loulou Skrevet 10. februar 2017 #1 Del Skrevet 10. februar 2017 Hei! Jeg har tenkt å reise til Australia og bo der ett år på et working holiday visum. Skal da jobbe litt, men også reise litt rundt om i Australia og kanskje til Asia. Lurer på hvilken reiseforsikring man må ha? Har sjekket flere reiseforsikringer, men de fleste er veeldig dyre. Norn andre som har vært et år i utlandet, eller reist så lenge og vet noe? Hilsen fattig jente:D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2017 #2 Del Skrevet 10. februar 2017 En reiseforsikring for et år koster en brøkdel av et sykehusopphold i utlandet. Ring rundt til Europeiske, Tryg, Gjensidige, Gauda etc, Du må nok regne med 13-18 000 for et års forsikring. Anonymkode: 201de...835 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2017 #3 Del Skrevet 10. februar 2017 Har du sjekket her feks: https://www.goxplore.no/reiseforsikring Sjekk på litt backpackerforum. Jeg husker ikke helt hva jeg gjorde den gangen jeg var borte i ett år, men prøv utenfor de vanlige forsikringsselskapene. Anonymkode: 95854...f9c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loulou Skrevet 11. februar 2017 Forfatter #4 Del Skrevet 11. februar 2017 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Har du sjekket her feks: https://www.goxplore.no/reiseforsikring Sjekk på litt backpackerforum. Jeg husker ikke helt hva jeg gjorde den gangen jeg var borte i ett år, men prøv utenfor de vanlige forsikringsselskapene. Anonymkode: 95854...f9c Takk for svar! Ser ut som at jeg nok må ut med rundt 12k :O Men det er veld bedre enn å måtte betale sykehusregning på flere hundre tusen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dillyduzit Skrevet 11. februar 2017 #5 Del Skrevet 11. februar 2017 1 time siden, loulou skrev: Takk for svar! Ser ut som at jeg nok må ut med rundt 12k :O Men det er veld bedre enn å måtte betale sykehusregning på flere hundre tusen Tenk på det heller som 1000 kr/mnd, da ble det plutselig ikke så dyrt, men istedet for å tenke på de utgiftene når du faktisk har reist, så er det veldig greit å bare betale den engangssummen. Og ja, det er veldig mye bedre enn å sitte med sykehusregninga, avbryte en tur og syketransport hjem. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Overrasket Skrevet 11. februar 2017 #6 Del Skrevet 11. februar 2017 Kan det være en idé å sjekke priser på lokal helseforsikring for utlendinger? Da får du jo ikke reiseforsikring åpenbart, men du er dekket når det gjelder alt medisinsk i det minste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå