AnonymBruker Skrevet 10. februar 2017 #1 Skrevet 10. februar 2017 Har et relativt stort penishode og føler dette er blitt et problem for meg opp igjennom åra. Med flere av mine tidligere partnere og onenightstands har jeg hatt problemer med å få penis inn og når vi først er i gang så blir det mye friksjon og de sier det føler ut som jeg drar noe ut derfra. Noe tips og triks? Flere som har samme problem/opplevd lignende? setter stor pris på erlige svar og at det er relavant til tema. M25 Anonymkode: fd25b...371
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2017 #2 Skrevet 10. februar 2017 Fra naturens side har du en penis som med sitt hode evner å fjerne andre hanner sin spermier fra kvinnens skjede. Derfor vil kvinner primært søke menn med dominant stort hode. Skal dette være et solid problem anbefales det å lese om tilbudet til Akademiklinikkens tilbud slik at skaftet blir i samsvar med hodet på penis. Hodet kan ikke bli mindre så eneste løsning er å gjøre skaftet tykkere. Ellers så finnes det sleeves. Anonymkode: 21d84...7ba
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2017 #3 Skrevet 10. februar 2017 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fra naturens side har du en penis som med sitt hode evner å fjerne andre hanner sin spermier fra kvinnens skjede. Derfor vil kvinner primært søke menn med dominant stort hode. Skal dette være et solid problem anbefales det å lese om tilbudet til Akademiklinikkens tilbud slik at skaftet blir i samsvar med hodet på penis. Hodet kan ikke bli mindre så eneste løsning er å gjøre skaftet tykkere. Ellers så finnes det sleeves. Anonymkode: 21d84...7ba Vet ikke om jeg vurderer operasjon eller sleeve ettersom penis er ganske tykk fra før og mulig fuckfriend vil synes det da blir enda mer ubehagelig takk for tips! Anonymkode: fd25b...371
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2017 #4 Skrevet 10. februar 2017 Er damene skikkelig våte da? I utgangspunktet skulle jo et større hode kunne stimulere G-punktet vesentlig bedre enn et mindre. Min er vel ikke mer en gjennomsnittlig tykk, men har et markert hode og oppoverbøy i tillegg. Eksen digga kuken min pga dette, selv om den ikke er stor. Hun kom lett når jeg knullet henne, og klagde definitivt ikke på at " noe ble dradd ut", men det hadde sikkert sammenheng med at hun alltid ble skikkelig våt 😊 Anonymkode: 9bf90...524 2
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2017 #5 Skrevet 10. februar 2017 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vet ikke om jeg vurderer operasjon eller sleeve ettersom penis er ganske tykk fra før og mulig fuckfriend vil synes det da blir enda mer ubehagelig takk for tips! Anonymkode: fd25b...371 Bare hyggelig. Har selv et stort hode og 18cm omkrets. Uten sleeve napper det i hodet. De finnes i tynne varianter. Mye glidemiddel er et must. Det og god tid. Når en er på plass nytter det ikke jukke på. Da hadde hun rømt. Så det blir ømme bevegelser og mye nærhet. Deilig når hun melker med underlivet mens hun kommer. Da er hun utrolig vakker. Å ha stor er en fordel, men for stor byr på utfordringer. De er bare å leve med. Anonymkode: 21d84...7ba
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2017 #6 Skrevet 10. februar 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Er damene skikkelig våte da? I utgangspunktet skulle jo et større hode kunne stimulere G-punktet vesentlig bedre enn et mindre. Min er vel ikke mer en gjennomsnittlig tykk, men har et markert hode og oppoverbøy i tillegg. Eksen digga kuken min pga dette, selv om den ikke er stor. Hun kom lett når jeg knullet henne, og klagde definitivt ikke på at " noe ble dradd ut", men det hadde sikkert sammenheng med at hun alltid ble skikkelig våt 😊 Anonymkode: 9bf90...524 Er kanskje ikke våte hver eneste gang, men har da glidemiddel på lur. Trodde selv jeg ville stimulerer g-punkt bedre, men tror kanskje det er litt for mye av det gode.. hmm, okei. Anonymkode: fd25b...371
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2017 #7 Skrevet 10. februar 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er kanskje ikke våte hver eneste gang, men har da glidemiddel på lur. Trodde selv jeg ville stimulerer g-punkt bedre, men tror kanskje det er litt for mye av det gode.. hmm, okei. Anonymkode: fd25b...371 Vil si det er et must å vente til dama er våt, ellers er hun jo ikke klar for sex. Dårlig forplay? Anonymkode: a3665...7c8 3
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2017 #8 Skrevet 10. februar 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vil si det er et must å vente til dama er våt, ellers er hun jo ikke klar for sex. Dårlig forplay? Anonymkode: a3665...7c8 Noen ganger kan man ha drukket litt osv. Venter som regel til dama blir våt med nok foreplay. Bruker tunge og fingre mye her. Anonymkode: fd25b...371
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2017 #9 Skrevet 10. februar 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bare hyggelig. Har selv et stort hode og 18cm omkrets. Uten sleeve napper det i hodet. De finnes i tynne varianter. Mye glidemiddel er et must. Det og god tid. Når en er på plass nytter det ikke jukke på. Da hadde hun rømt. Så det blir ømme bevegelser og mye nærhet. Deilig når hun melker med underlivet mens hun kommer. Da er hun utrolig vakker. Å ha stor er en fordel, men for stor byr på utfordringer. De er bare å leve med. Anonymkode: 21d84...7ba Skjønner godt hva du mener. Må ofte være forsiktig. Merker også det kan nappe litt. Anonymkode: fd25b...371 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå