Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg hadde eggløsning rundt 5 eller 6 februar. Så jeg er ca 4-5 dpo. I forrige gårs så hadde jeg menssmerter og strålinger ned til lårene, samt at jeg var veldig tung nederst i magen. Er enda veldig tung nederst i magen.. Men idag har jeg både menssmerter OG er fryktelig oppblåst. Jeg er ikke noe symptom jeger, så jeg innbiller meg det ikke. Har sinnsykt mye (ekkle detaljer) gjennomsiktig utflod. Minnes mye om el slim. Noen som har hatt disse symptomene å vært gravid? Eller hva var dine symptomer på graviditet? :)

Anonymkode: 20a00...ffe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tok en test der det stod 1-2 uker gravid. Den tok jeg fordi jeg hadde jeg ømme pupper og hyppig vannlating. Før det hadde jeg ikke merket noe...

Anonymkode: 57f79...e4b

Skrevet

Da jeg ble gravid ;)

men fikk symptomer 7 dpo. Stakk.. så begynte puppene osv

Lukta popcorn av urinen min!

Anonymkode: f6cb8...5d8

Skrevet

Fikk kommentarer allerede uken etter befruktning på at jeg sovnet overalt hele tiden. Hadde også lite matlyst og var oppblåst. Trodde bare jeg var syk så tenkte ikke noe særlig på det før et par uker etterpå.

Anonymkode: aea32...9e9

Skrevet

Det er helt usannsynlig at du har graviditetssymptomer (allerede). Selv om egget ble befruktet har det sannsynligvis ikke engang festet seg (det skjer etter ca 7 dager). Når ikke egget har festet seg vil heller ikke kroppen din produsere hCG og du er per definisjon ikke gravid. Når man ønsker å bli gravid er det ganske vanlig å tolke alle slags rare ting som skjer som symptomer på svangerskap. Skjønner at du ønsker å bli gravid og det er heldigvis ikke så lenge igjen til du vil kunne få utslag på en test. Lykke til. :)

• Liker 1
Skrevet
På Friday, February 10, 2017 den 10.33, AnonymBruker skrev:

Hei. Jeg hadde eggløsning rundt 5 eller 6 februar. Så jeg er ca 4-5 dpo. I forrige gårs så hadde jeg menssmerter og strålinger ned til lårene, samt at jeg var veldig tung nederst i magen. Er enda veldig tung nederst i magen.. Men idag har jeg både menssmerter OG er fryktelig oppblåst. Jeg er ikke noe symptom jeger, så jeg innbiller meg det ikke. Har sinnsykt mye (ekkle detaljer) gjennomsiktig utflod. Minnes mye om el slim. Noen som har hatt disse symptomene å vært gravid? Eller hva var dine symptomer på graviditet? :)

Anonymkode: 20a00...ffe

Jeg har det akkurat på samme måte og har eggløsning om ett døgn eller to..sikker på at ikke eggløsningen din er litt sen denne runden?

Anonymkode: d1c84...4a7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...