Gå til innhold

Lavest kilopris på frukt 10.2.17

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken kjede har lavest pris på frukt og grønt i dag, dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du har handlet frukt og grønnsaker i dag, kan du legge inn kilopris og butikknavn her?

Skrevet

Spar har epler til 10 kr/kg denne uken.

Anonymkode: 0effc...b9c

Skrevet

Meny har epler til 14,95. Kiwi og Rema appelsiner til 14,95. Og så er det vel en del faste lave priser på First Prince epler, appelsiner og bananer. Men kvaliteten på særlig eplene er litt "eplekake"....Problemet er alle disse rabattene på frukt de ulike driver med. Blir et regnestykke om fullpris minus rabatt lønner seg mer enn tilbudspris (med evnt rabatt). 

Coop Prix har hjertesalat og agurk til kr 10/stk.

Last ned appen "mattilbud", så får du litt bedre oversikt:)

Skrevet

For de som bor i oslo, grønland frukt&grønt. Var 9.90 kg for bananene der når jeg besøkte oslo forrige uke.

Skrevet
7 timer siden, MorTil2 skrev:

....Problemet er alle disse rabattene på frukt de ulike driver med. Blir et regnestykke om fullpris minus rabatt lønner seg mer enn tilbudspris (med evnt rabatt). 

Det er akkurat derfor de driver med det.. des vanskeligere det er å sammenligne priser des mindre konkurranse

Skrevet
17 timer siden, prt90 skrev:

Det er akkurat derfor de driver med det.. des vanskeligere det er å sammenligne priser des mindre konkurranse

Ja,merker at jeg,som vanligvis er veldig prisbevisst,snart ikke orker mer. Men det er egentlig ikke selve rabattordningene som er verst,men at prisene varierer fra ene dagen til den neste. Og, har jeg merket i det siste,fra butikk til butikk i samme kjede. Antar noen butikker er eid/drevet av private, og at de kan regulere prisene til en viss grad selv.

Skrevet

Beklager at jeg ikke fikk fulgt opp denne tråden. Håper andre fikk nyttige tips. God helg! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...