AnonymBruker Skrevet 11. februar 2017 #21 Del Skrevet 11. februar 2017 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: ja, men det er nok andre ting jeg kjøper også, jeg har bare ikke helt oversikt. Liker mye bedre å trekke kortet enn å ta ut kontanter for da har jeg ikke muligheten til å gå tilbake i nettbanken og se hvor pengene ble av hen... Men enig i at ferdigmat og kaffe er dritdyrt... Anonymkode: 8eee9...b7b Hvis du sliter med å holde oversikt selv om du kan se i nettbanken hva du har brukt penger på trenger du kanskje en annen løsning? Føre budsjett regnskapet i en app f.eks.? Syns det er det enkeleste, bare samler kvitteringer fra alt av innkjøp og legger det inn i appen når jeg kommer hjem. Da svir det litt ekstra hvis man har brukt mer enn man planla også. Anonymkode: 8fc39...1f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2017 #22 Del Skrevet 11. februar 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvis du sliter med å holde oversikt selv om du kan se i nettbanken hva du har brukt penger på trenger du kanskje en annen løsning? Føre budsjett regnskapet i en app f.eks.? Syns det er det enkeleste, bare samler kvitteringer fra alt av innkjøp og legger det inn i appen når jeg kommer hjem. Da svir det litt ekstra hvis man har brukt mer enn man planla også. Anonymkode: 8fc39...1f3 jeg har ikke giddet å sjekke nettbanken, det er vel mer det det går på... Anonymkode: 8eee9...b7b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå