Gjest anonym15 Skrevet 10. februar 2017 #1 Skrevet 10. februar 2017 Hei Er det noen skinny jeans for jenter som en gutt kan gå med ? Evt hvilke merker og hvilken butikk kan jeg gå i
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2017 #2 Skrevet 10. februar 2017 2 timer siden, anonym15 skrev: Hei Er det noen skinny jeans for jenter som en gutt kan gå med ? Evt hvilke merker og hvilken butikk kan jeg gå i Hei! Klart det er skinny jeans for jenter som gutter kan gå i. Jeg er en tynn gutt selv å går i stramme skinny jente jeans. Jeg har veldig bra erfaring med Tiger of Sweden, Reply, Nudie., Levis, Never Denim, G-Star. Acne jeans og flere fra Bik Bok, Cubus og HM, som ikke er så dyre heller. Carrington, Cubus, Bikini Bok. De fleste klesforetning som selger jenteklær/ eller begge deler. Ingen av betjeningen bryr seg, de hjelper deg gjerne 😊 Kult at du tør å velge skinny jente jeans 😊 Anonymkode: fc66b...47f
Gjest anonym15 Skrevet 10. februar 2017 #3 Skrevet 10. februar 2017 (endret) 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hei! Klart det er skinny jeans for jenter som gutter kan gå i. Jeg er en tynn gutt selv å går i stramme skinny jente jeans. Jeg har veldig bra erfaring med Tiger of Sweden, Reply, Nudie., Levis, Never Denim, G-Star. Acne jeans og flere fra Bik Bok, Cubus og HM, som ikke er så dyre heller. Carrington, Cubus, Bikini Bok. De fleste klesforetning som selger jenteklær/ eller begge deler. Ingen av betjeningen bryr seg, de hjelper deg gjerne 😊 Kult at du tør å velge skinny jente jeans 😊 Anonymkode: fc66b...47f okei, men hva spør du om når du handler på bikbok ? kjøper du dr denim jeans å Kan du legge ved en link til de buksene Endret 10. februar 2017 av anonym15
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2017 #4 Skrevet 11. februar 2017 11 timer siden, anonym15 skrev: okei, men hva spør du om når du handler på bikbok ? kjøper du dr denim jeans å Kan du legge ved en link til de buksene Hei. Mente Carlings og ikke Carrington. Linken under. Masse kvinneklær, men også Tiger jeans for jenter. Det er litt forskjellig, noen ganger leter jeg frem jeansene selv og prøver. Ofte kommer betjeningen da å spør om det var riktig størrelse å at det er bare å si fra om hun skal finne andre størrelser å merker. Andre ganger spør jeg betjeningen om de har skinny jeans for jenter. Dem er alltid behjelpelige å finner frem å vil se å får masse komplimenter. Aldri opplevd noe negativt og de fleste skjønner at jeg velger jente jeans, de sitter best og er kulest. Og mye mer utvalg. Har også dra. Denim, utrolig kule skinny jeans 😚 http://tigerofsweden.com/no/search?q=tiger sweden or women Anonymkode: fc66b...47f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå