Gå til innhold

Yabank vs Re:member ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilket er best ?

Anonymkode: 4d199...27a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Best i/til hva?

Anonymkode: a3ae6...bc7

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Best i/til hva?

Anonymkode: a3ae6...bc7

Det skal brukes som alle andre kredittkort tenker jeg. Feks betaling av reiser, bestilling på nettet osv. De har jo ulike rabatter osv tenker jeg. 

Skrevet (endret)
34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det skal brukes som alle andre kredittkort tenker jeg. Feks betaling av reiser, bestilling på nettet osv. De har jo ulike rabatter osv tenker jeg. 

Jeg har begge og bruker de til forskjellige ting. Med Yabank kan du få en fast, lav rabatt på all netthandel, dagligvarer osv. Re:member har høyere rabatter på enkelte butikker.

Kan du ikke bare lese om fordelene på nettsidene da? 

Endret av penny_
Skrevet
54 minutter siden, penny_ skrev:

Det er vel det h*n håper at andre skal gjøre for h*n, så h*n slipper.:fnise: Så kan andre presentere en ferdig konklusjon på et sølvfat her i et par lettleste setninger.

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, penny_ skrev:

Jeg har begge og bruker de til forskjellige ting. Med Yabank kan du få en fast, lav rabatt på all netthandel, dagligvarer osv. Re:member har høyere rabatter på enkelte butikker.

43 minutter siden, Million skrev:

Det er vel det h*n håper at andre skal gjøre for h*n, så h*n slipper.:fnise: Så kan andre presentere en ferdig konklusjon på et sølvfat her i et par lettleste setninger.

Jeg har lest om fordelen! Tenker ikke at andre skal gjøre det for meg, er mer interessert i erfaringer jeg da enn halv frekke svar. 

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har lest om fordelen! Tenker ikke at andre skal gjøre det for meg, er mer interessert i erfaringer jeg da enn halv frekke svar. 

Hva slags erfaringer da? Det du trenger er fakta for å finne ut hva som passer best for deg, og det finner du på nettsidene deres. Det hjelper ikke deg at de har 11% kickback på Gymgrossisten.no hvis du ikke er interessert i kosttilskudd og treningsutstyr. 

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med remember sin kundeservice, rente og kredittdager. 

Skrevet
5 timer siden, penny_ skrev:

Hva slags erfaringer da? Det du trenger er fakta for å finne ut hva som passer best for deg, og det finner du på nettsidene deres. Det hjelper ikke deg at de har 11% kickback på Gymgrossisten.no hvis du ikke er interessert i kosttilskudd og treningsutstyr. 

Kundeservice er et eksempel, om noen har brukt forsikringene som følger med blant annet. 

Skrevet
5 timer siden, Prinsesse788 skrev:

Takk😊

• Liker 1
Skrevet
5 timer siden, Prinsesse788 skrev:

Er forsikringen (reise) god nok til at jeg kan bruke dette som eneste forsikring eller bør jeg ha to? Har selvsagt lest litt, men usikker om det er noe jeg overser. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...