har sett og den så ihvertfall ikke bra ut på Britney! Hun er ikke så liten og tynn lenger akkurat spør du meg. Ikke feit heller, men helt normal.
NullHull Skrevet 9. desember 2004 #12 Skrevet 9. desember 2004 Tok ikke lang tid før tråden til *Sexy*Cat* skaffet http://www.cheeky.no/ en ny kunde ser jeg!
Saeria Skrevet 9. desember 2004 #13 Skrevet 9. desember 2004 Jeg syntes heller ikke noe særlig om den kjolen, og den var ikke akkurat flatterende på Britney.
Gjest Gjesta Skrevet 9. desember 2004 #14 Skrevet 9. desember 2004 Så ut som en blondepyntet julepølse :-?
Gjest Lilleulv Skrevet 9. desember 2004 #15 Skrevet 9. desember 2004 Grusom, og den hadde vært grusom selv på en tynnere person. For den var rett og slett grusom. Og til Jens! hvor slank skal man bli? :o For er det noens om er slank, så er det Britney. Hun har litt kraftige lår (/hofter?) da. Sikkert pga all treningen...?
Suzy Skrevet 9. desember 2004 #16 Skrevet 9. desember 2004 Hun er ikke så liten og tynn lenger akkurat spør du meg. Ikke feit heller, men helt normal. Hun har masse muskler, men er nå slank for det...
Loolaa Skrevet 9. desember 2004 #17 Skrevet 9. desember 2004 Synes kjolen var ganske kul, men den gjør ikke noe for brystene hennes.
Jens Skrevet 9. desember 2004 #18 Skrevet 9. desember 2004 For å kunne bruke en sånn kjole MÅ man ha pene ben, noe Britney ikke har. Britney har korte tjukke trestammer som bein. Den kjolen krever lange senete bein a la Naomi Campell.
Gjest Pepita i.i. Skrevet 9. desember 2004 #19 Skrevet 9. desember 2004 For å kunne bruke en sånn kjole MÅ man ha pene ben, noe Britney ikke har. For å kunne bruke en sånn kjole MÅ man først og fremst ha dårlig smak, spør du meg...
NullHull Skrevet 9. desember 2004 #20 Skrevet 9. desember 2004 Så ut som en blondepyntet julepølse :-?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå