Gå til innhold

Menn/gutter: liker dere damer uten sminke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da mener jeg UTEN sminke. Ikke "Siri uten sminke" på forsiden av KK, så viste det seg at hun bare hadde litt foundation, pudder, øyenbrynssminke osv på.. tilnærmet alle som legger ut et usminket bilde av seg selv har på seg sminke! 

Jeg går ofte uten sminke, blir nok sett på som en grå mus. Doller meg ikke opp :( Men har kjæreste så det er liksom ikke så farlig.. har blitt litt slapp sånn sett. Men har på følelsen at jeg ser helt forjvlig ut 😂 

LIKER dere egentlig jenter helt uten sminke? Svar ærlig :) 

Anonymkode: 41a79...935

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

De liker natulig-look som i naturlig sminke :P Ikke uten sminke som mørke ringer, blass hud osv. 

Anonymkode: d5891...7d0

• Liker 17
  • Nyttig 1
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De liker natulig-look som i naturlig sminke :P Ikke uten sminke som mørke ringer, blass hud osv. 

Nåh... var det jeg tenkte og.. Får se hva de svarer :P

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er det jeg også føler. De tror gjerne at de er sminkeløse, så de sier JA TIL KVINNER UTEN SMINKE! Men realiteten er en annen :bond:

Anonymkode: 55c5e...f12

• Liker 22
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg kjenner en som sier at han synes jeg er så fin selv om jeg alltid går uten sminke. Han ser altså ikke at jeg alltid har både maskara, eyeliner og foundation. Alltid! Så da vil han vel trolig mene at jeg ser ut som en skrekkøgle hvis han virkelig får se meg helt uten, men det er på en måte litt søtt også, så jeg har ikke hjerte til å si noe :) 

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er det jeg også føler. De tror gjerne at de er sminkeløse, så de sier JA TIL KVINNER UTEN SMINKE! Men realiteten er en annen :bond:

Er bare fordi de tenker naturlig ansikt= ingen sminke. Egentlig har de knapt sett jenter HELT naturlig, og når de ser det får de sjokk, for det var jo ikke det de mente. Hadde man bare sett så fresh ut uten sminke som det de tror er naturlig, men det er jo faktisk litt jobb, eller så må man være virkelig heldig fra naturens side. :P 

• Liker 9
Gjest Superbruker7
Skrevet

Synes egentlig det er håpløst spørsmål. De fleste menn synes jenter som ser bra ut ser bra ut.  Det er jo litt teit svar, men det handler jo om at det er utseende som teller og ikke om det er sminke eller ikke. 

Ser dama bra ut uten sminke så ser hun bra ut uten sminke. Ser dama bra ut med sminke så ser hun bra ut med sminke. 

Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er bare fordi de tenker naturlig ansikt= ingen sminke. Egentlig har de knapt sett jenter HELT naturlig, og når de ser det får de sjokk, for det var jo ikke det de mente. Hadde man bare sett så fresh ut uten sminke som det de tror er naturlig, men det er jo faktisk litt jobb, eller så må man være virkelig heldig fra naturens side. :P 

Hehe ja ikke sant! :P

12 minutter siden, Superbruker7 skrev:

Synes egentlig det er håpløst spørsmål. De fleste menn synes jenter som ser bra ut ser bra ut.  Det er jo litt teit svar, men det handler jo om at det er utseende som teller og ikke om det er sminke eller ikke. 

Ser dama bra ut uten sminke så ser hun bra ut uten sminke. Ser dama bra ut med sminke så ser hun bra ut med sminke. 

Jeg ser bra ut med sminke (sminker meg som regel naturlig), men synes ikke jeg ser særlig fin ut uten. Forhåpentligvis synes min fremtidige kjæreste jeg ser finere ut uten sminke enn hva jeg selv synes :P

• Liker 2
Skrevet

Menn lyver på det området der. Eller så er de idioter.

• Liker 2
Skrevet

Jeg ser bedre ut uten sminke enn med. De fleste ser bedre ut med minimal sminke. Naturlig

Anonymkode: f2f1d...865

• Liker 3
Gjest Coolaid
Skrevet
35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da mener jeg UTEN sminke. Ikke "Siri uten sminke" på forsiden av KK, så viste det seg at hun bare hadde litt foundation, pudder, øyenbrynssminke osv på.. tilnærmet alle som legger ut et usminket bilde av seg selv har på seg sminke! 

Jeg går ofte uten sminke, blir nok sett på som en grå mus. Doller meg ikke opp :( Men har kjæreste så det er liksom ikke så farlig.. har blitt litt slapp sånn sett. Men har på følelsen at jeg ser helt forjvlig ut 😂 

Jepps, har ikke noe imot jenter eller kvinner uten sminke. Naturlig er ofte penest kontra det å ha for mye sminke på seg. Skal man være sminket så skal det se ut som om det ikke er sminke der. Så egentlig vet vi jeg ikke, kan være jeg blir lurt hele tiden til å tro at mange er naturlig pen fordi de ikke har sminke men så har de det like vel :fnise:

Skrevet

nei jeg gjør ikke det. de fleste damer ser jevlig ut uten. kanskje en dame som aldrig har brukt sminke i hele sitt liv vil se bra ut uten. men ellers nei....

Skrevet
37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja. Det betyr ikke noe fra eller til. Det er personligheten som betyr noe.

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Testosteron skrev:

Ja. Det betyr ikke noe fra eller til. Det er personligheten som betyr noe.

Jada, men sånn når personligheten er søt, greit med et søtt ansikt og kanskje? :P 

Skrevet
3 minutter siden, brownbrown skrev:

nei jeg gjør ikke det. de fleste damer ser jevlig ut uten. kanskje en dame som aldrig har brukt sminke i hele sitt liv vil se bra ut uten. men ellers nei....

:balltre:

• Liker 2
Skrevet

Mange er kjempeflotte uten sminke. Veldig mange overdriver veldig. Du kan ofte se skille av sparkelen ved kjevepartiet, det er ikke pent. Det er ofte så ille at man kan bruke en smørekniv til å skrape av kremen. Husker ei søt lita snelle jeg datetror for 15 år sia. Vi var på strandat.  Når jeg skulle kjøre henne hjem på kvelden kikket hun seg selvfølgelig i speilet sånn som alle jenter gjør. Hun sa ho så forferdelig ut. Det så ikke jeg. Hun sparklet seg.

• Liker 2
Skrevet
9 minutter siden, Hemmingroad skrev:

Veldig mange overdriver veldig. Du kan ofte se skille av sparkelen ved kjevepartiet, det er ikke pent. Det er ofte så ille at man kan bruke en smørekniv til å skrape av kremen.

Ja, for du overdriver ikke i det hele tatt nå.

• Liker 5
Skrevet

Har du fine øyne så bryr jeg meg ikke om du har sminke i det hele tatt

Anonymkode: 3b429...3fb

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, jabx skrev:

Ja, for du overdriver ikke i det hele tatt nå.

:fnise:

• Liker 1
Skrevet
47 minutter siden, antbug skrev:

Jeg kjenner en som sier at han synes jeg er så fin selv om jeg alltid går uten sminke. Han ser altså ikke at jeg alltid har både maskara, eyeliner og foundation. Alltid! Så da vil han vel trolig mene at jeg ser ut som en skrekkøgle hvis han virkelig får se meg helt uten, men det er på en måte litt søtt også, så jeg har ikke hjerte til å si noe :) 

Jeg var usminket og ble spurt hvilken maskara jeg brukte, for den så så naturlig ut og han "ville anbefale den til kjæresten". Det var veldig søtt, spesielt siden jeg mistenker at han ville ha den maskaraen selv. :P 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...