Gå til innhold

Gode måter å finne gamle data-/tv-spel på?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag fann eg ut at eg hadde lyst til å finne Backpacker 3-spelet (2003) til pc. Etter å ha gått gjennom rundt eit dusin med Google-lenker fann eg det endeleg i ein svensk nettbutikk til 200 kr. Eg søkte på CDON, Komplett, Amazon, Finn, Steam osv. Ingen av desse hadde spelet. Dei einaste andre plassane eg fann det var på to ulovlege sider.

Spørsmålet mitt er om det er nokre gode plassar der det er mogleg å finne gamle spel? Eg pleier å bruke nokre av nettstadene nemnt overfor her, men i dette tilfellet funka ikkje det.

Er den einaste løysinga å google? Eller binge, kvasire, duckduckgoe eller kva du no føretrekk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når det gjelder mer sære spill som det som kanskje ikke er blitt solgt utenfor Nordens grenser så er det nok vanskelig uansett

Jeg bruker som regel Good old games og Steam

Anonymkode: 8bbc2...01a

Skrevet

Er ikke alle gamle spill som kjører på nye operativsystemer sånn uten videre, så prøv å finne noe info om det før du kjøper (holdt på å gå på en smell selv). 

Eldre nintendo spill (n64 og bakover) kan spilles via emulator på pc eller android, men tviler på at det finnes lovlige måter å laste ned spillene på.

Kanskje du kan prøve å etterlyse gamle spill på finn e.l.? 

Anonymkode: 06b72...15a

Skrevet
På 10.2.2017 den 13.54, AnonymBruker skrev:

Når det gjelder mer sære spill som det som kanskje ikke er blitt solgt utenfor Nordens grenser så er det nok vanskelig uansett

Jeg bruker som regel Good old games og Steam

Anonymkode: 8bbc2...01a

Ja, sikkert.

Steam brukar eg også som sagt og GOG har berre DRM-frie spel, såg eg. Så det er også innskrenka. Men takk for tipset om GOG, no har eg ein ekstra plass å sjå etter spel på! :)

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke alle gamle spill som kjører på nye operativsystemer sånn uten videre, så prøv å finne noe info om det før du kjøper (holdt på å gå på en smell selv). 

Eldre nintendo spill (n64 og bakover) kan spilles via emulator på pc eller android, men tviler på at det finnes lovlige måter å laste ned spillene på.

Kanskje du kan prøve å etterlyse gamle spill på finn e.l.? 

Anonymkode: 06b72...15a

Takk for tips! Det tenkte eg ikkje på. No er det bestilt uansett, så får eg google meg fram til løysingar eller spørre om hjelp på diskusjon eller freak viss det ikkje funkar.

Ja, det veit eg, men det er som regel gamle pc-spel eg ser etter. Eg synes at viss det ikkje finnes ein enkel, lovleg måte å få tak i spelet på, så burde det vere mogleg å få det gratis. I visse tilfeller må ein jo laste det ned ulovleg for å kunne få tak i det...

Det er ein moglegheit eg ikkje tenkte på, men er det faktisk nokon som ser gjennom dei etterlyst-annonsene? Eg gjer det hvertfall ikkje. :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...