Sarah1991 Skrevet 10. februar 2017 #1 Skrevet 10. februar 2017 Hei der ute. Dette er ganske flaut, men jeg er samtidig litt lei av å føle meg ensom, og ikke ha noen andre enn kjæresten og mamma å snakke med. Ønsker å knytte bekjentskap med noen andre. Jeg er 25 år, bor i Rakkestad og har en sønn på knappe 6 mnd. Jeg har også en hund og en katt. Mine interesser strekker seg fra tv-serier, til å gå tur, dra på hytte på Ringebu, dra på kino og sitte å løse kryssord. Jeg ønsker også å ta opp interessen min for skriving. Det var litt om meg, hva med deg? 1
Monstrum Skrevet 10. februar 2017 #2 Skrevet 10. februar 2017 Jeg bor ikke i Rakkestad, men på Nordmøre Det som fanget interressen min hos deg var interessen for skriving Jeg er også glad i å skrive, og håper å kunne gi ut noe en dag. Har ingen barn, men tre katter. Du må gjerne skrive til meg hvis du vil prate
John_Felipe Skrevet 13. februar 2017 #3 Skrevet 13. februar 2017 Er ikke så flaut å være ensom, sikker på at det er mange som føler det slik. Sendte deg en melding Sarah
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå