AnonymBruker Skrevet 10. februar 2017 #1 Skrevet 10. februar 2017 Vi er to om ha sex og begge har et like stort ansvar. Jeg synes det er irriterende når han vrir dette over på meg. Jeg har sagt jeg var hos gynekolog rett før jul og hadde ingen sykdommer. Har ikke hatt sex med noen andre etter det. Har han fått sykdom, så er det ikke jeg som har smittet han! Dagen etter fikk jeg bare en melding om at nå bør jeg ikke ha gitt han noen sykdommer altså. Han hadde bestilt time hos legen nemlig og han var helt clean før. For han hadde sjeldent fyllesex og random sex. Hvis han er SÅ redd for sykdommer, så bruk kondom da. Herregud! Hadde jeg gitt han noe, så kom jeg til å angre. Kult, han truer meg. For en sjarmerende fyr Skal hvert fall ikke ligge med han mer. Bare jeg som synes dette blir for dumt? Han sier han ikke håper jeg har lurt han nå. Anonymkode: b66a4...f76 2
Gjest Wanda Maximoff Skrevet 10. februar 2017 #2 Skrevet 10. februar 2017 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bare jeg som synes dette blir for dumt? Anonymkode: b66a4...f76 Nei. Han høres ut som han har litt fylleangst.
blabla- Skrevet 10. februar 2017 #3 Skrevet 10. februar 2017 Hvorfor har du sex med mannfolk uten kondom da, er du ikke bekymret for at HAN kan ha smittet DEG med noe? 7
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2017 #4 Skrevet 10. februar 2017 Ja, jeg synes han bør ta ansvar for sin egen manglende bruk av kondom. Du har ditt på det rene, og det har jeg ikke noe å si på. Hva gjelder tilfeldig sex bør man uansett være førevar, og ikke kjefte på sexpartneren sin i etterkant fordi man var så dum selv som ikke dro frem kondomen. Det er lite sjarmerende, ja. Da får man heller ta det som en lærdom. Anonymkode: 93c64...e7e 9
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2017 #5 Skrevet 10. februar 2017 42 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, jeg synes han bør ta ansvar for sin egen manglende bruk av kondom. Du har ditt på det rene, og det har jeg ikke noe å si på. Hva gjelder tilfeldig sex bør man uansett være førevar, og ikke kjefte på sexpartneren sin i etterkant fordi man var så dum selv som ikke dro frem kondomen. Det er lite sjarmerende, ja. Da får man heller ta det som en lærdom. Anonymkode: 93c64...e7e Enig. Ubeskyttet sex er dumt, men blir enda dummere å kjefte på sexpartneren sin fordi de er redde for sykdommer. Bruk kondom eller la hver å ha fyllesex hvis man er så redd for å ha blitt smittet. Anonymkode: b66a4...f76 8
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2017 #6 Skrevet 10. februar 2017 Kanskje han snakker om seg selv eller prøver å se om du blir nervøs; han fisker etter om du kun knuller han. Heretter, pass på deg selv og vær på vakt. Snakker av erfaring. Anonymkode: b97d5...de2 1
smalls Skrevet 10. februar 2017 #7 Skrevet 10. februar 2017 For en dott. Han får kre på seg en kondom neste gang, så slipper han å bekymre seg over kjønnssykdommer. 4
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2017 #8 Skrevet 10. februar 2017 Herregud så usexy. Har opplevd noe av det samme. Fikk til slutt dradd ut av fyren at han ville høre om jeg var billig og lå med andre enn han. Jeg gadd ikke en gang å svare. Anonymkode: 2fd43...990 2
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2017 #9 Skrevet 11. februar 2017 Typisk mann. Tar ikke ansvar for prevansjon og legger alt ansvar på kvinnen... Gjesp. Slutt å ligg med de. Anonymkode: 6a479...5c1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå