AnonymBruker Skrevet 10. februar 2017 #1 Skrevet 10. februar 2017 Jeg har vært i 2 seriøse forhold, i det siste var planen å gifte seg neste år, men pga alvorlige problemer fra hans side så ble det heller slutt. Det var nok en gang jeg som gjorde det slutt. Men etter dette forholdet føler jeg at jeg har mistet troen på alt av forhold. Sist jeg ble singel så hadde jeg en gledes følelse over å bli singel og ut å treffe nye, men denne gangen vil jeg bare være alene. Han første jeg var sammen med kritiserte meg konstant, var utro flere ganger og kontrollerende. Han andre jeg nå har vært sammen med har hatt mye økonomiske problemer og jeg har i tillegg tatt han ofte i løgn. Jeg har blitt utrolig kresen (føler jeg) og tenker at nå vil ingen nå mine forventninger. Føler aldri jeg treffer noen som er sjarmerende eller kjekk, hvis de er det så finner jeg alltid noe annet galt. Jeg vet mer hva jeg ønsker, veldig trygg på meg selv og har innsett at jeg er blitt en ganske seriøs person. Jeg trenger egentlig tips til å ikke ta alt så seriøst. Eller vite at det er greit å føle det slik etter problematiske forhold og brudd. Noen som har kommet over denne "kneika"? Eller sotter dere i de følelsene flere år senere? Anonymkode: 63576...87a
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2017 #2 Skrevet 10. februar 2017 Sitter med de samme følelsene, men trives nå som singel. Anonymkode: 41f74...b34 1
sssssae Skrevet 10. februar 2017 #3 Skrevet 10. februar 2017 De beste mennene finner du når du selv er i 20-25ish alderen.
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2017 #4 Skrevet 10. februar 2017 Hva mener du når du sier at du kanskje er for kresen nå? Se rundt deg! Er utrolig mange kjekke og flotte menn der ute. Som er gode.. Jeg føler at jeg ser de og møter de rett som det er, rimelig oftere enn motsatt. Problemet mitt er ikke kresenheten men meg selv. Jeg føler at jeg har normale forventninger til andre og "drømmepartner". Lojalitet, respekt, ærlighet, vennlighet, kjemi og tiltrekning. Økonomiske problemer bryr jeg meg ikke om, med mindre det ikke er vilje til å rydde opp i det. Løgnene du nevner hadde dog ført til dårlig resultat, for i et forhold med løgner blir jeg en dårlig kjæreste som konstant går rundt og er mistenksom på om han snakker sant eller usant og har det vondt i forholdet. Har også mine mislykkede forsøk, i likhet med deg. På innsiden er jeg skuffet.. trenger å sørge over noe som er tapt. Dette gjør at jeg ikke er klar for noe nytt før det plutselig dukker opp og omgivelsene mine forteller at jeg er klar. Gi det tid.. Du sa at du skulle gifte deg til neste år; tenkte du at man kan elske noen så høyt og finne noen andre kort tid etter? Det er en myte! Du trenger tid på deg til å komme over dette, og tankene du har akkurat nå er normale tanker etter et seriøst brudd. Anonymkode: 065a8...2f2 2
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2017 #5 Skrevet 10. februar 2017 Jeg tror alle går gjenom en fase av "oppgitthet" når det akkurat har blitt slutt når forhold har vart en stund. jeg gjorde i alle fall det. Men det går over etter hvert. Tror det er lurt å ta litt tid alene, prioritere å trives med seg selv og få bearbeidet det gamle før man søker etter noen ny. Det er i alle fall min erfaring. Og du er ikke kresen bare for å ønske å finne en mann som oppfører seg pent mot deg. Og det finnes bøtter og spann av bra menn der ute, når du er klar for å finne dem. Nå nærmer det seg 2 år siden bruddet for meg (på laaaangt forhold), og det har tatt lang tid å bli helt ferdig med alt av følelser der og få lukket døra for godt (tok over et år). Og jeg har nå akkurat møtt en fantastisk mann og er lykkelig nyforelsket. Om det vil vare kan man aldri vite. Men jeg har nå troa stort sett, selv om jeg av og til får litt "panikk" og tenker "Nei, dette kan aldri vare" eller "han er for god til å være sann" eller "hva ser han i meg?". Men stort sett klarer jeg å slappe av og nyte det. Og ha troa på at dette kan bli et godt og livsvarig forhold. Om ikke annet så gir tidligere forhold en erfaring med hva som fungerer og ikke fungerer også, man har blitt litt klokere på veien. Så der med øker jo sjansen for at det neste skal bli bedre tenker jeg. Anonymkode: 7495b...c4a 2
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2017 #6 Skrevet 10. februar 2017 Synes det er mange fine menn, men det betyr ikke at man er kompatible for et langt og forhold. Mr.right (om man kan kalle det det) og slikt man vil gifte seg med vokser ikke på trær! Det er helt normalt at sånt tar tid. Når et forhold går i vasken så er det normalt å sitte igjen med slike følelser. Prøver å tenke at for hver gang jeg gir slipp på noen som sårer meg slik at det fører til brudd, kommer jeg et steg nærmere Mr. right. Anonymkode: 05682...334
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2017 #7 Skrevet 10. februar 2017 57 minutter siden, sssssae skrev: De beste mennene finner du når du selv er i 20-25ish alderen. Ikke enig Anonymkode: 41f74...b34
Gjest William Adelin Skrevet 10. februar 2017 #8 Skrevet 10. februar 2017 Forhold er noe jeg aldri har hat tro på. Tror mange ville fått et mye bedre liv om de hadde forstått at man kan fint leve et lykkelig og tilfredsstillende liv som singel.
Prorsum Skrevet 10. februar 2017 #9 Skrevet 10. februar 2017 1 time siden, sssssae skrev: De beste mennene finner du når du selv er i 20-25ish alderen. Glemte du en "ikke"? 2
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2017 #10 Skrevet 10. februar 2017 Føler meg ikke for kresen og har ikke mistet troa. Men har det på samme måte ellers, trenger tid etter enda en skuffelse. Selv om det var riktig at det ble slutt så trenger følelsene mine tid på seg til å havne på konklusjonen. Anonymkode: 2bc0b...3ce
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2017 #11 Skrevet 10. februar 2017 Jeg tenker at alle har problemer. Jeg vil ha en jeg kam dra ut med som ikke blir helt rar i fylla feks. En som er ålreit selv om han er full. Så vil jeg ha en som tar litt tak i ting, når det har gått ei pære så handler han ny pære og skifter den ned en gang. Vil ha en som vil ha sex ofte, som er med på nye ting og gir av seg selv - ikke bare i starten, men selv etter 10 år. En som får meg til å le, som har ambisjoner, som liker å være ute i naturen også. En som drar med meg ut på ski eller andre ting. I mitt siste forholddro jeg lasset på alle disse områdene, ikke bare var han ustabil økonomisk, men jeg følte at han var utrolig lat. Aldri opplevd en mann som ikke gidder å ha sex. Jeg liker fysisk aktivitet og liker å dra ut på nye ting. Bare i dette forholdet ble han aldri med på noe så jeg dro som regel alene, det vil jeg slippe om jeg skal være i et forhold. Så vil jeg ha en som ikke må ha oppmerksomhet fra alle andre kvinner hele tiden. Han har kanskke venninner, men venninnene klarer å behandle ny dame godt og viser interesse for å bli kjent. Jeg er ingen sjalu person og det vil jeg ikke at mannen skal være heller. Jeg syns det er fint å kunne finne på ting hver for oss uten å være redd, men faktisk ha tillit. Samtidig som jeg vet at hvis det passer seg sånn så inviterer man med partner. Jeg liker å ha orden hjemme, i blant kan jeg la oppvasken stå, men somregel taes det med en gang. Å ha en mann som skrur av tv'n når han hører vaskemaskin piper. I stedet for en som lar vått tøy ligge i flere dager. Er dette veldig med ønsker? Anonymkode: 63576...87a
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2017 #12 Skrevet 10. februar 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tenker at alle har problemer. Jeg vil ha en jeg kam dra ut med som ikke blir helt rar i fylla feks. En som er ålreit selv om han er full. Så vil jeg ha en som tar litt tak i ting, når det har gått ei pære så handler han ny pære og skifter den ned en gang. Vil ha en som vil ha sex ofte, som er med på nye ting og gir av seg selv - ikke bare i starten, men selv etter 10 år. En som får meg til å le, som har ambisjoner, som liker å være ute i naturen også. En som drar med meg ut på ski eller andre ting. I mitt siste forholddro jeg lasset på alle disse områdene, ikke bare var han ustabil økonomisk, men jeg følte at han var utrolig lat. Aldri opplevd en mann som ikke gidder å ha sex. Jeg liker fysisk aktivitet og liker å dra ut på nye ting. Bare i dette forholdet ble han aldri med på noe så jeg dro som regel alene, det vil jeg slippe om jeg skal være i et forhold. Så vil jeg ha en som ikke må ha oppmerksomhet fra alle andre kvinner hele tiden. Han har kanskke venninner, men venninnene klarer å behandle ny dame godt og viser interesse for å bli kjent. Jeg er ingen sjalu person og det vil jeg ikke at mannen skal være heller. Jeg syns det er fint å kunne finne på ting hver for oss uten å være redd, men faktisk ha tillit. Samtidig som jeg vet at hvis det passer seg sånn så inviterer man med partner. Jeg liker å ha orden hjemme, i blant kan jeg la oppvasken stå, men somregel taes det med en gang. Å ha en mann som skrur av tv'n når han hører vaskemaskin piper. I stedet for en som lar vått tøy ligge i flere dager. Er dette veldig med ønsker? Anonymkode: 63576...87a Hei Mann her. Selv har jeg vært i et lang forhold og kan bekrefte at jeg/slike menn finnes. Om du vil treffe oss som single, så skulle du vært tidligere ute og unngås å sløse tid på snobber, alpha-hanner, overflatiske folk etc. Lykke til å finne oss i voksen alder når vi er allerede i et forhold. Anonymkode: e7659...ec9
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2017 #13 Skrevet 10. februar 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hei Mann her. Selv har jeg vært i et lang forhold og kan bekrefte at jeg/slike menn finnes. Om du vil treffe oss som single, så skulle du vært tidligere ute og unngås å sløse tid på snobber, alpha-hanner, overflatiske folk etc. Lykke til å finne oss i voksen alder når vi er allerede i et forhold. Anonymkode: e7659...ec9 Jeg er 25 selv, så håper jo på å finne noen rundt egen alder med tiden. Jeg har vanligvis falt for den som behandler meg pent og respektfult, litt nerdete muligens. Men med tiden så har de snudd og forandret seg eller løgner har kommet frem. Anonymkode: 63576...87a
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2017 #14 Skrevet 10. februar 2017 53 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei Mann her. Selv har jeg vært i et lang forhold og kan bekrefte at jeg/slike menn finnes. Om du vil treffe oss som single, så skulle du vært tidligere ute og unngås å sløse tid på snobber, alpha-hanner, overflatiske folk etc. Lykke til å finne oss i voksen alder når vi er allerede i et forhold. Anonymkode: e7659...ec9 Synes jeg ser slike menn overalt, jeg. 30+ Anonymkode: 65338...488
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2017 #15 Skrevet 10. februar 2017 Det er lett å bli fortvilet og miste håpet, særlig med dårlige erfaringer. Problemet er at man begynner å generalisere. Noen menn er slik = alle menn er slik. Det er fort gjort, og skjer nok de fleste til tider, men her er det viktig å forsøke å åpne seg opp igjen. Det er helt innenfor å være alene hvis det er hva du ønsker. Og noen ganger er det nok lurt å bare være seg selv og ikke på dater`en. Men hvis du har ønske om å finne deg en partner, må du forsøke å gradvis være åpen for at det finnes veldig mange bra menn der ute! Jeg har hatt veldig mange dårlige erfaringer med menn. I mitt siste forhold var mannen utro og kom stadig med løyner - og det er den eneste personen jeg har stolt 100% på. Etter det møtte jeg en person som også sviktet meg og forsvant. Og før disse to var det også bare menn som ikke ville meg godt. Det som skjedde så var at jeg så på alle menn med enorm skepsis. Min venninne pushet meg til å gi av meg selv til en ny fyr som hadde tatt kontakt, men jeg så bare for meg det verste. Til slutt hørte jeg på henne, og det viste seg at han bare er genuint god! Ta med deg alle solskinnshistorier du hører eller leser om, og forsøk å utfordre deg når du er klar for å møte nye menn! Man kan finne noen å passe sammen med, men det forutsetter at man er villig til å pushe seg selv og gi folk en sjanse. Anonymkode: 2142b...448 1
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2017 #16 Skrevet 10. februar 2017 Tja...prøv å ikke se etter en kjæreste.. Hvis du tenkte på giftemål i det forrige forholdet ditt og bruddet er nylig, så kan det nok dessverre ta litt tid. Anonymkode: 2dcad...b6a
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2017 #17 Skrevet 10. februar 2017 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tja...prøv å ikke se etter en kjæreste.. Hvis du tenkte på giftemål i det forrige forholdet ditt og bruddet er nylig, så kan det nok dessverre ta litt tid. Anonymkode: 2dcad...b6a Ja det er nettopp det. Jeg satset virkelig alt i det forholdet, jeg så for meg fremtiden og full pakke. For å så miste alt. Anonymkode: 63576...87a
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2017 #18 Skrevet 10. februar 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ja det er nettopp det. Jeg satset virkelig alt i det forholdet, jeg så for meg fremtiden og full pakke. For å så miste alt. Anonymkode: 63576...87a Skjønner hvordan det er Anonymkode: 2dcad...b6a 1
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2017 #19 Skrevet 10. februar 2017 Det er håp jenter! Jeg fant min drømme mann da jeg var 25. Han er snill, morsom, ektremt generøs og han elsker meg så høyt! Vi stoler på hverandre og er trygge sammen. Nå er vi gift, vært sammen i 9 år og venter barn Anonymkode: d491c...9b6 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå