Aelwyn Skrevet 9. desember 2004 #1 Skrevet 9. desember 2004 Jeg har ei "venninne" som er moren til noen barn i samme barnehagen som sønnen min går i... Hun er veldig hyggelig og snill, og har mange ganger tatt med seg sønnen min hjem til sine barn, til og med på en helge dag. I går feiret sønnen min Lucia i barnehagen, hvorpå hun tok han med seg hjem og hadde han der til etter barnetv, hun kjørte han så hjem hit til meg. (De feiret Lucia i et lite kapell et stykke utenfor byen, men siden sambo ikke kunne hente, så tok hun med sønnen min hjem derfra..) Jeg føler meg i takknemlighetgjeld om dere skjønner, og har lyst til og overraske henne med en liten julekurv av noe slag... Tips til fyll? Har tenkt selv på: Servietter,Lys, Kaffe eller Te, en pose med no godt til kaffen/teen, noe mer? Tips mottas med takk.
Gjest anna-lovinda Skrevet 9. desember 2004 #4 Skrevet 9. desember 2004 Jeg leste overskriften og lurte veldig på hvem du skulle gi denne venninnen til, og om hun syntes det var greit å bli gitt bort? Men etter å ha lest resten så, kanskje du kan gi henne en kurv med te og tilbehør hvis hun liker det (eller kaffetilbehør hvis hun heller liker det), eller et gavekort på gratis barnepass en gang hun trenger det.
LilleBille Skrevet 9. desember 2004 #5 Skrevet 9. desember 2004 Jeg leste overskriften og lurte veldig på hvem du skulle gi denne venninnen til, og om hun syntes det var greit å bli gitt bort? Det tenkte jeg på også
Elbereth Skrevet 9. desember 2004 #6 Skrevet 9. desember 2004 Hva med noe godt (kaffe, te, vin, julegodt) for magen og noen velværeprodukter i tillegg. Godt skumbad, røkelse, en god krem, fotbad osv?
diddi Skrevet 9. desember 2004 #7 Skrevet 9. desember 2004 Dette gjør nok venninnen fordi det gir henne like stor glede som det gir deg. Jeg synes ikke at du skal gi noe som blir for svært liksom. Da kan det hende at hun føler at det er for mye. En kurv med julete/kaffe, servietter, lys, litt røkelse og noe godt til kaffen vil være en fin hilsen. Kanskje putte oppi en bukett med røde tulipaner? Bind en stor rød sløyfe i håndtaket.
diddi Skrevet 9. desember 2004 #8 Skrevet 9. desember 2004 Eller... jeg kom på noe som ble sagt i et minnesamvær der de etterlatte takket for støtte fra venner. Det ble da nevnt at noen hadde satt en kurv utenfor døren en morgen (datteren døde i en fæl ulykke, og dette var morgenen etter de kom hjem fra sykehuset) der det var nybakte horn, godt pålegg (bla. oster), blomster og en flaske vin. Dette satte de svært stor pris på. Og en slik frokost-gave en søndags morgen kan vel være veldig hyggelig å få for de fleste.
-Fisken- Skrevet 9. desember 2004 #9 Skrevet 9. desember 2004 Ha oppi hjemmelagde, brente mandler, frukt (spesielt mandariner) røkelse, te og evnt velværeprodukter.
Gjest Litjmæ Skrevet 9. desember 2004 #10 Skrevet 9. desember 2004 Det tenkte jeg på også Jeg og Det var grunnen til at jeg kikket på tråden... Dumme dumme yrkesskade Men ellers så syntes nå jeg det hadde vært godt med sjokolade og frukt i kurven da, eller kanskje en flaske vin?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå