Gå til innhold

La fitta flagre!!

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha hvordan klarer du å linke den kampanjen til 6 timers dagen? 

Er jo blitt enormt masse fokus på kjønnslepper og vagina operasjoner de siste åra.  12 åringer kommer gråtende hjem og sier de vil klippe av seg leppene med saks fordi de nettopp fant ut at det er noe som heter kjønnsleppeoperasjon. La fitta flagre er jo en motkampanje til all dem usikkerheten og presset det gir damer 

Anonymkode: 80be3...637

• Liker 8
Skrevet

Ja og ikke minst hvordan det påvirker menn til å se på kvinner 

• Liker 6
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Haha hvordan klarer du å linke den kampanjen til 6 timers dagen? 

Er jo blitt enormt masse fokus på kjønnslepper og vagina operasjoner de siste åra.  12 åringer kommer gråtende hjem og sier de vil klippe av seg leppene med saks fordi de nettopp fant ut at det er noe som heter kjønnsleppeoperasjon. La fitta flagre er jo en motkampanje til all dem usikkerheten og presset det gir damer 

Hvis du ser på lista i DB artikelen så krever feministene timers dag, så det var siktet til den..

Anonymkode: df401...f0c

Skrevet

for en verden...............

Anonymkode: a0e9d...af3

Skrevet

herregud for noen grineunger. altså om folk vil ta kosmetiske grep ofr å endre utseende på fitten må no folk få lov å velge selv. ikke kom her å si at folk presser deg til det. ingen som står med kniv mot strupen din og sier du skal ta operasjon. faen feminister er den absolutt aller værste sort

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, brownbrown skrev:

herregud for noen grineunger. altså om folk vil ta kosmetiske grep ofr å endre utseende på fitten må no folk få lov å velge selv. ikke kom her å si at folk presser deg til det. ingen som står med kniv mot strupen din og sier du skal ta operasjon. faen feminister er den absolutt aller værste sort

spørs om ikke du er en av værste sort.. og neida, er ikke feminist, elsker menn , hvertfall en halvtimes tid;)

• Liker 4
Skrevet

Sofie Elise skal ha mye av skylda, og medienes dekning av hennes latterlige holdninger og uvitenhet..... Ohh nå ser jeg ut som guttas fantasi, men jeg angrer, vær deg selv... Jeg tjener fantasiliarder på mitt utseende, men vær deg selv... Ikke se opp til meg, men les bloggen min....

• Liker 11
Skrevet

Hvis flere og flere tar inngrep vil jo menn bli vant til å bare se barneunderliv og den dagen de ser et normalt kvinneunderliv vil det kanskje skape reaksjoner hos dem. Det blir som hår på legger og intimbarbering. Det som i utgangspunktet er et fritt valg, blir et press om å se ut på en bestemt måte og da blir det kvinneundertrykkende. De som ikke skjønner det er tjukke i hodet! 

Anonymkode: 271ee...5fd

• Liker 12
Skrevet

Det er en viktig sak for all del, men jeg synes det blir litt krampeaktig og useriøst med de "sjokkerende" parolene. Er det noen som demonstrerer mot omskjæring av gutter med "La kuken blafre"? :vetikke: 

• Liker 5
Gjest Pastpresent
Skrevet (endret)

Synes det virker som om de skal sjokkere mest mulig med de parolene. Språkbruken er motbydelig og helt unødvendig. Ungene trenger sunne gode forbilder, nå er det enten rosabloggere eller ottar, har nesten ingen mellomting.  

Endret av Pastpresent
Skrevet

Jeg skjønner ikke dette. Jeg har aldri fantasert om at kvinners underliv skal se helt like eller glatte ut, eller hva det nå enn er. Dette må være noe kvinner har funnet på selv?

Men joda. Hvis fitta skal flagre, så må jo også kuken få lov til å blafre. Ja til flere kjønnsorganer i det offentlige rom!

• Liker 2
Skrevet
38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sofie Elise skal ha mye av skylda, og medienes dekning av hennes latterlige holdninger og uvitenhet..... Ohh nå ser jeg ut som guttas fantasi, men jeg angrer, vær deg selv... Jeg tjener fantasiliarder på mitt utseende, men vær deg selv... Ikke se opp til meg, men les bloggen min....

Ja, dette er helt forkastelig. Jeg mister trua på samfunnet når mediene dekker henne, løfter henne fram. Hvis hun virkelig mente det hun sier så kunne hun rekonstruert kroppen sin til slik den var. Først DA kunne det hun sier få verdi.

Anonymkode: ef2dc...be7

• Liker 2
Skrevet

Nei til kosmetisk kirurgi på kjønnsorganet, men ja til statlige bordeller??? 

Om dette skulle hatt noe som helts rot i virkeligheten burde det i det miste disse kjønnsoperasjonene vært sponset av staten.. 

Skrevet
45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

spørs om ikke du er en av værste sort.. og neida, er ikke feminist, elsker menn , hvertfall en halvtimes tid;)

Jeg kommenterte ikke deg. Men artikkelen generelt. Er så  lei av sutrete feminister og politisk korrekthet. Ikke rart donald trump vant valget

Skrevet
Akkurat nå, Newroz skrev:

Om dette skulle hatt noe som helts rot i virkeligheten burde det i det miste disse kjønnsoperasjonene vært sponset av staten.. 

Hvorofr skal staten betale for det? Ærlig talt ikke bland skattepengene våres opp i andre som ikke er fornøyd med utseende sitt

Skrevet (endret)
3 minutter siden, brownbrown skrev:

Hvorofr skal staten betale for det? Ærlig talt ikke bland skattepengene våres opp i andre som ikke er fornøyd med utseende sitt

Statlige bordeller = statlig betaling av endring på underliv for å få penger til det statlige bordellet 

Endret av Newroz
Gjest Superbruker7
Skrevet

Hvordan kan man slåss for både sekstimersdag og hele stillinger?  Om man ønsker å jobbe 6 timer i stedet for 8 så sier man jo at man ikke ønsker en fulltidsstilling. 

Skrevet
1 minutt siden, Superbruker7 skrev:

Hvordan kan man slåss for både sekstimersdag og hele stillinger?  Om man ønsker å jobbe 6 timer i stedet for 8 så sier man jo at man ikke ønsker en fulltidsstilling. 

Fordi man er  veldig effektiv? Jeg skal egentlig jobbe 7.45 timer pr dag. Men innimellom er jeg så himla effektiv at jeg går etter 6 6 timer. Men dog, dette handler jo om 6 timers dag alltid. Og det må jo være lov å sloss for? Samme om man er fast eller ikke fast ansatt? 

Skrevet
10 minutter siden, Newroz skrev:

??????

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...