Gå til innhold

TigerGutten har endret navn til Elementary!

Gjest PaN

Anbefalte innlegg

Ettersom det til tider er mindre aktivitet i trådene på kg's sosial forum lager jeg nå en tråd hvor planen er at den skal være av den aktive sorten, hvor jeg skal holde meg ha det gøy med forumets funksjoner, publisere innlegg og linke til morsomme youtube videoer. 

Dere er hjertelig velkommen i tråden sammen med meg men hold det rolig, er det et tema du ønsker å starte så har man andre tråder for dette, dette skal bare være en tulle tråd for meg og dere er invitert :) 

:regler:

Endret av PaN
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Som første innlegg ønsker jeg gjerne å linke til telletråden som jeg har laget, startet som mål å nå tall 50 men runder nå 300 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er bare å være mest mulig aktiv i alle de forskjellige telle-trådene her på forumet. Så kommer du nok til å fyke oppover den "sosiale rangstigen" veldig fort...         

:hoppendeglad:      

Anonymkode: 9a24f...d4f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er bare å være mest mulig aktiv i alle de forskjellige telle-trådene her på forumet. Så kommer du nok til å fyke oppover den "sosiale rangstigen" veldig fort...         

:hoppendeglad:      

Anonymkode: 9a24f...d4f

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vurderer navn skifte og lurer på om det er noen her ute med legetime gode idèer? Er fult mulig jeg ikke endrer navn, tar i mot alle forslag ;)

Endret av PaN
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Xanthine
38 minutter siden, TigerGutten skrev:

Vurderer navn skifte og lurer på om det er noen her ute med legetime gode idèer? Er fult mulig jeg ikke endrer navn, tar i mot alle forslag ;)

Syns TigerGutten er fint,jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, MissMas skrev:

Noe spess du liker? :)

Ikke noe spesielt, har jo vurdert å oppkalle meg selv for selve TV serien Elementary da jeg har sett hele den :laugh:. Jeg ønsker bare et bra navn jeg kan velge til om jeg skulle endre fra dette ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
  • 2 uker senere...

Da har jeg endret navn fra TigerGutten til Elementary! og jeg håper de som eventuelt skulle hete TigerGutten videre respekterer navnet :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...