Gå til innhold

La fitta flagre!!

Fremhevede innlegg

Skrevet
12 minutter siden, Newroz skrev:

Nei til kosmetisk kirurgi på kjønnsorganet, men ja til statlige bordeller??? 

Om dette skulle hatt noe som helts rot i virkeligheten burde det i det miste disse kjønnsoperasjonene vært sponset av staten.. 

Her kommer dumme dumme dum!! wow wow yay yeah!!!

Anonymkode: df401...f0c

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

??????

Hva var det du ikke forstod? Litt lettere om du forklarer det. 

Gjest Superbruker7
Skrevet
Akkurat nå, Newroz skrev:

Fordi man er  veldig effektiv? Jeg skal egentlig jobbe 7.45 timer pr dag. Men innimellom er jeg så himla effektiv at jeg går etter 6 6 timer. Men dog, dette handler jo om 6 timers dag alltid. Og det må jo være lov å sloss for? Samme om man er fast eller ikke fast ansatt? 

Man må da gjerne slåss for en fulltidsstilling, men en fulltidsstilling er jo ikke å jobbe 6 timers dag.

Det viser hvor nissete feminister er. Man kjemper for fulltidsstillinger  som i realiteten er deltidsstillinger. 

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Her kommer dumme dumme dum!! wow wow yay yeah!!!

Ja, det viste bare at mitt argument ikke var så dumt eller...? Om noen først argumenterer med en rekke spørsmålstegn, og deretter prøver å latterliggjøre. Ergo: ingen egne argumenter, og dermed ingen gode spørsmål. 

Skrevet
Akkurat nå, Superbruker7 skrev:

Man må da gjerne slåss for en fulltidsstilling, men en fulltidsstilling er jo ikke å jobbe 6 timers dag.

Det viser hvor nissete feminister er. Man kjemper for fulltidsstillinger  som i realiteten er deltidsstillinger. 

Det var poenget også: noen dager jobber du mindre, fordi du er effektiv. Hvis vi er effektive hele tiden kan vi godt argumentere for en 6 timers dag. Eller om det er andre grunner enn kun effektivitet, for å få flere i arbeidslivet feks. Jeg tror, uten at jeg ser alle, at det er mange gode grunner for å argumentere for en seks timers dag. 

Skrevet
2 minutter siden, Newroz skrev:

Ja, det viste bare at mitt argument ikke var så dumt eller...? Om noen først argumenterer med en rekke spørsmålstegn, og deretter prøver å latterliggjøre. Ergo: ingen egne argumenter, og dermed ingen gode spørsmål. 

Så du er for statlig støtte av kjønnsopperasjoner? og du relaterer dette til statlige bordeller?

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Så du er for statlig støtte av kjønnsopperasjoner? og du relaterer dette til statlige bordeller?

Ai, ai... Les innlegget mitt en gang til. 

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Sofie Elise skal ha mye av skylda, og medienes dekning av hennes latterlige holdninger og uvitenhet..... Ohh nå ser jeg ut som guttas fantasi, men jeg angrer, vær deg selv... Jeg tjener fantasiliarder på mitt utseende, men vær deg selv... Ikke se opp til meg, men les bloggen min....

makan til falskhet

Anonymkode: a0e9d...af3

Skrevet
21 minutter siden, Newroz skrev:

Nei til kosmetisk kirurgi på kjønnsorganet, men ja til statlige bordeller??? 

Om dette skulle hatt noe som helts rot i virkeligheten burde det i det miste disse kjønnsoperasjonene vært sponset av staten.. 

??? Hva misforstår jeg her? Intimkirurgi og statlige bordeller? som om det i det hele tatt henger sammen...

• Liker 1
Gjest Superbruker7
Skrevet
Akkurat nå, Newroz skrev:

Det var poenget også: noen dager jobber du mindre, fordi du er effektiv. Hvis vi er effektive hele tiden kan vi godt argumentere for en 6 timers dag. Eller om det er andre grunner enn kun effektivitet, for å få flere i arbeidslivet feks. Jeg tror, uten at jeg ser alle, at det er mange gode grunner for å argumentere for en seks timers dag. 

Ja, man må gjerne jobbe 6 timer for min del. Men sitter du i kassa på rema så kan man jo ikke stenge butikken 2 timer tidligere fordi man har vært så effektiv. 

Og for alle som jobber effektivt er det andre som jobber ineffektivt. Når arbeidsgiver regner med at det tar 8 timer å få jobben gjort så er det jo fordi det tar det i gjennomsnitt.  Hadde alle klart å gjøre jobben på 6 timer så hadde jo aldri arbeidsgiver giddet å betale 8 timer for å få jobben gjort. 

Men det er ikke det det handler om. Det det handler om er at 8.marstogdamene ønsker å jobbe 6 timer samtidig som de sier at flere kvinner må få jobbe fulltid.  Det de egentlig ønsker er å jobbe deltid med fulltidslønn. 

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

??? Hva misforstår jeg her? Intimkirurgi og statlige bordeller? som om det i det hele tatt henger sammen...

Altså, skal man tillate statslige bordeller som det argumenteres for, så ser jeg ingen grunn for at man heller ikke skal tillate statlig kirurgi av kjønnsorganet. Selv om det her fremstilles som om man ikke skal tillate det ene, at det er feil og fy, mens statlige bordeller plutselig er helt ok. Jeg mener disse to henger sammen, og at man ikke kan dele det opp på den måten. 

Skrevet
1 minutt siden, Newroz skrev:

Altså, skal man tillate statslige bordeller som det argumenteres for, så ser jeg ingen grunn for at man heller ikke skal tillate statlig kirurgi av kjønnsorganet. Selv om det her fremstilles som om man ikke skal tillate det ene, at det er feil og fy, mens statlige bordeller plutselig er helt ok. Jeg mener disse to henger sammen, og at man ikke kan dele det opp på den måten. 

Og igjen ??????? Her kommer dumme dumme dum wow wow yay yeah!!!

Gjest Superbruker7
Skrevet

Forøvrig mener jeg at kvinner skal få bestemme over egen kropp og om de ønsker å ta intimkirurgi så burde de selvsagt få lov til det. Trist at 8-marskvinnene skal prøve å shame og nekte kvinner å bestemme over egen kropp. 

Så jeg sier la skalpellene flagre! 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Og igjen ??????? Her kommer dumme dumme dum wow wow yay yeah!!!

Hva vil du frem til? Hva er argumentet ditt? Helt ok at du ikke er enig altså, men jeg forventer faktiske noe mer. Selv om vi er på KG. 

Skrevet
9 minutter siden, Superbruker7 skrev:

Ja, man må gjerne jobbe 6 timer for min del. Men sitter du i kassa på rema så kan man jo ikke stenge butikken 2 timer tidligere fordi man har vært så effektiv. 

Og for alle som jobber effektivt er det andre som jobber ineffektivt. Når arbeidsgiver regner med at det tar 8 timer å få jobben gjort så er det jo fordi det tar det i gjennomsnitt.  Hadde alle klart å gjøre jobben på 6 timer så hadde jo aldri arbeidsgiver giddet å betale 8 timer for å få jobben gjort. 

Men det er ikke det det handler om. Det det handler om er at 8.marstogdamene ønsker å jobbe 6 timer samtidig som de sier at flere kvinner må få jobbe fulltid.  Det de egentlig ønsker er å jobbe deltid med fulltidslønn. 

Alt er hva vi innretter det til. Nå har vi innrettet livet etter 7, 45 timer. Hadde vi innrettet det etter 6 timer, hadde det vært normen. Hvis noen skal jobbe 6 timer, må alle jobbe 6 timer. Vi kan ikke ha et arbeidsliv bestående av 6-8 timer alt avhengig av om du jobber i bordell eller på Statoil. Jeg har inntrykk av at dette skal gjelde alle og ikke bare noen. 

Gjest Herr Heftig
Skrevet

Hvorfor blir alle tog alltid bare generelle venstreside-tog. 6-timers dag har da ingenting med likestilling å gjøre. Og i 1. mai toget er det alltid noe Palestina-greier.

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Sofie Elise skal ha mye av skylda, og medienes dekning av hennes latterlige holdninger og uvitenhet..... Ohh nå ser jeg ut som guttas fantasi, men jeg angrer, vær deg selv... Jeg tjener fantasiliarder på mitt utseende, men vær deg selv... Ikke se opp til meg, men les bloggen min....

Haha enig :fnise: 

Gjest Superbruker7
Skrevet (endret)
15 minutter siden, Newroz skrev:

Alt er hva vi innretter det til. Nå har vi innrettet livet etter 7, 45 timer. Hadde vi innrettet det etter 6 timer, hadde det vært normen. Hvis noen skal jobbe 6 timer, må alle jobbe 6 timer. Vi kan ikke ha et arbeidsliv bestående av 6-8 timer alt avhengig av om du jobber i bordell eller på Statoil. Jeg har inntrykk av at dette skal gjelde alle og ikke bare noen. 

Jo, noen kan jobbe mer og mindre enn andre. Det er derfor vi har deltidsstillinger og overtid.

Ikke alle kan jobbe 6-timersdager heller. Kirurger jobber jo nettopp mye overtid fordi de sier det er nødvendig for med nok erfaring for å bli gode. 

I mange yrker sliter man med å få nok arbeidskraft. En 6-timersdag vil jo gjøre at det blir enda større mangel. 

Endret av Superbruker7
Skrevet

Kvinner velger selv å oppere seg. Kan ikke gi menn skylda for alt her i verden. 

Anonymkode: 00a85...d2f

Skrevet
6 minutter siden, Newroz skrev:

Hva vil du frem til? Hva er argumentet ditt? Helt ok at du ikke er enig altså, men jeg forventer faktiske noe mer. Selv om vi er på KG. 

Sant, jeg skulle droppet spørsmålstegnene.

Her kommer dumme dumme du wow wow yay yeah!!!

Du blottlegger jo din egen uvitenhet om hvordan samfunnet henger sammen, noe som gjør deg til et troll eller idiot...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...