AnonymBruker Skrevet 10. februar 2017 #1 Skrevet 10. februar 2017 Og sitter igjen med en uggen følelse etterpå.. f.eks hvis det var en du kjente, som du var glad i, som bare forsvant? Uten en avslutning på vennskapet. Eller kanskje du kjente en veldig spesiell person du har mistet kontakten med av spesielle årsaker, men som du savner... Det er ikke noe gøy Hadde liksom kommet over det, utryggheten.. Flere som opplever det? Hva kan det være, i meg, som gjør at jeg drømmer om det? Det merkelige er at det virket så ekte, stort sett virker drømmene mine som drømmer. Men så møtte jeg en psykolog, i drømmen (som faktisk er en jeg kjenner godt, på ekte, som er psykolog) som fortalte meg hvorfor det ble som det ble. Men det er jo bare min egen hjerne som dikter det opp. Forsøker å rasjonalisere? Litt filosofi nå på morrakvisten.. Anonymkode: 79cd0...106
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2017 #2 Skrevet 12. februar 2017 På 10.02.2017 den 7.46, AnonymBruker skrev: Og sitter igjen med en uggen følelse etterpå.. f.eks hvis det var en du kjente, som du var glad i, som bare forsvant? Uten en avslutning på vennskapet. Eller kanskje du kjente en veldig spesiell person du har mistet kontakten med av spesielle årsaker, men som du savner... Det er ikke noe gøy Hadde liksom kommet over det, utryggheten.. Flere som opplever det? Hva kan det være, i meg, som gjør at jeg drømmer om det? Det merkelige er at det virket så ekte, stort sett virker drømmene mine som drømmer. Men så møtte jeg en psykolog, i drømmen (som faktisk er en jeg kjenner godt, på ekte, som er psykolog) som fortalte meg hvorfor det ble som det ble. Men det er jo bare min egen hjerne som dikter det opp. Forsøker å rasjonalisere? Litt filosofi nå på morrakvisten.. Anonymkode: 79cd0...106 Har opplevd det samme! Det har vært mennesker i live eller på den andre siden som har kontaktet meg i en drøm. Har vennen i drømmen pratet til deg? Da bør du lyttet til det som blir sagt, skal være noe i ordene som sies. Drømmer kan føles ganske ekte ut i blant. Etter hva jeg har hørt, så er det er fordi de er ekte i den dimensjoner. Og at personer kan besøke andre via drømmer. Om man tenker veldig mye på en ting, eller vil ha svar på noe, kan man få det via en drøm. Jeg har lurt på situasjonen omring bortgang til et par personer. Da har svarene kommet i drømmer. Noen ganger har svar kommet fort, andre ganger har det tatt litt tid. Det du forteller om utryggheten, det blir som å rive opp i et gammelt sår. Om man drømmer om noen, så begynner en å tenke på vedkommende. Man kan tenke så mye på en ting at man drømmer om det. Har man lagt det fra seg, og man drømmer om det og noen i drømmen forklarer noe, så tror jeg at det er noe ekte over det. Anonymkode: 9f636...4aa 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå