TeddyToria Skrevet 8. mars 2005 #881 Del Skrevet 8. mars 2005 Ehh...dobbel postering :oops: ...men kanskje DOBBEL LYKKE!?!?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 8. mars 2005 #882 Del Skrevet 8. mars 2005 Hei! Så leit at du har det tøft mht jobb- men heldigvis høres det ut for at du har en fantastisk flott kjæreste!(nesten like flott som min... :-) ). Det ordner seg helt sikkert -lykke til, jeg skal krysse fingrene for deg! Ps; Gratulerer med den O Store Kvinnedagen :dagensrose: ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 8. mars 2005 #883 Del Skrevet 8. mars 2005 ET OG EN FRA MEG! *håper du får jobb-napp snart!' Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 8. mars 2005 #884 Del Skrevet 8. mars 2005 Lykke til med jobbsøkingen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 10. mars 2005 #885 Del Skrevet 10. mars 2005 Jammen jammen...menes med "on hold" her da!?!??? Duuu - nå fikser du snart jobb vet du! Du har alle oss i ryggen med et lass av ønsker om LYKKE TIL! Go Tomias!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 10. mars 2005 #886 Del Skrevet 10. mars 2005 GO TOMIAS! GO TOMIAS! GO GO TOMIAS! GO TOMIAS! GO TOMIAS! GO GO TOMIAS! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olifant Skrevet 10. mars 2005 Forfatter #887 Del Skrevet 10. mars 2005 Dere er nå vel bra søte TeddyToria!!! Har vært på to intervjuer i dag, det ene med vikarbyrå. De har ihvertfall sjekket referanser for de ringte fra skolen og lurte på om jeg kunne jobbe i morgen og fortalte at de hadde blitt oppringt i dag. Hun sa at de ikke ville si noe pent, for de ville ikke miste meg, men de hadde vært greie... Da får vi bare krysse fingrene så blir det nok ordnings snart. Nå sitter jeg sammen med min niese / brudepike og ser på Oppdrag Nemo, men snart er det bysselallan for den lille piken og da skal jeg prøve å komme ajour i dagbøkene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@riel Skrevet 10. mars 2005 #888 Del Skrevet 10. mars 2005 Heisann! Jeg krysser fingrene for at det gikk bra på intervjuene! Hvilke vikarbyrå du har vært på intervju hos da? Jeg har vært vikar hos Kelly, og det var veldig greit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. mars 2005 #889 Del Skrevet 10. mars 2005 Jeg har fått drømmejobben gjennom Adecco... Starter for fullt i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 10. mars 2005 #890 Del Skrevet 10. mars 2005 :-) Så bra da, vennen! Skjønner jo godt de ikke vil miste deg da! Kose deg med Oppdrag Nemo - kjempesøt film!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maki Skrevet 10. mars 2005 #891 Del Skrevet 10. mars 2005 Krysser fingre, tær og det som er for deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vigdis_brud05 Skrevet 10. mars 2005 #892 Del Skrevet 10. mars 2005 JOBB TIL TOMIAS I LØPET AV MARS!!! :enig_animasjon: JOBB TIL TOMIAS I LØPET AV MARS!!! :enig_animasjon: JOBB TIL TOMIAS I LØPET AV MARS!!! :enig_animasjon: JOBB TIL TOMIAS I LØPET AV MARS!!! :enig_animasjon: JOBB TIL TOMIAS I LØPET AV MARS!!! :enig_animasjon: JOBB TIL TOMIAS I LØPET AV MARS!!! :enig_animasjon: JOBB TIL TOMIAS I LØPET AV MARS!!! :enig_animasjon: JOBB TIL TOMIAS I LØPET AV MARS!!! :enig_animasjon: JOBB TIL TOMIAS I LØPET AV MARS!!! :enig_animasjon: JOBB TIL TOMIAS I LØPET AV MARS!!! :enig_animasjon: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olifant Skrevet 11. mars 2005 Forfatter #893 Del Skrevet 11. mars 2005 Yippi! I dag er det lønningsdag. Jeg har jobba 5 timer på skolen og det ser ut som de blir full pupp neste uke også. Nå har vi lillesøster på besøk. Bollene står til etterheving, kjærsten tar oppvaska og så ringer vi etter pizza. DEILIG MED HELG!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 11. mars 2005 #894 Del Skrevet 11. mars 2005 Riktig god helg Tomias. Boller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 11. mars 2005 #895 Del Skrevet 11. mars 2005 Yippi! I dag er det lønningsdag. Jeg har jobba 5 timer på skolen og det ser ut som de blir full pupp neste uke også. Nå har vi lillesøster på besøk. Bollene står til etterheving, kjærsten tar oppvaska og så ringer vi etter pizza. DEILIG MED HELG!!! Ja - hurra for helg! Selv ligger pizzadeigen og hever...håret mitt farges, og snart skal bringebærmuffinsene også til livs! GOD HELG!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@riel Skrevet 11. mars 2005 #896 Del Skrevet 11. mars 2005 Yeah! Alltid kjekt med lønningsdag!!!!!! Ha en flott helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 12. mars 2005 #897 Del Skrevet 12. mars 2005 :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aelwyn Skrevet 12. mars 2005 #898 Del Skrevet 12. mars 2005 Ville bare si hei og takk for all praten på Msn. :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olifant Skrevet 12. mars 2005 Forfatter #899 Del Skrevet 12. mars 2005 Tusen takk for koselige hilsener Lunacia! Er så gøy å finne nye hilsener hver gang jeg åpner dagboken min. Lagde boller i går og de ble kjempegode. Faktisk så gode at jeg skal lage en ny runde i kveld. Vi får besøk av noen venner i morgen og så skal vi utover til svigers så da blir jeg nok fort kvitt de. Skal ihvertfall ikke gå rundt og momse de alene!!! Selv om bryllupsplanene er lagt litt på is så er det kjempespennende å lese i dagbøkene her inne, får nye ideer hver dag og det er jo supert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 12. mars 2005 #900 Del Skrevet 12. mars 2005 Så deilig med boller da! Ha en fin lørdagskveld og en strålende søndag! K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå