AnonymBruker Skrevet 10. februar 2017 #1 Skrevet 10. februar 2017 Uff! Ikke noe god følelse. Sliter litt med angst men det hjelper ikke å trene på ugunstige tider heller, for det er så mange som trener nå tidlig på året. Fikk trent 30 minutter og fløy rundt som en kalkun og gjorde masse vissvass. Fikk tatt beinpress til slutt med en del kilo så fikk vel noe ut av det, men herrefred! Noen fler som sliter med at dere blir stressa? Anonymkode: 14623...e3d
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2017 #2 Skrevet 10. februar 2017 Nei, blir ikke stressa fordi jeg trener tidlig på dagen, da er det færre som trener Anonymkode: 291d4...4e7
Minlillesky Skrevet 10. februar 2017 #3 Skrevet 10. februar 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Uff! Ikke noe god følelse. Sliter litt med angst men det hjelper ikke å trene på ugunstige tider heller, for det er så mange som trener nå tidlig på året. Fikk trent 30 minutter og fløy rundt som en kalkun og gjorde masse vissvass. Fikk tatt beinpress til slutt med en del kilo så fikk vel noe ut av det, men herrefred! Noen fler som sliter med at dere blir stressa? Anonymkode: 14623...e3d begynn med hjemmetrening/utetrening?
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2017 #4 Skrevet 11. februar 2017 14 timer siden, Minlillesky skrev: begynn med hjemmetrening/utetrening? det har jeg forsøkt men da blir det ikke noe mer av det etter en kort periode. Anonymkode: 14623...e3d
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2017 #5 Skrevet 11. februar 2017 På 10. februar 2017 den 9.41, AnonymBruker skrev: Uff! Ikke noe god følelse. Sliter litt med angst men det hjelper ikke å trene på ugunstige tider heller, for det er så mange som trener nå tidlig på året. Fikk trent 30 minutter og fløy rundt som en kalkun og gjorde masse vissvass. Fikk tatt beinpress til slutt med en del kilo så fikk vel noe ut av det, men herrefred! Noen fler som sliter med at dere blir stressa? Anonymkode: 14623...e3d Foreslår at du setter deg en rutine. Altså: bestem deg før du går ut døra hjemme for hva du skal gjøre. Skriv det gjerne ned. Følg planen. Neste gang gjentar du, eventuelt lager du en rutine for hver av ukas dager, om du foretrekker mer variasjon. Om det blir ubehagelig: det er lov. Ubehagelig er ok. Når du har mestret ubehagelig en gang er det marginalt mindre ubehagelig neste gang. Og sånn fortsetter du. Anonymkode: 7acf5...8e1
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2017 #6 Skrevet 11. februar 2017 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Foreslår at du setter deg en rutine. Altså: bestem deg før du går ut døra hjemme for hva du skal gjøre. Skriv det gjerne ned. Følg planen. Neste gang gjentar du, eventuelt lager du en rutine for hver av ukas dager, om du foretrekker mer variasjon. Om det blir ubehagelig: det er lov. Ubehagelig er ok. Når du har mestret ubehagelig en gang er det marginalt mindre ubehagelig neste gang. Og sånn fortsetter du. Anonymkode: 7acf5...8e1 Takk vet at det er slik det fungerer men man tenker ikke rasjonelt når angsten påvirker. Skal sette meg ned og skrive treningsplan. Anonymkode: 14623...e3d
Hactar Skrevet 11. februar 2017 #7 Skrevet 11. februar 2017 Jeg synes du er tøff, jeg, som stiller på treningssenteret selv om du synes det er så ubehagelig. Bruk treningsplan som foreslått over, og hold ut så lenge du klarer. Gi deg selv en god klapp på skulderen hver gang du har vært der. Da har du ikke bare trent, men jobbet med angsten også.
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2017 #8 Skrevet 11. februar 2017 Jeg bruker headsett med favoritt treningsmusikk og lever helt i min egen verden når jeg trener og unngår med det både stressfølelsen og angsten. Anonymkode: f9776...a4e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå