AnonymBruker Skrevet 10. februar 2017 #1 Skrevet 10. februar 2017 Halloisen. Jeg bare lurer på hvor man kan få tak i slike lapper som man har på ringeklokkene når man bor i blokk??? hvor kjøper man de? de er ikke så store, det står bare "hansen og jensen" men sånne man har på ringeklokkene sine, plis svar tak på forhånd. jeg er ikke helt perfekt i norsk enda. takk så mykje. Anonymkode: 79dda...514
Belima Skrevet 10. februar 2017 #3 Skrevet 10. februar 2017 Bokhandel regner jeg med. Hvis det bare er hvite "striper" med lim på baksiden.
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2017 #4 Skrevet 10. februar 2017 Jeg tror du kan spørre "styreleder" eller hva personen kalles, sorry husker ikke ordet. Spør om h*n kan fikse det så blir det nok gjort. Anonymkode: a3903...924 3
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2017 #5 Skrevet 10. februar 2017 1 minutt siden, Belima skrev: Bokhandel regner jeg med. Hvis det bare er hvite "striper" med lim på baksiden. oki takk, men hvordan får jeg på tekst? Anonymkode: 79dda...514
Hedy Lamarr Skrevet 10. februar 2017 #6 Skrevet 10. februar 2017 Jeg har bare printet dem ut. Har du ikke tilgang til printer, kjenner du vel noen som har det. (Jeg har ikke printer hjemme, brukte den på jobben.) Ta mål først, og ta med dekselet (om det er løst), eller print flere størrelser.
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2017 #7 Skrevet 10. februar 2017 Akkurat nå, Amawhatsnot skrev: Jeg har bare printet dem ut. Har du ikke tilgang til printer, kjenner du vel noen som har det. (Jeg har ikke printer hjemme, brukte den på jobben.) Ta mål først, og ta med dekselet (om det er løst), eller print flere størrelser. tusen takk, men har du lim på baksiden på dine? jeg har dessverre ikke printer, men kanskje jeg kan printe på biblo eller kjøpe i bokbutikk Anonymkode: 79dda...514
Belima Skrevet 10. februar 2017 #8 Skrevet 10. februar 2017 Skriver på "lappen" med en penn/tusj før du klistrer den på. Her jeg bor så bestiller formannen sånne lapper når det kommer nye folk inn i huset både til postkassa, til døra i trappa og ringeklokka ute. Sjekk om det er sånn hos deg! Spør en nabo, grei måte å bli kjent med naboen på også.
Hedy Lamarr Skrevet 10. februar 2017 #9 Skrevet 10. februar 2017 Nei, men de er festet inni en holder, så lim trengs ikke. Hvis det bare må limes på, ville jeg bare kjøpt dobbelsidig tape å ha på baksiden, og blank, vanlig tape oppå. Finnes sikkert proffere løsninger da, men
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2017 #10 Skrevet 10. februar 2017 I mitt borettslag bestiller man dette gjennom vaktmester og han monterer dem Anonymkode: ec76b...44b 2
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2017 #11 Skrevet 10. februar 2017 jeg vet ikke vem min vaktmester er, jeg har nettopp flytet hit. hvordan kan jeg finne ut av det? Anonymkode: 79dda...514
Million Skrevet 10. februar 2017 #12 Skrevet 10. februar 2017 (endret) Jeg bor i blokk og her er det er vaktmesteren som bestiller navneskilt og får det montert på dørklokka utenfor. Spør en nabo hvem som er vaktmester og spør om de har telefonnummeret (mobilnummer) hans. Vil du ha skilt på selve døren din, bestiller du dette hos jernvarehandlere blant annet. Eller på nettet. Jeg bestilte dørskilt på nettet, i metall og ferdig gravert med navn. Du kan bare google "dørskilt". Endret 10. februar 2017 av Million
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2017 #13 Skrevet 12. februar 2017 På Friday, February 10, 2017 den 16.00, AnonymBruker skrev: jeg vet ikke vem min vaktmester er, jeg har nettopp flytet hit. hvordan kan jeg finne ut av det? Anonymkode: 79dda...514 Snakk med en nabo som har løsningen du ønsker. Anonymkode: 86bd6...3f3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå