Smash00 Skrevet 10. februar 2017 #1 Skrevet 10. februar 2017 (endret) Hei! Har nå bulka i 5-6 uker ish, 3k kcal overskudd. Er skinnyfat, så når jeg slanker meg så blir jeg en mindre versjon av meg selv med lite muskelmasse og mye fett. Planen er egentlig å deffe fra og med vinterferien, hva tenker dere at jeg bør gjøre? (Bildet er tatt rett etter at jeg har spist en megaporsjon) Endret 11. februar 2017 av Smash00
omvendt Skrevet 10. februar 2017 #3 Skrevet 10. februar 2017 tenker du om og når du bør deffe eller hvordan du bør deffe?
Smash00 Skrevet 10. februar 2017 Forfatter #4 Skrevet 10. februar 2017 4 minutter siden, omvendt skrev: tenker du om og når du bør deffe eller hvordan du bør deffe? Ja hva bør jeg gjøre nå videre lissom. Skal jeg deffe? Bulke mer? Planen er å bli kvitt de magevalkene frem til sommeren
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2017 #5 Skrevet 10. februar 2017 Har du ikke bygget muskler på bulk? Anonymkode: a0d5f...67f
Smash00 Skrevet 10. februar 2017 Forfatter #6 Skrevet 10. februar 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har du ikke bygget muskler på bulk? Anonymkode: a0d5f...67f Vet ikke, men tror det. Men har mye fett fra før av
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2017 #7 Skrevet 10. februar 2017 Hvorfor bulke? Du som ikke likte de store låra dine? Kansje heller endre fokus vekk fra utseende og heller satse på sunn og funksjonabel kropp? Anonymkode: d1493...0d8 2
omvendt Skrevet 10. februar 2017 #8 Skrevet 10. februar 2017 12 minutter siden, Smash00 skrev: Ja hva bør jeg gjøre nå videre lissom. Skal jeg deffe? Bulke mer? Planen er å bli kvitt de magevalkene frem til sommeren Hvis du er motivert for deffing tror jeg at jeg ville gått for det. Det kan være lurt å teste det og se hvordan du opplever det og hvordan kroppen reagerer. Det er ofte hardere enn forventet og kropper reagerer jo ikke helt likt. Greit å bli kjent med den osv. Gjør god research og sett opp et program du kan følge. Kanskje lese "burn the fat, feed the muscle" eller lignende for å holde oppe motivasjonen.
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2017 #9 Skrevet 10. februar 2017 9 minutter siden, Smash00 skrev: Vet ikke, men tror det. Men har mye fett fra før av Hvis du faktisk har spist 3000 kcal om dagen samtidig som du trener skikkelig så skulle du ikke fått økt fettprosenten noe særlig på den tiden. Hvis det er du som klagde over lårene dine, så har de ikke blitt større pga knebøy, de har blitt større pga ekstra fett. Fortsett gjerne å spise 3000 kcal om dagen, men tren skikkelig. Og jeg mener skikkelig. Inkludert knebøy. Anonymkode: a0d5f...67f 1
Pringle Skrevet 10. februar 2017 #10 Skrevet 10. februar 2017 Du er jo ikke skinnyfat, du er lubben? Kjør på med et skikkelig treningsprogram 9
Smash00 Skrevet 10. februar 2017 Forfatter #11 Skrevet 10. februar 2017 31 minutter siden, omvendt skrev: Hvis du er motivert for deffing tror jeg at jeg ville gått for det. Det kan være lurt å teste det og se hvordan du opplever det og hvordan kroppen reagerer. Det er ofte hardere enn forventet og kropper reagerer jo ikke helt likt. Greit å bli kjent med den osv. Gjør god research og sett opp et program du kan følge. Kanskje lese "burn the fat, feed the muscle" eller lignende for å holde oppe motivasjonen. Jupp, men redd om jeg blir å deffe så blir kroppen den samme som den er idag, altså en tynnere variant bare. Med mye fett og lav muskelmasse. Og at de valkene ennå forblir. Tanker?
Smash00 Skrevet 10. februar 2017 Forfatter #12 Skrevet 10. februar 2017 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis du faktisk har spist 3000 kcal om dagen samtidig som du trener skikkelig så skulle du ikke fått økt fettprosenten noe særlig på den tiden. Hvis det er du som klagde over lårene dine, så har de ikke blitt større pga knebøy, de har blitt større pga ekstra fett. Fortsett gjerne å spise 3000 kcal om dagen, men tren skikkelig. Og jeg mener skikkelig. Inkludert knebøy. Anonymkode: a0d5f...67f Ja 3000k mer eller mindre. Skal deffe, spm er om det blir neste uke eller uka etter. Men hva må jeg gjøre for å fjerne de valkene på magen? Vil deff fjerne det?
Smash00 Skrevet 10. februar 2017 Forfatter #13 Skrevet 10. februar 2017 24 minutter siden, Pringle skrev: Du er jo ikke skinnyfat, du er lubben? Kjør på med et skikkelig treningsprogram Nei. Skinnyfat. Mye fett og lite muskler. Ja, har kjørt på med et ordentlig treningsprogram nå i 6 uker(progresjon hver uke) ved bulk men føler at magen og valkene er ennå der!
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2017 #14 Skrevet 10. februar 2017 9 minutter siden, Smash00 skrev: Nei. Skinnyfat. Mye fett og lite muskler. Ja, har kjørt på med et ordentlig treningsprogram nå i 6 uker(progresjon hver uke) ved bulk men føler at magen og valkene er ennå der! Nei, du er ikke skinnyfat. Du er jo lubben. Har sett bilde som du har lagt ut før, og du har helt klart lagt på deg ganske mye fett. Du spiser tydeligvis mye mer enn det du forbrenner. Anonymkode: 7d029...491 10
Smash00 Skrevet 10. februar 2017 Forfatter #15 Skrevet 10. februar 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, du er ikke skinnyfat. Du er jo lubben. Har sett bilde som du har lagt ut før, og du har helt klart lagt på deg ganske mye fett. Du spiser tydeligvis mye mer enn det du forbrenner. Anonymkode: 7d029...491 Ja jeg spiser 3000 kcal, 500 mer. I overskudd. Er vel hele poenget med bulking
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2017 #16 Skrevet 10. februar 2017 6 minutter siden, Smash00 skrev: Ja jeg spiser 3000 kcal, 500 mer. I overskudd. Er vel hele poenget med bulking Hvorfor bulke? Du har jo ikke peil på dette. Du burde slanke deg. Eller i det minste kutte ned på kalorier og begynnne å trene. Du kommer uansett ikke til å se ut som en gresk Gud til sommeren med dagens opplegg. Anonymkode: d1493...0d8 7
Smash00 Skrevet 10. februar 2017 Forfatter #17 Skrevet 10. februar 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvorfor bulke? Du har jo ikke peil på dette. Du burde slanke deg. Eller i det minste kutte ned på kalorier og begynnne å trene. Du kommer uansett ikke til å se ut som en gresk Gud til sommeren med dagens opplegg. Anonymkode: d1493...0d8 Hvorfor? Fordi jeg trengte å legge på meg muskelmasse nå(hadde lite før og mye fett), forså å kutte senere og få fjernet fettet. Om jeg bare hadde slanket meg hadde jeg fremdeles sett ut slik den kroppen over med mye fett, men i en mye tynnere versjon
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2017 #18 Skrevet 10. februar 2017 2 minutter siden, Smash00 skrev: Hvorfor? Fordi jeg trengte å legge på meg muskelmasse nå(hadde lite før og mye fett), forså å kutte senere og få fjernet fettet. Om jeg bare hadde slanket meg hadde jeg fremdeles sett ut slik den kroppen over med mye fett, men i en mye tynnere versjon Du får tydeligvis ikke til å bulke og det er heller ikke nødvendig. Spis vanlig (og ikke for mye), proteiner etter trening osv og du vil legge på deg muskler. Men fettet må bort hvis musklene skal synes. Anonymkode: 7d029...491 1
Smash00 Skrevet 10. februar 2017 Forfatter #19 Skrevet 10. februar 2017 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du får tydeligvis ikke til å bulke og det er heller ikke nødvendig. Spis vanlig (og ikke for mye), proteiner etter trening osv og du vil legge på deg muskler. Men fettet må bort hvis musklene skal synes. Anonymkode: 7d029...491 Om jeg ikke skal bulke/spise overskudd, hvordan skal jeg bygge muskler da? Ja fettet må bort og det er egt ikke noe særlig vanskelig. Men spørsmålet er hvordan kroppen vil bli seendes ut? Vil det føre til at valkene forsvinner?
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2017 #20 Skrevet 10. februar 2017 5 minutter siden, Smash00 skrev: Om jeg ikke skal bulke/spise overskudd, hvordan skal jeg bygge muskler da? Ja fettet må bort og det er egt ikke noe særlig vanskelig. Men spørsmålet er hvordan kroppen vil bli seendes ut? Vil det føre til at valkene forsvinner? Trene du kan uansett aldri spise på deg muskler. Begynn på nyttt. Fin din hvileforbrenning og legg til kalorier for trening og aktivitet. Anonymkode: d1493...0d8 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå