Lythande Skrevet 19. mars 2005 #941 Del Skrevet 19. mars 2005 Jeg må si at jeg falt for ringpar nr 10. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olifant Skrevet 19. mars 2005 Forfatter #942 Del Skrevet 19. mars 2005 I dag har jeg fått tilbake ringen min!!! Ferdig gravert. Min søte svigerinne hadde hentet den rett fra gravering så jeg slappunna med 120 kroner for håndgravering, ble så fint atte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maki Skrevet 20. mars 2005 #943 Del Skrevet 20. mars 2005 Ønsker deg og dine en riktig god påske Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 20. mars 2005 #944 Del Skrevet 20. mars 2005 Likte ringpar nr 5 for der stod diamantene i bue. Det var litt annerledes og veldig pent. Men det er jo noen utrolig flotte ringer alle sammen så det gjelder bare å prøve seg litt frem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olifant Skrevet 20. mars 2005 Forfatter #945 Del Skrevet 20. mars 2005 I går var jeg innom Glassmagasinet for å se på servise og vise det til en venninne av meg. Det viser seg at de har sluttet å føre det' date=' men at de tar imot bestillinger. Jeg ba om å få med meg en prisliste og fikk helt :o bakoversveis!!! Jeg visste at serviset var blant de dyrere, men 885 kr for en 27 cm tallerken er jo ren galskap... :-? Mulig vi må finne noe annet å samle på...[/quote'] Kan jeg bare spørre hva prisene er på det dere samler på jenter? Noen eksemplerpå fine serviser til en rimeligere penge? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vigdis_brud05 Skrevet 20. mars 2005 #946 Del Skrevet 20. mars 2005 Samler ikke på noe jeg. Sambo arvet et som får duge. Samler heller på penger til bryllupsreise vi :oops: Synes det høres ut som en lur ide å bytte service. Den prisen du fikk oppgitt var jo helt Det er sikkert lurt å ha noe som er litt billigere slik at dere kan få komplett service før dere er 80 :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olifant Skrevet 20. mars 2005 Forfatter #947 Del Skrevet 20. mars 2005 Samler ikke på noe jeg. Sambo arvet et som får duge. Samler heller på penger til bryllupsreise vi :oops: Synes det høres ut som en lur ide å bytte service. Den prisen du fikk oppgitt var jo helt Det er sikkert lurt å ha noe som er litt billigere slik at dere kan få komplett service før dere er 80 :o Ja, prisen er jo helt hårreisende. Det dumme er at jeg og mamma ble enige om å samlepå det samme serviset for 4-5 år siden (prisen må ha vært mye lavere når vi bestemte oss) så mamma er allerde godt i gang. Hun ville at vi skulle samle på det samme da det jo en dag er jeg som skal arve henne og at vi da også kunne låne av hverandre til store middager.... :-? Hmmmm..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 20. mars 2005 #948 Del Skrevet 20. mars 2005 god påske vennen! Gjøre noe spennende i påsken egentlig? Klem klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olifant Skrevet 20. mars 2005 Forfatter #949 Del Skrevet 20. mars 2005 god påske vennen! Gjøre noe spennende i påsken egentlig? Klem klem Ingen veldig spennende planer for påsken. Vi reiser på "påskeferie" til leiligheten til mamma på onsdag. Hun skal på vestlandet så da flytter vi inn hos henne noen dager. Der er det kort vei til marka, men allikevel greit å komme seg inn til byen. Og hun har noen goder som gjør ferien luksuriøs (for oss som er vant til vår lille leilighet), vi skal nyte badekar, balkong, benkeplass på kjøkken og oppvaskmaskin. Jeg skal bake endel tenker jeg, og påtorsdag blir det middagsgjester. Og så blir det vel å jobbe litt med websiden vår... Men mest av alt skal jeg nyte åha kjærsten min hjemme! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 20. mars 2005 #950 Del Skrevet 20. mars 2005 Hei vennen! Klem til deg med ønske om en fin påske i mammaens leilighet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vigdis_brud05 Skrevet 20. mars 2005 #951 Del Skrevet 20. mars 2005 Det blir jo en helt annen sak med service om du og mamma'n din samler på det samme! Da trenger du jo ikke så mye heller - lurt det der Bare synd det er så dyrt da Men det er jo ikke så lett å bytte til noe annet om hun allerede har begynt å samle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olifant Skrevet 20. mars 2005 Forfatter #952 Del Skrevet 20. mars 2005 Det blir jo en helt annen sak med service om du og mamma'n din samler på det samme! Da trenger du jo ikke så mye heller - lurt det der Bare synd det er så dyrt da Men det er jo ikke så lett å bytte til noe annet om hun allerede har begynt å samle. Nei, det er litt av et dilemma det der.... Og grunnen til at vi valgte det er jo at vi begge synes det er kjempefint, og det er ikke alltid vi er enige... Og min kjære liker det også.... Hmmm... vi får se hva det blir til.. får snakke litt med mammsen... Men det er jo som du sier, vi trenger jo ikke fullt såmey da... Og jeg vil smale på dekketallerkener i tinnså da kan vi kanksje ha suppe terrin og serveringsfat i tinn.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Martha Stewart Skrevet 20. mars 2005 #953 Del Skrevet 20. mars 2005 God påske! Kan jeg bare spørre hva prisene er på det dere samler på jenter? Noen eksemplerpå fine serviser til en rimeligere penge? Vi samler på Wedgwood Sterling, klassisk og tidløst synes jeg. Hva heter serviset dere samler på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vigdis_brud05 Skrevet 20. mars 2005 #954 Del Skrevet 20. mars 2005 Ja. Jeg vet ihvertfall om at jeg var i dine sko, så hadde jeg gått for det samme som mamma'n din ettersom dere har den avtalen og det alikevel er sikkert at du arver hennes del en gang. Også er det jo utrolig kjekt å kunne låne av hverandre. Ulempen er jo at en tallerken er såpass dyr at det er ikke sikkert at alle gjestene har råd til å gi dere en. Kan det være en ide å også ønske dere gaverkort der? Bare kaster ut ideer jeg :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 20. mars 2005 #955 Del Skrevet 20. mars 2005 ville bare si takk for hjelpen, og gi deg denne fordi jeg er vanskelig å ha med å gjøre.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olifant Skrevet 20. mars 2005 Forfatter #956 Del Skrevet 20. mars 2005 God påske! Vi samler på Wedgwood Sterling, klassisk og tidløst synes jeg. Hva heter serviset dere samler på? Det o-så-dyre-serviset er Magnolia Classci fra Royal Copenhagen. Synes Wedgewood Stering er kjempefint, har faktisk tittet litt på det. Vet du ca. hva prisene ligger på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vigdis_brud05 Skrevet 20. mars 2005 #957 Del Skrevet 20. mars 2005 Det o-så-dyre-serviset er Magnolia Classci fra Royal Copenhagen. Wow :o DRITLEKKERT!!! Akkurat noe sånt jeg ville hatt om jeg skulle samlet. Har det med å like ting som er litt for dyrt :oops: Har du også den uvanen Tomias? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olifant Skrevet 20. mars 2005 Forfatter #958 Del Skrevet 20. mars 2005 Wow :o DRITLEKKERT!!! Akkurat noe sånt jeg ville hatt om jeg skulle samlet. Har det med å like ting som er litt for dyrt :oops: Har du også den uvanen Tomias? Har nok desverre en utpreget dyr smak ja... merkelig at lommeboka og smaken ikke blir enige.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 20. mars 2005 #959 Del Skrevet 20. mars 2005 Magnolia Classic er kjempelekkert! Har siklet over det noen ganger selv. Riktig god påske til deg ,Tomias, håper du får noen fine dager Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olifant Skrevet 20. mars 2005 Forfatter #960 Del Skrevet 20. mars 2005 Er det noen av dere som vet om hvor de kanskje fører det? (var innom Christiania Glassmagasin og der er det nå blitt en del av bestillingsutvalget) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå