Sarah1991 Skrevet 10. februar 2017 #1 Del Skrevet 10. februar 2017 Hei der ute. Dette er ganske flaut, men jeg er samtidig litt lei av å føle meg ensom, og ikke ha noen andre enn kjæresten og mamma å snakke med. Ønsker å knytte bekjentskap med noen andre. Jeg er 25 år, bor i Rakkestad og har en sønn på knappe 6 mnd. Jeg har også en hund og en katt. Mine interesser strekker seg fra tv-serier, til å gå tur, dra på hytte på Ringebu, dra på kino og sitte å løse kryssord. Jeg ønsker også å ta opp interessen min for skriving. Det var litt om meg, hva med deg? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monstrum Skrevet 10. februar 2017 #2 Del Skrevet 10. februar 2017 Jeg bor ikke i Rakkestad, men på Nordmøre Det som fanget interressen min hos deg var interessen for skriving Jeg er også glad i å skrive, og håper å kunne gi ut noe en dag. Har ingen barn, men tre katter. Du må gjerne skrive til meg hvis du vil prate Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
John_Felipe Skrevet 13. februar 2017 #3 Del Skrevet 13. februar 2017 Er ikke så flaut å være ensom, sikker på at det er mange som føler det slik. Sendte deg en melding Sarah Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Byjenta! Skrevet 14. februar 2017 #4 Del Skrevet 14. februar 2017 sender deg melding =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå