Gjest PaN Skrevet 10. februar 2017 #1 Del Skrevet 10. februar 2017 (endret) Ettersom det til tider er mindre aktivitet i trådene på kg's sosial forum lager jeg nå en tråd hvor planen er at den skal være av den aktive sorten, hvor jeg skal holde meg ha det gøy med forumets funksjoner, publisere innlegg og linke til morsomme youtube videoer. Dere er hjertelig velkommen i tråden sammen med meg men hold det rolig, er det et tema du ønsker å starte så har man andre tråder for dette, dette skal bare være en tulle tråd for meg og dere er invitert Endret 22. februar 2017 av PaN Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PaN Skrevet 10. februar 2017 #2 Del Skrevet 10. februar 2017 Som første innlegg ønsker jeg gjerne å linke til telletråden som jeg har laget, startet som mål å nå tall 50 men runder nå 300 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiole Skrevet 10. februar 2017 #3 Del Skrevet 10. februar 2017 Da stikker jeg vel innom for å se om jeg finner meg tilrette. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayana Skrevet 10. februar 2017 #4 Del Skrevet 10. februar 2017 Hei hei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissMas Skrevet 10. februar 2017 #5 Del Skrevet 10. februar 2017 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PaN Skrevet 10. februar 2017 #6 Del Skrevet 10. februar 2017 Velkommen skal dere alle være! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PaN Skrevet 10. februar 2017 #7 Del Skrevet 10. februar 2017 En som nylig har nådd nivå skravlebøtte skulle det vel ikke være noe problem å holde trådens aktivitets nivå oppe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2017 #8 Del Skrevet 11. februar 2017 Det er bare å være mest mulig aktiv i alle de forskjellige telle-trådene her på forumet. Så kommer du nok til å fyke oppover den "sosiale rangstigen" veldig fort... Anonymkode: 9a24f...d4f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PaN Skrevet 11. februar 2017 #9 Del Skrevet 11. februar 2017 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er bare å være mest mulig aktiv i alle de forskjellige telle-trådene her på forumet. Så kommer du nok til å fyke oppover den "sosiale rangstigen" veldig fort... Anonymkode: 9a24f...d4f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PaN Skrevet 12. februar 2017 #10 Del Skrevet 12. februar 2017 (endret) Vurderer navn skifte og lurer på om det er noen her ute med legetime gode idèer? Er fult mulig jeg ikke endrer navn, tar i mot alle forslag . Endret 12. februar 2017 av PaN Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Xanthine Skrevet 12. februar 2017 #11 Del Skrevet 12. februar 2017 38 minutter siden, TigerGutten skrev: Vurderer navn skifte og lurer på om det er noen her ute med legetime gode idèer? Er fult mulig jeg ikke endrer navn, tar i mot alle forslag . Syns TigerGutten er fint,jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PaN Skrevet 12. februar 2017 #12 Del Skrevet 12. februar 2017 3 minutter siden, Xanthine skrev: Syns TigerGutten er fint,jeg Takk skal du ha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissMas Skrevet 12. februar 2017 #13 Del Skrevet 12. februar 2017 Noe spess du liker? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PaN Skrevet 12. februar 2017 #14 Del Skrevet 12. februar 2017 3 timer siden, MissMas skrev: Noe spess du liker? Ikke noe spesielt, har jo vurdert å oppkalle meg selv for selve TV serien Elementary da jeg har sett hele den . Jeg ønsker bare et bra navn jeg kan velge til om jeg skulle endre fra dette . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PaN Skrevet 13. februar 2017 #15 Del Skrevet 13. februar 2017 Folk lagt seg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PaN Skrevet 13. februar 2017 #16 Del Skrevet 13. februar 2017 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PaN Skrevet 13. februar 2017 #17 Del Skrevet 13. februar 2017 Man må jo høre på god musikk når man er på KG! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PaN Skrevet 22. februar 2017 #18 Del Skrevet 22. februar 2017 Da har jeg endret navn fra TigerGutten til Elementary! og jeg håper de som eventuelt skulle hete TigerGutten videre respekterer navnet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå